Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

 

Posiadam E34 520i M50 1991r. i mam problem z przepływomierzem. A dokładnie bylem pod kompem i pokazało problem z przepływką. Auto chodzi nie równo na wolnych obrotach sa strzały w kolektor i ogólnie chodzi teraz jak padaczka. Podłączyłem drugi przepływomierz i to samo nie ma żadnej reakcji. Swoją przeplywkę podłączyłem do drugiej e 34 z takim samym motorem i chodzi normalnie jak odłączyłem przepływkę auto zaczeło chodzic jak moje. wynika z tego ze problem tkwi gdzieś w instalacji. macie jakieś pomysly jak to sprawdzić?

Opublikowano
Witaj - sprawdź silniczek krokowy. U mnie,gdy chodził bardzo nierówno,okazało się że krokowiec jest zawecowany,a i przewód gumowy,idący od krokowca do kolektora ssącego,jest pęknięty. Może u Ciebie też łapie lewe powietrze.
Opublikowano
Lewego powietrza nie łapie wszystkie przewody i węże sprawdzałem żaden nie jest pęknięty. Prąd też jest w czujniku do przepływki. Obroty nie falują ale motor pracuje tak jakby nie chodził na wszystkie gary na postoju w czasie jazdy jest ok ale nie ma dakiej dynamiki jak potrzeba jakby go zalewalo.
Opublikowano
swiece i cewki tez sa dobre wszystko było przekladane do drugiej bety i chodziło dobrze. Nie wiem dlaczego nie ma zadnej roznicy jak odlaczam przeplywke? moze byc walniety np. czujnik przepustnicy ewentualnie krokowiec padniety? a do tego pod kompem pokazało tylko jeden bład i wlasnie cos z przepływka
Opublikowano
Spróbuj podłączyć go pod kompa w innym warsztacie,może tam wyjdzie coś innego. Ja po odłączeniu swojej przepławki,tylko w pierwszym momencie,mam zachwiane obroty silnika.Potem zaczyna pracować normalnie.
Opublikowano
Auto było pod trzema różnymi kompami i wychodzi tylko jeden błąd związany z przepływką. Krokowy też jest dobry. Być może jest gdzieś pękniecie w kolektorze ewentualnie w instalacji idacej do przepływki jest zwiększone napiecie. Samochód dopiero wstawie na warsztat po niedzieli i zobaczymy co wyjdzie
Opublikowano

I to jest właśnie,ta elektronika...

Jak będziesz wiedział,co tam było-daj znać. Jestem bardzo ciekaw,jaka będzie diagnoza.

Pozdrawiam.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
No i Betka sprawna. Problem tkwił jednak w instalacji elektrycznej. Ale i nie tylko. Do wymiany poszła pompka paliwowa bo praktycznie nie było na niej ciśnienia wymienione zostały świece i pomogło. Zamykam temat i dzieki za pomoc :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.