Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Mam takie pytanie jaki powinien siedzieć dyfer w przy silniku m20b20 2.0 12 v 136 KM ( chyba ) , bo silnik jest po przekładce , a podejrzewam , że most nie :/ . Jak bym wrzucił filmik możecie określić , czy przełożenia nie są za duże ? :D Bo samochód według mnie ledwo jedzie... :/ a możliwe , że jak by most został z 2.5 L to by tak słabo chodził ? Słabo chodzi i na benzynie i gazie , tzn wkreca sie na obroty git , no ale mocy nie ma :/

http://img810.imageshack.us/img810/9430/20110302872.jpg


Przykazanie 11 - Myśl !!!

Opublikowano

Powinieneś mieć dyfer o przełożeniu 4.44 silnik M20B20

Dla silniki M20b25

manual: 3.73

automat: 3.91

Opublikowano

Wielkie dzięki , a powiedz mi czy blaszka na której jest wybite przełożenie jest do odczytania bez demontażu jej ? tzn jest widoczna np. z kanału ? Gdzie ona jest dokładnie bo tam na pewno 5 cm brudu na nim jest od spodu ?

 

A czy na pewno bmw 5'tką e34 miała takie przełożenie 4.44 ? Bo nigdzie na allegro takich nie ma do e34 , to e36 i owszem albo do 3'ki ?

http://img810.imageshack.us/img810/9430/20110302872.jpg


Przykazanie 11 - Myśl !!!

Opublikowano
A o co chodzi z tymi przełożeniami i na co ma wpływ przełożenie???? jakie przełozenie jest lepsze mniejsze czy wieksze??? i czy przełożenie ma wplyw na przyspieszenie bo na predkosc maksymalną jak sam wnioskuje napewno ma :))
Opublikowano
Na np. dyfrze 3,46 będziesz osiągał większe prędkości na poszczególnych biegach przy słabszym przyśpieszeniu, a na dyfrze, 4.44 mniejsze prędkości i lepsze odejście
Opublikowano
A gdzieś czytałem , że na dyfrze 4.44 bawara tylko 165 km/h max jedzie ? Ile w tym prawdy ? :| Chyba oryginalnie tak nie jest ? :|

http://img810.imageshack.us/img810/9430/20110302872.jpg


Przykazanie 11 - Myśl !!!

Opublikowano
Panowie , mam na oku dość tani most , tyle , że koleś nie zna przełożenia , a mówi , że Po przekręceniu o jeden pełny obrót kółka półosi, flansza od wału obraca się ok. 2,5 razu . Można z tego wnioskować , że masz przełożenie 2.5 czy jak ? :|

http://img810.imageshack.us/img810/9430/20110302872.jpg


Przykazanie 11 - Myśl !!!

Opublikowano

Panowie mam jeszcze jedno pytanko , czy potrafi z Was ktoś wzrokowo określić , z jakiego pojazdu jest most ? Bo ja za bardzo nie widzę różnic miedzy 12 a 24 V zewnętrznych , a też nie każdy wie co sprzedaje jak nie ma blaszki z przełożeniem . Ten most niby jest od 2.0 12 V , ale cholera go wie ile w tym prawdy , jak myślicie jest on o przełożeniui 4.44 ? Może jakoś obudowa inaczej wygląda w tym moście czy coś ??

 

Bo blaszki nie ma , a koleś jakiś łomny jest bo nie umie sprawdzić przełożenia obracając , to powinno być tak , że 1 obrót półośki obróci 4.44 raza wał tak ? Czy na odwrót ?

 

http://allegro.pl/dyfer-most-bmw-520-e34-1991r-stan-idealny-i1477240679.html

 

 

Pozdrawiam

http://img810.imageshack.us/img810/9430/20110302872.jpg


Przykazanie 11 - Myśl !!!

Opublikowano
Hej, zapomnij o tym dyfrze ze zdjęcia. Mokry jak diabli, czyli cały olej wyszedł, nie wiadomo ile leży na zewnątrz i koroduje, jak nie ma oleju to wewnątrz również. Ponadto do wymiany na dzień dobry uszczelki od flanszy półosi. Tani dyfer to dyfer do śmietnika. Musiałem kiedyś kupić, dopiero trzeci okazał się dobry i to tylko dlatego, że był z auta z Niemiec, gdzie na własne oczy widziałem z jakiego jest auta (104 tyś przebiegu). Dwa polskie kupione przez allegro, pierwszy za 300 PLN, drugi za 400 PLN to były śmieci. Zastanów się dwa razy, dłużej poszukaj, a unikniesz dużo przygód. Blaszka jest zawsze, bo niby jak inaczej można rozpoznać przełożenie albo szperę. Jeżeli nie ma to pewnie jest urwana. Ponadto jeżeli koleś rozbiera auta, to dobrze wie, że być powinna, tylko rżnie głupa.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Nie , z tego powodu , że ten co mam ma do wymiany wałek atakujący bo już zaczyna obcierać

http://img810.imageshack.us/img810/9430/20110302872.jpg


Przykazanie 11 - Myśl !!!

Opublikowano
Kiedyś dyfer wył u ojca w oplu, wymieniliśmy łożyska, uszczelniacze, nowy olej i po problemie już kilka lat. To jaki jest sens wymiany na drugi używany, jak i tak nie wiadomo co się trafi, a koszt naprawy nie jest duży.
Opublikowano
Hej, to widzę, że nie widziałeś łożysk i sposobu ich spasowania w BMW. Po pierwsze łożyska do e34, e32 nowe to koszt prawie 1000 PLN, chyba, że znajdziesz takie same z FAGA lub SKF, ale wątpię, bo nie ma żadnych danych. Po drugie nikt się nie podejmie ich wymiany, nawet w ASO nie chcieli, kiedy się nad tym zastanawiałem jak miałem problem z dyfrem. PO trzecie, wycierają się z łożyskami zarówno flansze jak i wałek atakujący, więc przy nowych łożyskach należałoby kupić również te elementy, a to dodaktowy koszt 600 PLN.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Ja nie miałem żadnych problemów, a łożyska nie kupowałem w serwisie, bo wiadomo ile by to kosztowało.
Opublikowano
cena to 150zł most ma przeł 3,46 pochodzi z 520 24 V mocowanie walu na 4 śruby 6060882776

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.