Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Stabilizator nie ma żadnego wpływu na bicie. Jeżeli tarcze są OK, to pozostają Ci tylko tuleje wahaczy przednich (krzywych). Zbyt rozbite tuleje powodują za dużą zmianę geometrii osi podczas hamowania i pojawia się bicie.
Opublikowano
Sama piasta koła również może być krzywa,trzeba by było zmierzyć bicie,a tak bez rozbierania to podjedz na stacje diagnostyczną i na szarpaku za 20zł wszystkiego sie dowiesz o luzach w zawiesiu.
Opublikowano
Tarcze to Zimmermany sporty nawiercane więc w sumie wątpię żeby coś było z nimi nie tak a klocki brembo, jeszcze zapomniałem dodać że amortyzator pościł wiec morze to, a apropo tej stacji diagnostycznej to na szarpakach te tuleje raczej nie wyjdą
Opublikowano
Jeżeli piasty są krzywe to nieważne jakiej marki masz tarcze.A jeszcze jedna sprawa,czy bicie występuje tylko na kierownicy czy na pedale hamulca też?
Opublikowano

u mnie tze tak wystapilo. mocne bicie od 80-120 kmh .to tuleje duze wachaczych przednich görnych.te duze krzywe.

po jakims czasie bicie mniej odczuwalne tez przy hamowaniu-wyszlo ze nie same koncöwki drazköw .a te laczniki co ida do maglownicy .wybily sie kulki w plastikowych gniazdach

z mojä bee nie idzie sie nudzic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.