Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Dział może nie do końca odpowiedni na moje pytanko ale piszę. Potrzebuję dorobić ściągacz do tulejek tylnej belki, tak żeby wymontować i zamontować je nie wykrecajac całego podzespołu z auta. Jest tego dużo na allegro, ale ceny... Mam możliwość dorobienia czegoś takiego. Może ktoś ma już doświedczenie w tym temacie, albo ma taki ściągacz i może podesłać mi fotki i wymiary tego narzędzia??

Opublikowano
Powiem ci jak ja to robiłem,podnosisz jedną stronę na lewarku,sciągasz koło ,odkręcasz śrubę tuleji i dwie małe śruby m8,zdejmujesz blachę i masz tuleję na oku,następnie wyjmujesz rozwulkanizowaną tuleję ze środka i wkładasz tam brzeszczot no i piłujesz do momentu przecieńcia tuleji .Najlepiej przeciąć w dwóch miejscach naprzeciw siebie,następnie bierzesz młotek i mały przecinak lub mocny śrubokręt i uderzasz w tuleję z różnych stron aż wypadnie.Ściągaczem niewiele zdziałasz ponieważ tuleja siedzi jak zaspawana.
Opublikowano
No dobra, tez o tym myslalem, a jak wprasowales nowa??
Opublikowano
Proste jak drut ,sam zrobisz przyrząd ,bierzesz pręt gwintowany 10 przekładasz go przez otwór w wahaczu ,od góry dekiel i nakrętka,od dołu wkładasz nową tuleję i taki sam dekiel ,nakręcasz nakrętkę i kręcisz nią a tuleja powoli wchodzi w wahacz,oczywiście dokładnie oczyść otwór w wachaczu i posmaruj olejem . Ja tok wymieniam tuleje .Dekiel oczywiście o średnicy większej od otworu wahacza,albo kontownik z otworem jeli nie masz takich dekli.Jak nie zrozumiałeś to powiedz to ci to narysuje.
Opublikowano

Zrozumialem, zrozumialem nie jestem antytechiczny:] Zastanawialem sie tylko czy wejda bez przeszkod. Z tego co moj mechanik powiadal to do wyjecia trzeba grzac palnikiem i puki gorace wprasowac nowa. No nic pewnie sprobuje tak jak napisales, bo wymiarowki chyba sie nie doczekam;]

Ps. chodzilo mi o cos takiego: http://allegro.pl/sciagacz-tulei-tylnej-belki-bmw-e39-sedan-i1461524200.html

Opublikowano
Cena kosmiczna. a grzac wcale nic nie trzeba,tylko dokładnie oczyść powierzchnię ,gdybyś był z mojej okolicy to zrobił bym ci to za dobrą fkachę.
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Wczoraj wyciągnąłem obie dz....ki. U mnie chyba były klejone. Do wykorzystania oryginalna śruba (inne niestety się nie sprawdziły) i palniczek do rur miedzianych (taki akurat tylko miałem) do podgrzewania gniazda w zwrotnicy. Oczywiście również solidna przedłużka do klucza i przyrząd wzorowany na tych z allegro.

Ale sprawa faktycznie ciężka.

Po wymianie na zamienniki autko jakoś miękko wchodzi w zakręty. Niestety nie wiem, czy tak miało być czy po prostu trzeba było kupić droższe oryginały.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.