Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam okazję kupić felgi 18", z tym, że dwie są o szerokości 8", a dwie 8,5". Jak to się ma do napędu na cztery koła? Dodam, że 4 opony byłyby w rozmiarze 225/40.
Opublikowano
Wydaje mi się że w tym przypadku wszystkie 4 felgi powinny być jednakowe. Pewien nie jestem. Niech ktoś jeszcze z kolegów się wypowie.
Opublikowano
felgi sa ok. Opony powinny byc 225/40 na przod i 255/35 tyl. Producent przewidzial taka kombinacje.

Pozdrawiam

Alek

Opublikowano
Jak wpisuję w kalkulator felg, taki w którym wpisuje się też szerokość felg, to wychodzi mi, że jest niby wszystko ok, ale na logikę jak szersza felga, to opona jest bardziej naciągnięta, czyli profil się obniża i zmniejsza obwód. Dobrze myślę?
  • 1 rok później...
Opublikowano

Odkopie temat, mianowicie rozleciała mnie się opona i chce zakupić dwie nowe. Jak myślicie czy zaszkodzi coś napędowi mam 330xi jak z przodu będzie inny bieżnik a z tyłu inny. Rozmiary opon takie same

205\50\17 proszę o wasze rady.

Opublikowano
Tak myślałem ale lepiej się upewnić bo wulkanizator twierdzi ze może coś się stać. Jeszcze mam pytanie co myślicie o serwisie oponeo i zakupach w nim, czy lepiej u miejscowego wulkanizatora?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko w internecie, wulkanizator też tam zamawia..tylko dorzuca do ceny 15-20%, najlepiej kupować zimówki pod koniec zimy i letnie analogicznie, wtedy są najlepsze ceny, pamiętaj, żeby tylko sprawdzić jaki będą miały nr DOT, żeby nie wcisnęli 2-3 letnich.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Tak myślałem ale lepiej się upewnić bo wulkanizator twierdzi ze może coś się stać. Jeszcze mam pytanie co myślicie o serwisie oponeo i zakupach w nim, czy lepiej u miejscowego wulkanizatora?

 

Pomiędzy bieznikami mogą być rożne opory toczenia to fakt, ale do walki z tymi oporami służą mechanizmy różnicowe. W naszych autach są aż trzy. Przedni i tylny dyferencjał oraz centralny (skrzynia rozdzielcza) Wszystkie w e46 są zbudowane na zasadzie przekładni planetarnych które nie mają w sobie żadnych elementów ciernych.

Opory bieżników to pikuś np w zestawieniu z oporami jakie pokonują koła na zakrętach i dyfry dają radę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.