Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie,

 

jestem nowym posiadaczem na forum BMW E60 545. Z tego co zdazylem sie doczytac to jest nas tutaj niewielu ale mimo wszystko moze ktos mi pomoze. Kupilem "betke" ze swiadomoscia uszkodzonej nienaprawialnej skrzyni biegow (manual). Naprawic sie nie da, bo podobno nie ma do niej gratow a jak na razie nie moge znalezc skrzyni w rozsadnych pieniadzach. Nowa kosztuje 12-16 tys.zl a uzywke znalazlem w niemczech z przebiegiem 46tkm za 1500 euro. Z tego co mowia fachowcy od naprawy skrzyn biegow to taka uzywana skrzynia powinna kosztowac w granicach 1500-2000zl. Moze ktos przypadkiem zna kogos kto ma taka skrzynie albo wie gdzie moge kupic lub chociaz popytac o dostepnosc, bo gdzie nie dzwonie to maja wszystkie (tak przynajmniej sciemniaja w ogloszeniu) ale TEJ akurat nie :lol:

 

Nadmienie, ze samochod jest jezdzacy tylko biegi dziwnie wchodza z dziwnym odglosem tak jakby klikania no i na 1 i 2 biegu jak wylaczy sie nadmuch to troche ja slychac na malych predkosciach. Poza tym na bardzo malych predkosciach tzn np podczas parkowania lub cofania slychac jakies terkotanie ze skrzyni ale jak tylko lekko sie przyspieszy to ustaje. Wole jak najszybciej zmienic skrzynke niz ma mi nawalic gdzies w trasie. Stan oleju jest. Skrzynia tak jak i silnik suchutkie.

 

... a moze ktos wie czy i ewentualnie gdzie sie da to naprawic...moze gdzies tam jest jakis magik, ktory ma taka skrzynie rozlozona na czynniki pierwsze i czeka na mnie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zadzwoń pod ten numer --> 601 990312. To jest firma z Gliwic sprzedająca części do BMW. Mają możliwość załatwienia wielu używanych części na zamówienie. Może Ci pomogą. Nie dziw się, że masz problem, bo 545i lub 645i w manualu to naprawdę rzadkość. Prędzej już w USA znajdziesz taką skrzynię, bo tam częściej 545i występuje w manualu niż w Europie.
Opublikowano

Dzieki...moze cos pomoga...

 

Na razie wzieli koncowke VIN i sprawdza co sie da z tym zrobic ale z tego co zdazylem dowiedziec sie u innych to chyba musze sprowadzic uzywana z Niemiec albo z USA, bo nowa to tylko ostatecznosc.

Opublikowano
Ja stanalem kiedys przed identycznym dylematem. Zwrocilem sie do ASO o zakup skrzyni fabrycznie regenerowanej, kazali zaczekac 3-4 tygodnie na import, po czym okazalo sie ze dla mojego auta regenerowanych nie ma, w zwiazku z czym producent laskawie wzial skrzynie nowa i nabil numer z serii regenerowanej :mrgreen: Moze warto wyprobowac taka opcje? Fakt ze w moim przypadku to bylo Renault, ale auto bylo nawet bardziej unikatowe niz 545/645 bo Megane Coupe, caly problem lezal w silniku firmowanym przez Williamsa ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.