Skocz do zawartości

Wysokie obroty przy zimnym silniku E30 316i M40


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam .Mam taki problemik że jak zapalam rano silnik to ma ok 1600 obrotów, oczywiście jak sie nagrzeje to spadają do ok 850, tylko wydaje mnie sie że chyba te 1600 na zimnym to troche za dużo .Może ktoś wie co poszło albo jak wyregulować na ok 1100.
Opublikowano
Jak mam otwartą przepustice??? Linka nie jest napięta a śrubka wyregulowana na ciepłym silniku bo jak zmniejsze na zimnym to później na ciepłym gaśnie.Więc co to może być???A i o jakiej śrubce mówisz bo ja o tej co jest przy przepustnicy koło linki gazu.
Opublikowano

Jezeli jest tak jak piszesz to jest zle.Przepustnica u Ciebie jest ewidentnie otwarta! Srubka do regulacji polozenia przepustnicy opiera sie odzwignie przepustnicy.Odkrec ja tak zeby dzwignie jej nie dotykala a nastepnie wkrec tak ,zeby sie leciutko oparla odzwignie i zakontruj ja.

Npisales,ze Ci gasnie po poluzowaniu linki/yak arozumialem/

Taki objaw jest przy nieszczelnym dolocie do silnika krokowego lub gumy przeplywomierza,lub obu tych przypadkow.

pozdrawiam

Opublikowano
a nie za duże masz obroty na zimnym ??
to właśnie te chwile,kiedy wszystko jest dokładnie takie,jak pragniesz,a jedyne co czujesz to czysta przyjemność.To właśnie daje Ci BMW.
Opublikowano
Nie napisałem że mi gaśnie jak poluzuje linke tylko jak zmniejsze obroty na zimnym silniku regulując tą śrubką przy przepustnicy to jak sie nagrzeje to mi wtedy gaśnie- to jedno, a drugie to czy przepustnica ma być całkowicie zamknięta a jak tak to co reguluje wolne obroty czy tylko silniczek krokowy i czy to może być tylko nieszczelność czy może sonda ma na to też wpływ bo jak ją odłączam to zero reakcji silnika na to ani nie zmniejsza ani nie zwiększa obrotów.Więc pomóżcie bo idzie zima a paliwkio coraz droższe. :mad2:
Opublikowano
Witam. Faktycznie dzwigienka od przepustnicy była oparta o tą śrubkę, odkręciłem ją i tak zrobiłem jak mówiłeś wcześniej tj. dokręciłem delikatnie do dzwigienki i zakontrowałem, ale teraz na rozgrzanym silniku obroty są na ok 500 i jak nie jedzie auto to wporządku nie gaśnie ale jak jadę i puszczę na luz to potrafi się zadusić, wniosek z tego taki że trochę są za małe teraz na rozgrzanym silniku więc co powoduje to że te obroty są taki niskie teraz? Zaznaczam że rano na zimnym teraz jest ok czyli ok1200 obrotów no ale na ciepłym już jest kiszka. A i po odłączeniu krokowca obroty idą w górę a po podłaczeniu znowu się stabilizują więc chyba działa tylko czy dobrze :?: :?: :?:
Opublikowano

Witam

No to teraz wyczysc krokowiec.

Sprawdz cisnienie na wtryskiwaczach ew. pompe paliwa pod katem cisnienia.

Uszcvzelke pod kolektorem ssacym.

Przewod powietrza do krokowego.

:D

pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam. :dance: Po wyczyszczeniu krokowca stwierdzeniu że jest dziurka na przewodzie od gumy przepływomierza do krokowego i jej załataniu wszystko działa. Przepustnica zamknięta i wyregulowana, obroty na zimnym 900 na rozgrzanym ok 750. Dzięki za wszystkie porady.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.