Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Takiego problemu jeszcze nie miałem, zacinają mi się wycieraczki. Jak odpalę auto włączę je to działają, czasem przestaną i żadne ruszanie manetki nie pomaga. Czasem działają spryskiwacze przy nie działających wycieraczkach czasem nie, nie widzę zależności. Wystarczy odpalić auto ponownie i działają. Co może być uszkodzone? kiedyś miałem problemy z modułem komfortu, czy on odpowiada za pracę wycieraczek?
Opublikowano
czyli co? trzeba by wyjąć i sprawdzić zimne luty? bo skoro raz działa a raz nie to raczej wykluczam spalenie jakiegoś elementu?! po prostu wyjąć porobić zdjęcia podzielić się na forum ;) i diagnoza się pojawi ;)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
chciałbym odświeżyć temat, dziś znowu się zacięły dziś i nie szło jechać w ulewie, postałem z 45 minut przestało padać dojechałem do domu wyłączam zapłon, włączam działają !! a robiłem to wielokrotnie jak stałem. Męczyć moduł komfortu??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
znany problem w e46, silnik się przegrzewa, więc czujnik umieszczony w przekaźniku wycieraczek wyłącza je do ostygnięcia, w początkach problemu wystarcza reset stacyjką, potem przeradza się to w koniecznośc przymusowych postojów w deszczu. rozwiązanie na 100% to wymienic i przekaźnik i silnik wraz z mechaniką wycieraczek, nie takie znów drogie. można na początek obejrzec wewnątrz ów przekaźnik czy nie ma jakiś nadpaleń
Opublikowano
H_A_R_T dziękuje CI bardzo za fachową i konkretną odpowiedź. Powiedz mi gdzie znajduje się ten przekaźnik, jak się do niego dobrać. A wymienny jest sam silnik wycieraczek? Czy to komplet? bo jeżeli dobrze Cię zrozumiałem to on wszystkiemu jest winny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
przekaźnik w skrzynce z lewej strony róg przy szybie, dekiel na imbusy. w środku jest długi brązowawy przekaźnik z wieloma nóżkami, tam jest czujnik wyczuwający nadmierny opór wycieraczek i wyłączający je czasowo - zabezpieczenie przed połamaniem ramion przymarzniętych wycieraczek, silnik dałby rade to zrobic, widziałem nawet tego typu defekt przy mb vito 639 :) dobrą opcją jest też rozebranie podszybia wyciągnięcie całego mechanizmu z silnikiem i na tzw stole posprawdzac czy np problem nie leży w zatartej ośce przy jednej z wycieraczek a przekaźnik działa odpowiednio - jak już wspomniałem wymiana obu podzespołów to 100% efektu ale z drugiej strony wszystko idzie naprawic... pozdro ps; silnika nie sprzedają oddzielnie, tylko razem z mechaniką

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.