Skocz do zawartości

[E90] Prośba do użytkowników tego modelu


wiemarcel

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba nic się nie da tam zepsuć. Możesz poprzestawiać wskazania ekonomizera w teście 20 chyba i się niepokoić, że dużo Ci pali :D , ale resetem można przywrócić domyślne.

Aha, resetowałem w testach wielokrotnie, bez żadnych skutków ujemnych dla komputera. Uwaga w wątku na który powołują się koledzy powyżej, ze można skasować BC jest nieprawdziwa.

Pozdrowienia od lenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

to dobrze wiedziec :) martwi mnie fakt ze mozna skasowac wskazania do wymiany dpf-u i kazdy moze je sobie skaswowac. nie powinno tak byc. wiec jak nie sprawdzimy stanu auta i prszebiegu to lipa ... ale jak ktos przekreci licznik podrobi ksiazke wymieni pedaly kierownice fotel kierowcy i silonik bedzie sie wydawal 100% ok to mozna sie bardzo wpieprzyc w auto i nic sie nie poradzi .... wiec jak sie jedzie do niemiec najlepiej na co patrzec jezeli wszystko mozna wymienic :) ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Kurka troszkę dziwne ja mam DPF a nie mam kontrolki od niego O_O

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Od niedawna jestem szczęsliwym posiadaczem e91 320d z 10/2007 i u mnie jest tak:

po Vinie wychodzi ,że mam silnik N47 a w dowodzie jak i wcześniejszym brifie było 120kW czyli 163 kM

Czy wychodziły N47 z 163kM? :?:

Mam zaluzje chłodnicy,elektryczne wspomaganie i chyba nawet odzysk z hamowania tak przynajmniej bylo w ogloszeniu.

Chyba bez hamowni się nie obejdzie,tak dla świetego spokoju.

Wiecie może o jakowejs w okolicach Szczecina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Od niedawna jestem szczęsliwym posiadaczem e91 320d z 10/2007 i u mnie jest tak:

po Vinie wychodzi ,że mam silnik N47 a w dowodzie jak i wcześniejszym brifie było 120kW czyli 163 kM

Czy wychodziły N47 z 163kM? :?:

Mam zaluzje chłodnicy,elektryczne wspomaganie i chyba nawet odzysk z hamowania tak przynajmniej bylo w ogloszeniu.

Chyba bez hamowni się nie obejdzie,tak dla świetego spokoju.

Wiecie może o jakowejs w okolicach Szczecina.

 

 

Możliwe że masz auto flotowe z ograniczeniem mocy, jesli masz w pełni rozkodowany Vin to sprawdz czy jest napisane "ENGINE LAYOUT"

A pod maską jaką masz obudowę silnika ? nowego typu czy starego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wracając do dyskusji - czy wtrysk bezpośredni, czy common rail? Takie rozróżnienie jest bez sensu. Praktycznie wszystkie silniki diesla ostatnio produkowane charakteryzują sie wtryskiem bezpośrednim tzn. nie mają komory wstępnej tylko paliwo wtryskiwane jest do przestrzeni nad tłokiem bezpośrednio. A jak się to robi, czy common rail czy rozdzielacz, czy pompowtryski - to zupełnie inna bajka.
Pozdrowienia od lenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma sens, bo od tego zalezy cisnienie wtrysku a za nim ida konkretne parametry techniczne.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem nowym na tym forum oraz jest to moj pierwszy post. Mam do was ogromna prosbe .. otoz zamierzam niebawem kupic BMW 3 E90 z 2 litrowym motorem diesla i mam do was kilka pytan :

 

1. Czy jest bardzo duza roznica miedzy 2.0 163 konnym a 177 konnym .. 163 konny ma chyba wtrysk bezposredni a 177 konny common rail . Ktora opcja jest lepsza ? w ktorej mneijsze spalanie i mniejsza awaryjnosc ?

2. Co psuje się najczesciej w 2 litrowych jednostkach diesla 163 i 177 konnego z naciskiem wiekszym na 163 konie . ?

3. Jak czesto wypala sie DPF i czy robimy to sami czy w serwisie ?

4. Jakiego oryginalnego przebiegu moge sie spodziewac przy kupnie z niemiec rocznika 2005-2006 ?

5. Ogolnie chcialbym sie dowiedziec co tylko jest mozliwe czyli wszytskie niedociagniecia BMW (w silnikach 2.0d) ktorych koszty nie sa male i bedzie trzeba je robic przy okreslonym przebiegu jakie auto przejechalo ?

6. Oraz wszystko o manualnej skrzyni w tych modelach ?!

7. Jakie jest prawdziwe spalanie tych 2 motorów ? na miescie oraz na trasie ? Chodzi o wasze doswiadczenie

 

 

Prosze was o to poniewaz raz juz kupilem oczywiscie innej marki auto i mialem z nim tysiace niespodzianek :)

 

1. Kup sobie jakiegoś Passata z 1.9 TDi różnica w mocy między tym wynalazkiem z BMW nie będzie duża a natomiast niezawodność jest po stronie VW.

2. BMW jest dosyć awaryjną marką i musisz przeważnie dołożyć połowe wartości auta na naprawy co jest nie do pomyślenia w nowym Passacie

5. Jak w punkcie powyżej.

6 No lepszy jest automat DSG bez dwóch zdań

No i oczywiscie prowadzenie i wygląd nowego Passata jest w porównaniu do tej beemki olśniewający

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niesupertdi wracaj skąd przyszedłeś. Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma... i to niby jest ok, tylko po co się tu wpraszasz :mad2: Jakieś kompleksy?...

 

Proponuję olać tego kolesia. Załączone zdjęcie mówi samo za siebie :lol:

http://img408.imageshack.us/img408/6363/individualvisualizer3to.jpg

¿Te gusta conducir?

The Ultimate Driving Machine

Freude am Fahren

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze nowy Passat jest olśniewający? Nie wiem co bierzesz ale zmień dealera, ewentualnie forum :D

 

Z resztą się zgodzę - koszty utrzymania BMW, szczególnie używanego, są dużo większe niż takiego Passata z gwarancją więc jeśli komuś zależy na minimalizacji kosztów utrzymania auta, to BMW nie jest dobrym rozwiązaniem.

 

BMW (z mojego punktu widzenia) to samochód dla kogoś, kto chce jeździć czyms więcej, niż taczkami od VW.

 

PS. Zdjęcie w podpisie miażdży i mówi więcej niż 1000 słów :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego SuperTdi, swoje obecne super TDI to oddaj na szrot od razu. Wyjdzie CI taniej. Jakbys napisal super TSI to moglibysmy podyskutowac ale tak nie ma o czym.

Polecam lekture: http://vwszrot.pl/

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego od VW - chciałbym Cię poinformować, iż w zeszłym roku planując kupno samochodu (rocznik 2006/2007) poza e91, rozważałem też m.in. A4B7. Tylko że, na "waszych" forach natrafiłem na lamenty o nowym 2.0 TDI, co w połączeniu z niezbyt świeżym designem środka auta spowodowało odrzucenie tej jakże szlachetnej kandydatury.

Każdy obiektywny fachowiec przyzna iż silniki diesla bmw, są jednymi z najlepszych i daruj sobie jakieś pseudo wywody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od tego, że BMW nie jest dla wszystkich, tak jak pospolity i przereklamowany SzajsWagen.

A koszty to oczywiste, że BMW jest droższe, w końcu to nie "Samochód ludu".

VW'a może kupić każdy, bo to tanie zabawki, ale jeśli ktoś lubi komfort i precyzyjne prowadzenia, a koszty aż tak bardzo go nie rażą to kupuje auto marki premium takie jak BMW.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie marnujcie na niego nerwów :) nowy passat hehe dsg .... nowy passat = do wymiany wtryski praktycznie w każdym ... skrzynia DSG = wymiana sterownika czyli mechatroniki . Dlatego ich ceny to 33 tys- i wzwyz .. a co do tego z salonu to nie wiem ale pewnie bedzie podobnie :)

 

I tak szukam BMW :) i tak już zostanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy obiektywny fachowiec przyzna iż silniki diesla bmw, są jednymi z najlepszych i daruj sobie jakieś pseudo wywody.

Daj spokój człowieku nie mają startu do tych z VW ale i tak będziesz pisał że skoro to BMW uber lans i w ogóle to trzeba trochę wyłożyć na pózniejsze problemy

 

jeśli ktoś lubi komfort i precyzyjne prowadzenia, a koszty aż tak bardzo go nie rażą to kupuje auto marki premium takie jak BMW.

No też czapeczkę z daszkiem i białe rękawiczki+buciki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No też czapeczkę z daszkiem i białe rękawiczki+buciki

 

Raczej porządny garnitur, ale sądząc po Twoim zdjęciu w stopce możesz tak myśleć jak napisałeś wyżej. :)

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No też czapeczkę z daszkiem i białe rękawiczki+buciki

 

Raczej porządny garnitur, ale sądząc po Twoim zdjęciu w stopce możesz tak myśleć jak napisałeś wyżej. :)

Chłop ze wsi wyjdzie ale wieś z chłopa nigdy.

 

Tyle mam do powiedzenia w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega z szmelcwagena malo sie nie sfajdolil w majtki jakie to dziadostwo jest niby extra dobre...mialem 2 szmelcawegenu w rodzinie oba byly nowe wziete z salonu. Passat B5 FL 1,9TDI 130ps calkiem dobre auto ale majac wczesniej E46 a tym bardziej teraz e90 to powiem szczerze - szmelcwagen to dziadostwo i tyle...nie umywa sie nic!awaryjność silnik, poprostu VW odplywa...kumpel ma teraz 3 letniego passata 2,0 TDI i mówi ze dziadostwo jak cholera...nigdy wiecej!!!!!!!! Szmelcawgen to auto dla typowego polaka..a zrezto co my tu dyskutujemy zdaje sie ze nikt nie porównuje aut klasy premium z jakimiś wrakami mam tu na myśli VW....pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zdecydowanie trójka jest bardziej prestiżowa i ładniejsza od Passata

http://1.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/SKmPYM2BjfI/AAAAAAAA17I/w7h_vScAAwc/s400/VW-Passat-CC-5.jpg

http://www.rightcar.govt.nz/gfx/vehicles/rb/VOLK/VOLK0225.jpg

 

Dajcie spokój :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzadko się udzielam na naszym forum, ale w tym wypadku nie mogę milczeć - proszę administratorów o zbanowanie tego trolla. A teraz wiadomość do kolegi wielkiego fana szmelcwagenów: koleś, spadaj z powrotem na swoje forum ukochanego VW, gdzie nawzajem ze swoimi '"ziomami" będziecie się onanizować przed zdjęciami agrotuningu swoich VW. Na prawdę daj sobie spokój i nawet nie próbuj porównywać tego złomu do BMW, jakbyś łaskawie zauważył Twoja marka nigdy nawet nie próbowała konkurować z BMW bo to zupełnie inna klasa! A tak do porównania 3jki i Passacika - porównaj sobie paletę silnikową i liste wyposażenia dodatkowego :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem juz sie nie wypowiadac ale dodam jeszcze swoje 3grosze do SuperTDI, ktory niby jest takim znawca Passata. Dlaczego mowisz o Passacie a na zdjeciach przedstawiasz Passata CC???? Chciales zablysnac, bo myslales ze tu nikt nie wie jak wyglada seria CC???

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

porównaj sobie paletę silnikową i liste wyposażenia dodatkowego :)

A co to ma do rzeczy Biedronka też ma bogatą oferte produktów a czy to sprawia że są lepsze niz u konkurencji? :shock:

 

Chciales zablysnac, bo myslales ze tu nikt nie wie jak wyglada seria CC???

Tak chciałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zabłysnąłeś swoimi super furami...powiem Ci tylko tyle, że każdy kto widzi takiego pustego łba jak Ty w tak olśniewającym samochodzie jak Twój agrowiesniakoturbodynamotuninowcu napewno łapie sie za głowe i myśli co za zj** jedzie...jak juz sie zbolcowali za mocno na forum szmelcwagena to idź sobie na forum Fiata albo Deaewoo czy jakoś tak...w ogóle nie jest Ci wstyd mieć takiego auta..?ja np wolałbym Pandą jeździć...serio..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.