Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Pomocy. Dziś gdy wracałem z roboty silnik zaczął mi szarpać i zapalała się czerwona kontrolka ,,check engine,, i kontrolka od hamulcy. Uspokoiło sie na jakiś czas i znów, ostatnim razem zapaliła się na dłużej, ale kontrolka od hamulcy już nie świeciła. Wcześniej szarpała mi czasami (bez kontrolek) myślałem ze może to przepływka i tydzień temu wymieniłem, było niby lepiej aż do dziś. Przy odpalaniu jak jest zimny złapie i gaśnie od razu, a dziś jak odpaliłem wyświetlił mi się ,,press oil,, Rok88, silnik m20 b25 nowa instalacja gazowa(sekwencja) w grudniu zmieniałem silnik, na starym ledwo żywym ze zwykło instalacją gazowo gazu paliła mi prawie to samo a benzyny sporo mniej. Ostatnio kasowałem sam inspekcje może trochę tym narozrabiałem :cry: ale po skasowaniu dopiero za jakiś czas zaczęła świrować, o i już kawałek czasu nawiew nie chce mi się wyłączyć, cały czas chodzi prawie na największych obrotach, ale to raczej niema z tym związku.
Opublikowano
Na początek zrób reset komputera -rozłącz klemy;najpierw - ,a potwm +, połacz kable razem na 15 min..potem podłącz najpierw + potem minus .Zapal silnik niech pochodzi na wolnych obrotach 5 mn.,wrzuć pierwszy bieg i jedz do 4000 obr. potem pusć gas i na wolne obroty.Jeśli to problem z komputerem to powinno pomóc.
Opublikowano
A komunikat pres oil to znaczy ze spadło smarowanie lub olej za gorący ,może ci się auto przegezewa albo słabe siśnienie oleju ,a sam wiesz co to znaszy silnik słabyyyyyyy
Opublikowano
Z tym olejem to przy zapalaniu mi się wyświetliło tylko raz, na zimnym silniku -14"C było więc czujnik mógł przyświrować. Ciśnienie jest na pewno dobre. Jutro jadę wpiąć się pod kompa wiec powinno pokazać co się dzieje ale ja stawiam na przyjarany sterownik.
Opublikowano
No i komputer pokazał mi że mam sondę złom i miałem jakiś błąd przekaźnika.Więc wymienię sondę i powinno być dobrze.
Opublikowano
Zmieniłem sondę,zresetowałem kompa,miałem drugą przepływkę to zmieniłem a check dalej świeci :cry2: :cry2: :cry2:
Opublikowano
No i znalazłem przyczynę :D :D :D silniczek krokowy dostaje jakiegoś zwarcia, po odpięciu kostki wszystko jest w porządku :lol:
Opublikowano
Podepne się pod temat. Załozyłem żaróweczke do check engine i numer jest taki że po odpaleniu silnika kontrolka miga. Wiem że powinna zgasnąć lub świecić się podczas awarji ale migać ?? Czy ktoś miał taki przypadek ?? :shock: Czy walnięta sonda może dać taki efekt?
Pozdrawiam
Opublikowano
Z tego co mi wiadomo to jak mryga to błąd jest aktualny, mi jak mrygała to było najgorzej, jak się świeciła to było bez lipy. Najlepiej jak podepniesz kompa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.