Skocz do zawartości

Jaki dyfer do 520 ?


sebo_runner

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Mam takie pytanie jaki powinien siedzieć dyfer w przy silniku m20b20 2.0 12 v 136 KM ( chyba ) , bo silnik jest po przekładce , a podejrzewam , że most nie :/ . Jak bym wrzucił filmik możecie określić , czy przełożenia nie są za duże ? :D Bo samochód według mnie ledwo jedzie... :/ a możliwe , że jak by most został z 2.5 L to by tak słabo chodził ? Słabo chodzi i na benzynie i gazie , tzn wkreca sie na obroty git , no ale mocy nie ma :/

http://img810.imageshack.us/img810/9430/20110302872.jpg


Przykazanie 11 - Myśl !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki , a powiedz mi czy blaszka na której jest wybite przełożenie jest do odczytania bez demontażu jej ? tzn jest widoczna np. z kanału ? Gdzie ona jest dokładnie bo tam na pewno 5 cm brudu na nim jest od spodu ?

 

A czy na pewno bmw 5'tką e34 miała takie przełożenie 4.44 ? Bo nigdzie na allegro takich nie ma do e34 , to e36 i owszem albo do 3'ki ?

http://img810.imageshack.us/img810/9430/20110302872.jpg


Przykazanie 11 - Myśl !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie , mam na oku dość tani most , tyle , że koleś nie zna przełożenia , a mówi , że Po przekręceniu o jeden pełny obrót kółka półosi, flansza od wału obraca się ok. 2,5 razu . Można z tego wnioskować , że masz przełożenie 2.5 czy jak ? :|

http://img810.imageshack.us/img810/9430/20110302872.jpg


Przykazanie 11 - Myśl !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam jeszcze jedno pytanko , czy potrafi z Was ktoś wzrokowo określić , z jakiego pojazdu jest most ? Bo ja za bardzo nie widzę różnic miedzy 12 a 24 V zewnętrznych , a też nie każdy wie co sprzedaje jak nie ma blaszki z przełożeniem . Ten most niby jest od 2.0 12 V , ale cholera go wie ile w tym prawdy , jak myślicie jest on o przełożeniui 4.44 ? Może jakoś obudowa inaczej wygląda w tym moście czy coś ??

 

Bo blaszki nie ma , a koleś jakiś łomny jest bo nie umie sprawdzić przełożenia obracając , to powinno być tak , że 1 obrót półośki obróci 4.44 raza wał tak ? Czy na odwrót ?

 

http://allegro.pl/dyfer-most-bmw-520-e34-1991r-stan-idealny-i1477240679.html

 

 

Pozdrawiam

http://img810.imageshack.us/img810/9430/20110302872.jpg


Przykazanie 11 - Myśl !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, zapomnij o tym dyfrze ze zdjęcia. Mokry jak diabli, czyli cały olej wyszedł, nie wiadomo ile leży na zewnątrz i koroduje, jak nie ma oleju to wewnątrz również. Ponadto do wymiany na dzień dobry uszczelki od flanszy półosi. Tani dyfer to dyfer do śmietnika. Musiałem kiedyś kupić, dopiero trzeci okazał się dobry i to tylko dlatego, że był z auta z Niemiec, gdzie na własne oczy widziałem z jakiego jest auta (104 tyś przebiegu). Dwa polskie kupione przez allegro, pierwszy za 300 PLN, drugi za 400 PLN to były śmieci. Zastanów się dwa razy, dłużej poszukaj, a unikniesz dużo przygód. Blaszka jest zawsze, bo niby jak inaczej można rozpoznać przełożenie albo szperę. Jeżeli nie ma to pewnie jest urwana. Ponadto jeżeli koleś rozbiera auta, to dobrze wie, że być powinna, tylko rżnie głupa.
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś dyfer wył u ojca w oplu, wymieniliśmy łożyska, uszczelniacze, nowy olej i po problemie już kilka lat. To jaki jest sens wymiany na drugi używany, jak i tak nie wiadomo co się trafi, a koszt naprawy nie jest duży.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, to widzę, że nie widziałeś łożysk i sposobu ich spasowania w BMW. Po pierwsze łożyska do e34, e32 nowe to koszt prawie 1000 PLN, chyba, że znajdziesz takie same z FAGA lub SKF, ale wątpię, bo nie ma żadnych danych. Po drugie nikt się nie podejmie ich wymiany, nawet w ASO nie chcieli, kiedy się nad tym zastanawiałem jak miałem problem z dyfrem. PO trzecie, wycierają się z łożyskami zarówno flansze jak i wałek atakujący, więc przy nowych łożyskach należałoby kupić również te elementy, a to dodaktowy koszt 600 PLN.
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.