Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich jestem nowy na forum , nie mam żadnego doświadczenia z bmw i proszę o pomoc. Jestem przed zakupem auta wyżej wymienionego . Samochód znajduje się na komisie w Poznaniu , jest wpłacona zaliczka 1000zł , byłem na komputerowych oględzinach , przebieg 73260 km więc rewelacja , samochód piękny m-pakiet , cud miód orzeszki chrup chrup.Jednak nie do końca wydaje się mi że to wszystko jest tak pięknie . Na przeglądzie komputer pokazał błąd turbiny przy 72000km , komisant zarzekał się że to od spadku napięcia czy to możliwe ? Następna ciekawostka , samochód jest cały zakurzony , miernik lakieru , raczej tandetny pokazuje wartości na poszczególnych elementach ( nie licząc maski i prawego błotnika bo te były malowane ) , dach 230 um , drzwi prawe (komisant mówił o cieniowaniu) 200 ponad um , a pozostałe elementy w granicach 150 - 185um co o tym myśleć ? Dodam że auto ostro zakurzone . Kolor carbon schwarz metalic. Proszę o pomoc.
Opublikowano

Jedno najlepsze wyjście .

Zapłacić kilka stówek jechać do ASO tym samochodem aby sprawdzili wszytsko , mierzą lakier np. błotnik w kilku miejscach , pełna diagnostyka oraz oczywiście wzrokowe oglądnięcie całego samochodu . Kiedyś widziałem jak w m-carsie w Krakowie gość przyjechał aby sprawdzili mu przed zakupem e90 to jak widziałem jak to robili to naprawdę rewelka . Pózniej dają ci sterte kartek gdzie masz wszystkie dane o samochodzie , historia jaka zapisała się w komputerach , kluczyku itd . Według mnie to warto za to zapłacić niż wydać sporą kasę na "syfa" . Jeżeli auto było serwisowane cały czas to wyjdzie nawet to kiedy i jaka żarówka była zmieniana :)

Opublikowano

Tak chodzi o to auto w linku.

Jeżeli chodzi o ASO to trochę dałem ciała. Bo przy właścicielu zrobiłem oględziny u mechanika w warsztacie BMW nie autoryzowanym , tam też auto było sprawdzone kompem i pokazało parę błędów. A skoro ty kolego masz takie BMW to , może wiesz coś o tych grubościach lakieru????

Opublikowano
Bądźmy szczerzy właściciel komisu nie powie Ci wszystkiego o samochodzie. A z tą turbiną to coś mi się wierzyć nie chce, że błąd wyskoczył ponieważ był spadek napięcia..Lepiej sprawdzić dwa razy niż później płakać..Możesz również posprawdzać czy wszystkie szpary są mniej więcej takie same i czy szyby są oryginalne..
Opublikowano
Tak szyby są 100% oryginalne , jeśli chodzi o szpary , to maska , błotniki , drzwi , klapa , tylny zderzak jest ok, jedyna różnica jeśli chodzi o szpary to przedni zderzak jest źle spasowany .
Opublikowano
Tak chodzi o to auto w linku.

Jeżeli chodzi o ASO to trochę dałem ciała. Bo przy właścicielu zrobiłem oględziny u mechanika w warsztacie BMW nie autoryzowanym , tam też auto było sprawdzone kompem i pokazało parę błędów. A skoro ty kolego masz takie BMW to , może wiesz coś o tych grubościach lakieru????

 

To ty kupujesz i możesz sprawdzić auto ile chcesz , chyba że właściciel komisu nie zezwala już na sprawdzenie samochodu , wtedy mówisz to ja dziękuje i tyle.

 

Nie kupujesz Fiata Pandy tylko auto prawie za 80 tys zł , więc według mnie powinieneś też troszku wymagać .

 

Jeżeli to auto z linku to według mnie przód był robiony , za tłusta wersja aby ktoś nie zamówił ksenonów , m-pakiet , automat , navi prof a ksenonów brak ? dziwne . Panel od klimy również za dobrze nie wygląda .

 

 

I ta wiejska naklejka na klapie :( .

Opublikowano
wiesz co chyba do mnie prze mówiłeś bo lampa na dole ma wyraźne ślady ob kruszenia , nie jest źle bo są jeszcze inne bety w poznaniu , cena auta w ogłoszeniu jest zawyżona ja miałbym je kupić za 69900 zł , więc jak za listopad 2006 z m- pakietem to troszkę za tanio.
Opublikowano

Jak przód był tylko dojechany i dobrze zrobiony to czemu nie . Ale jeżeli lampy przednie doszły do przednich drzwi to lepiej zrezygnować .

Jedź do ASO na badanie samochodu , odrazu ci sprawdzą czy jak wychodziło z fabryki miało ksenony bo dostaniesz całą listę z wyposażeniem tego samochodu

Opublikowano
Sam już nie wiem mieszkam 200km od poznania , poważnie się zastanawiam bo wydać 70 tys i później jeździć oklepywać komisanta ( to dodatkowe koszty) :mrgreen:
Opublikowano
Mnie bardziej zastanawia zużycie fotela kierowcy co do podawanego przebiegu (chyba że auto było w większości użytkowane "po mieście" - to jest to możliwe).W Poznaniu masz dwa ASO podjedź do któregoś i sprawdź (podzwoń o ceny bo potrafią się różnić i to bardzo).Cena co do rocznika i przebiegu jest niezła choć co do wyposażenia to poza M-pakietem i Navi profi to nic tam nie widzę.A ta kierownica to chyba "już" ma takie świecące wstawki bo od nowości była pokryta matową gumą.(no chyba że takie świecące też wychodziły)
Opublikowano
Sam już nie wiem mieszkam 200km od poznania , poważnie się zastanawiam bo wydać 70 tys i później jeździć oklepywać komisanta ( to dodatkowe koszty) :mrgreen:

Nasze prawo jest takie że jak już kupisz to możesz mu "naskakać" więc lepiej się zastanowić.

Opublikowano

Jeśli chodzi o lakier to grubość nie powinna przekraczać 200um. Ja mam u siebie w granicach 180-200um dach bodaj 170um, musiałbym zerknąć do wydruków z ASO, bo przerabiałem ten temat przed zakupem. Z tym aso to też różnie, w Bydgoszczy w dynamic motors dali do sprawdzenia lakier jakiemuś noob'owi i stwierdził ze jeden bok ma 260um co by miało wnioskować malowanie bo jak wyżej napisałem bmw mają do 200um. Po wielkiej awanturze poprzedniej właścicielki i wezwaniu mistrza warsztatu dokonał on ponownego pomiaru na moich oczach i cały bok miał równo 200um. Tak więc ta ich kompetencja to czasem nawala, zwykle dają takie rzeczy komuś kto się przyucza i takie kwasy wychodzą, jedyny plus to to że dostałem sporą zniżkę, a przeprosin nie było końca ;)...

 

Jeśli chodzi o Twój egzemplarz, to już tłumaczenia komisanta należałoby uznać za ściemę (coś musiał powiedzieć, w koncu idzie o 80k, z czego prowizji jest pewnie 5k, lub jeśli to auto sprowadzone przez nich może więcej). Generalnie lepiej być podejrzliwym i darować sobie akurat ten egzemplrz niż później być narażonym na koszta, które Cię zrujnują i nie dadzą po nocach spać. Tych modeli trochę na rynku wtórnym już jest, lepiej stracić wielką okazję niż się nadziać, zawsze trafi się kolejna sztuka, być może warta większej uwagi. Taka moja rada... Ja szukałem 4 miesiące i nie żałuję.

Radość sprawia, że serce przyśpiesza
Opublikowano
Marv- oczywiście że masz rację , tylko jeżeli ktoś szuka auta już pół roku i jeździ po Polsce to w końcu przychodzi moment w którym podlicza się koszty (np te za paliwo , za oględziny ) nie mówiąc o zmarnowanym czasie , to odechciewa się już szukania , codziennie przeglądam kilkadziesiąt ofert , do tej pory bardzo chciałem e60 , właśnie dzisiaj znalazłem ofertę mercedesa .Sam już zbaraniałem , jutro jadę do dilera bmw w szczecinie , podam mu vin i powinien sprawdzić w systemie czy bmw z poznania była serwisowana w aso a jeżeli tak to jaką ma przeszłość.
Opublikowano
Nie wiem dlaczego nie podjechałeś do Smorawińskiego, przecież ten samochód stoi praktycznie obok tego ASO? :)

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Marv- oczywiście że masz rację , tylko jeżeli ktoś szuka auta już pół roku i jeździ po Polsce to w końcu przychodzi moment w którym podlicza się koszty (np te za paliwo , za oględziny ) nie mówiąc o zmarnowanym czasie , to odechciewa się już szukania , codziennie przeglądam kilkadziesiąt ofert , do tej pory bardzo chciałem e60 , właśnie dzisiaj znalazłem ofertę mercedesa .Sam już zbaraniałem , jutro jadę do dilera bmw w szczecinie , podam mu vin i powinien sprawdzić w systemie czy bmw z poznania była serwisowana w aso a jeżeli tak to jaką ma przeszłość.

 

Wiem, doskonale rozumiem, miałem podobnie. Dlatego ja przed wyjazdem gdziekolwiek zawsze prosiłem o multum zdjęć, skreślałem na wstępie komisy bo to przykrywka do fachmentów i beznadziejnych samochodów. Nie spotkałem nikogo kto by kupił auto w komisie i byłby z niego w pełni zadowolony... Starałem się wyczuć po rozmowie czy sprzedawca kręci, na wstępie pytałem o możliwość sprawdzenia w ASO, czy nie ma nic przeciwko i czy nie był malowany, ostrzegałem że mam daleko po auto więc będę chciał je wnikliwie sprawdzić i na 100% nie kupię auta walonego więc możemy zaoszczędzić sobie wspólnie czasu. Oglądałem bodaj 4 auta w tym 2 w Szczecinie, 2 w Warszawie (akurat byłem w interesach) i jedno z Torunia w Bydgoszczy i tam je kupiłem. Skreśliłem też auta z Niemiec, bo mają zwykle dużo nalatane, albo sprzedają je drobni handlarze często nieuczciwi, a koszt sprowadznia fajnego egzemplarza w 3.0 był zbyt wysoki (bo tam dobre auta kosztują tyle co i u nas + Akcyza itd). Ale PL salon to też nie gwarantował spokojnego sumienia, spotkałem 3 auta, po które w rezultacie nie pojechałem bo po rozmowie było wiadome ze albo było bite do okoła(sprzedający mówił, ze mu bandzior scyzorykiem do okoła przejechał i musiał całościowo malować, ale zdjęć nie miał), lub auto kupione od dyplomaty a po tygodniu miał przebieg ze 175k skręcony na tej samej aukcji na 145k ;). Generalnie szukaj auta z rąk prywatnych, które jest w rodzinie dłużej niż rok. Nie twierdzę przy tym ze od handlarza nie kupisz auta dobrego, ale jest trudniej bo wiadomo każdy chce zarobić, a jeśli chcemy tanio to wiadomo jak jest z jakością.

Radość sprawia, że serce przyśpiesza
Opublikowano
Kupiłem kiedyś dobre auto z komisu , ale to inna półka cenowa , także wybór był obfity . Jutro chcę jeszcze pojechać do dilera w szczecinie , pokaże mu vin dam parę groszy może się uda coś ustalić , w między czasie ob lukam auta używane u dilera , jeżeli nie da się jej sprawdzić ( rzekomo miała być serwisowana w aso) to koniec tematu BMW z Poznania. I chyba zmienię wehikuł na jakąś inną markę.
Opublikowano
Umówiłem oględziny u Smorawińskiego ale właściciel komisu zarzekał się że komis jest do którejś tam i ona ma jakieś spotkanie i takie tam i wtedy zaproponował inny warsztat (stwierdził że u Smorawińskiego to długo trwa) . Więc to już było podejrzane

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.