Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam posiadam bmw e30 84ri wolnym krokiem biore sie za swapa bo 1,8nie dawał juz rady i mam wiele pytan czy instalacjia jest przystosowana do pompy paliwowej w zbiorniku czy bedzie duzo zabawy z elektryka bo chcial bym zrobic to z głowa zeby nie było żadnych prowizorek w elektryce
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
najlepiej od E30, bo była one w takie wyposażone. W używkach nie powinno być problemu ze znalezieniem takiej pompy. A ogolnie ze swape to temat rzeka. Zmiana z silnika ze 100km na 170 wiaże się ze zmianą hamulcow na wydajniejsze. Napewno nie będzie grał wal napędowy. w obrotomierzu bedzie trzeba zminić kość bo nie bedą obroty pokazywaly prawidłowo. Ogolnie jak masz dawce kpl to przekładasz wszystko co potrzeba. A jak nie masz to dostosowujesz wedle potrzeb.
Opublikowano
kumpel załatwił mi silnik z skrzynią chłodnica wiązka kompem za 1000zł i nic wiecej nie mam mam jakis obrotomierz od e28 może bedzie chodził bo seryjnie w moim bmw jest zegarek a wal od jakiego bmw podejdzie bo mój bedzie albo za długi albo za krótki no i coś co mnie najwięcej przeraza ta przeróbka instalacji bo sa tam inne kostki ma może ktoś jakiś schemat jak to podłączyc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.