Skocz do zawartości

[E87] 116i - ponowna wymiana napinacza / problemy z ASO


Ania_116i

Rekomendowane odpowiedzi

kamil 20011 BMW Polska ich nie postraszy bo zostało rozwiązane. Ale śledząc ten wątek współczuje właścicielom 116i z N45. Farsa że tak się traktuje klientów. W żadnej marce takie zachowanie ze strony ASO nie przystoi a już na pewno nie w marce która predysponuje do tytułu lifestyle'owej i wychodzącej przodem do klienta. I dla mnie absurdalnym jest że tak naprawdę nie potrafią sobie poradzić z problemem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam

 

Dzis temat juz chyba finalnie rozwiązałem, chca wymienic Vanosa ( obydwie sztuki ), i cały rozrząd, i ma to pomoc, no w sumie, wiecej to juz nei ma co wymienic w tym silniku:)) oprócz całego silnika, no ale z 5 klocków wyskocze. Ale kurcze rozrząd, jego elementy sa bardzo tanie, vanosy po 740 zł za sztuke, wiec nawet spoko, tylko ta robocizna, . Ale w sumie konkluzja jest taka, nie znam przyczyny co mogło spowodowac ta awarie, mowia ze moze zły olej, moze cos z cisnieniem oleju, ale kurka wodna co?? zapytałem czy to nie jest tak ze ta awaria pojawi sie za pol roku bo np wleje olej wg. nich błędny, wiec na pewno nie bo zmienili vanosa i rozrząd :))) masło maślane, zadzowniłem do centrali BMW, ale Pan mnei olał, wiec masakra, samochod prawie igła, 75 tysi prezbiegu, i taka awaria, fuck, jak ktos chce to sprzedam autko :))) dobra cena.:))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem ci ze niestety człowiek z starciu z nimi ma słabe szanse, poniewaz nei jest sie fachowcem, wiec teraz jedyne co mi pozostało to przestrzec przed tym silnikiem, zapłace teraz, pojezdze troche i sprzedam furke, i tyle, szkoda moich nerwow, :)))) chce zamiescic na forum jeszcze jedna rzecz ktora mam otrzymac od Bawaria, wiec jakby co to słuze radą innym uzytkownikom :)))))))) a poki co pozdrawiam:)))))))))))
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli coś z ciśnieniem oleju było nie tak to komputer powinien to chyba wykazać, tak pryznajmniej mi sie wydaje, na Twoim miejscu zażądałbym wydruku błędow z komputera i pismnej diagnozy ASO co do przyczyny bo potem się moga wszystkiego wyprzeć. Z tymi dokumentami najlepiej udać się do jakiegos rzeczoznawcy po opinię lub skorzytać z tej firmy, która gdzies tu była polecana jako skuteczna w odzyskiwaniu kasy z ASO przy takich akcjach.

 

może wyczuli że zależy Ci na szybkiej naprawie i idą w zaparte licząc na to że pod presją czasu ugniesz się i zapłacisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Widze ze myslimy podobnie, poprosilem ASO Bawaria o ich pisemną diagnoze ( chodzi mi o to co wg nich sie stało ) i mam zamiar udac sie z nią do PZMOT, podobno oni moga sie tym zajac, poki co chce jezdzic autem.

BO jak dla mnie czlenia po PW cos tu nei gra. Bo jak zapytalem co powodowalo tarcie na Vanosie to Pan powiedzial ze w sumie to nei wiadomo, wiec zapytałem czy wymieniając to wszystko nie pozbędziemy sie skutku, a nie przyczyny, no i tu sie Pan lekko zamieszał, bo jak dla mnei to tak będzie. Wymusze na nich to pisemko z ich diagnozą, i rusze po instytucjach, bo cos mi tu smierdzi:). Ciekawe czy forum czyta jakis mechanik od BMW , albo wogole od silników, i czy możliwa jest taka sytuacja logiczna:

- Vanos nei dostaje oleju, trze, tak napina rozrząd ze rozciąga sie łańcuch, następuje przeskoczenie żabków (2 sztuki, a gdzie był napinacz?? , skoro przeskoczylo tzn ze sie luzuje a nie napina, a podobno Vanos napreżył łancuch ),

 

- a moze było to tak : napinacz dal dupy ( a to było na ich gwarancji ), zluzował łąncuch, ktory spowodował nieskoordynowaną pracę całego uklądu rozrządu, następnie nastapilo przycieranie Vanosa, oraz przeskoczenie łańcucha,

Gdyby ktos cos wiedział o jakims lincencjonowanym rzeczoznawcy ktory jakos ogarnia BMW to prosiłbym o kontakt, jakis namiar.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam ponownie

 

Będe pisał w skrócie bo juz siły nie mam na to co sie dzieje w firmie BMW........i z jej produktami

do dnia dzisiejszego ASO nei znalazło usterki, bo po tamtej naprawie okazuje sie ze cofneli sie idealnie do dnia sprzed głownej awarii , ale nei usuneli przyczyny awarii, bujają sie do dzis, teraz jest grany temat rozebrania silnika bo podobno "nagar" sie osadził na zaworach ( podobno od złego paliwa ) i sie nei domykaja czy cos podobnego, Centrala BMW w polsce jakos ma partycypowac w kosztach, ale poki co jestem załamany, auto juz prawie miesiac unieruchomione, ASO sie babrze, i nie moze znalesc przyczyny, cos czuje ze i teraz bedzie zonk. Była tez wersja ( tak miało byc na pewno wg. ASO ) ze popękały zawory i pewnie to dlatego silnik na zimnym tak nierowno pracuje, teraz jak rozebrali głowice okazuje sie ze sa super , ale podobno jest nagar, a jak sie silnik rozgrzeje to zawory sie rozszrzaja i juz przedmuchów nie ma i wszystko jest OK. Powiem szczerze ze takiej sytuacji to bym sie nigdy nei spodziewał, Centrala BMW ma pełne zaufanie do Bawarii co mnei juz zaczyna lekko dziwic, nawet ich specjalista nie potrafił nic poradzic. Dodam tylko ze ostatni przegląd w ASO był przy 69 tysiach, a jest teraz 78-79 ( juz zapomniałem ile bo zapomnaiełem wogole ze mam to BAD BMW)

 

MOD: Proszę stosować się do regulaminu, punkt 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

WItam

 

Odebrałem w czwartek, niby naprawione, kasy poszło w cholere, na szczescie cześci mi zasponsorowała centrala, ale dzis rano....tak jakby znowu sie to pojawiło po nocy stania........chyba jednak tego rzęcha sprzedam.....(B)Awaria Motors.............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

WItam

 

Długo nie pisałem jak skonczyła sie sprawa, ale czekałem zeby poobserwowac auto. Sprawa wygladała tak: po miesiacu czekania, podobno był nagar na zaworach, wiec wyczyszczono zawory, poszła nowa głowica, itp itd, BMW Polska zapłaciło za wszystkie czesci ( wielki szacun ) a było tego od groma, mysle ze za blisko 10 tysi, ja zapłaciłem Bawarii za robocizne, w sumei tez od groma bo 5 tysi, niby jest dobrze, chociaz wg mnei usunieto skutek nie przyczyne, ale powoli to olewam bo jednak sprzedaż tego złomu bedzie lepszym rozwiązaniem. Kupie cos porządnego w czym chociaz silnik dojedzie do 100 tysi bez generlanego remontu. Szkoda ze taki szmelc produkuje tak szanowana firma. Juz nei bede pisał o wyczynach Bawarii Awarii, bo szkoda mojego klikania........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba kupic KIA mają 7 lat gwarancji .....

 

Aaaa TATA ma lepszą ofertę przy 2 szt , trzeci gratis.

 

Moja odpowiedź nic nie wniesie do tematu, jednakże zgadzam się w 100% z Kamilem :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Ciekaw jestem po co szukasz odpowiedzi w innych tematach, skoro masz zamiar pozbyć się tego auta (złomu-szmelcu) :mrgreen:

 

Popieram odpowiedź Kamila :cool2:

 

Ps. moim zdaniem nie zasługujesz na markę BMW :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czytam niektore wpisy to widze ze powinno sie napisac na pierwszej stronie tego forum:

Zasada numer jeden, samochody BMW są świete i nie wolno ich krytykowac:)

Osoba krytykująca je jest debilem chora :))))))))

WYbaczcie panowie :))))) hehehehe

Dobry tekst : nei zasługuje na marke BMW, hehehehehehehhe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze takie texty forumowicze rzucaja, przydaloby sie troche dystansu do kawałka blachy ze znaczkiem BMW, a co do zaslugiwania na marke BMW to takie auto moze kupic kazdy kto ma kase, a wiec i dresik ktory diluje dragami i biznesmen i profesor z uczelni, wiec ciezko rozdzielac czy ktos na to zasluguje czy nie. Na pewno własciciel zalsuguje na jakośc adekwatną do ceny i prestiżu auta .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem sytuacje w której użytkownik kupuje NOWE AUTO, serwisuje je tylko i wyłącznie w autoryzowanej stacji obsługi, dokonując wszystkich wymian i przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta - i jeżeli wtedy dochodzi do tego typu awarii to BMW powinno dołożyć wszelkich starań do zapewnienia klientowi auta zastępczego, błyskawicznej reakcji i naprawy pojazdu oraz wyeliminowania przyczyny powstałej/powstającej usterki. Tym bardziej jeżeli przyczyna jest powszechnie znana. Co innego jak kupuje się używany samochód, tu trzeba mieć świadomość tego że wszystko może się wydarzyć i poprzedni właściciel mógł zajeździć auto. Poza tym jeżeli auta było wzywane do serwisów na bezpłatne usuwanie usterek, zanim dojdzie do zniszczenia silnika, a my kupiliśmy auto które było objęte akcją a nie wzięło w niej udziału to już tylko do siebie możemy mieć pretensje. Nie wiem jaki jest ten przypadek ale jeżeli jest to opcja pierwsza o której wyżej pisałem to w pełni rozumiem rozżalenie użytkownika. Jeżeli jednak jest to opcja nr2 to trzeba spojrzeć na to racjonalnie, zacisnąć zęby i przyznać się do zaniedbania. Pzdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na chwilę obecną agresji nie widzę

 

ale bez agresji

 

 

 

o teraz widzę

 

Osoba krytykująca je jest debilem chora :))))))))

(...)

Dobry tekst : nei zasługuje na marke BMW, hehehehehehehhe

 

Koledzy,

kończymy temat, który nic nie wnosi do sprawy.

Rzecz jasna, że człowiek będzie się złościł, gdy jest coś nie tak, ale to nie powód by się tak zachowywać...

Temat został założony z pewną ideą, która ma pokazać, że jest wada konstrukcyjna w 116i, ale ma również pokazać, jak z tym sobie radzić. Jedni sprzedają samochody, a drudzy starają się wyeliminować usterkę i dalej cieszyć się "radością z jazdy"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam wszystkich

Znów mam problem prawdopodobnie z napinaczem rozrządu :( wszystko na to wskazuję ale jeszcze nie mam 100% diagnozy ponnieważ nie byłem w ASO ( dopiero się wybieram )

Autem na wolnych obrotach trzęsie ( lekko )

Problem z biegami , np. z wrzuceniem biegu wstecznego lub jedynki

Auto jest totalnym mułem ( ciężko mu się rozpędzić )

Wszystko wskazuje znów na napinacz rozrządu ......

Moje pytanie jest takie :

Już dwa razy byłem w serwisie na akcji serwisowej związanej z wymianą napinacza rozrządu ( na co mam faktury bo jak to serwis brał pieniądze za "diagnostykę i kasowanie błędów " których nie było )

Jeżeli okażę się że teraz jest to samo czyli trzeci raz mogę pisać jakieś pismo do BMW o wymianę silnika bez wad ? słyszałem że jest jakieś takie prawo na usterke których nie da się wyeliminować .

Od pierwszego razu nie wiem czy zrobiłem 10 tys km .....

Stan licznika 36 tys km

Czekam na wasze zdanie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
gorzej bo silnika nie masz już na gwarancji. tylko części. niby pracuje w aso ale nie wiem co ci powiedzieć. mógłbyś liczyć na gest handlowy jeśli kupiłeś w tym aso auto i serwisujesz je tam regularnie. ktoś musi cię dobrze pokierować
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.