Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam!

jakieś 4 miesiące temu stałem się szczęśliwym posiadaczem e34 525i 24v z 1996 roku, ale po jakiś czasie silnik odmówił posłuszeństwa, z braku funduszy kupiłem od ziomka silnik z e36 2 litry na vanosie i tu zaczynają się problemy mam założony zwykły gaz, becie brakuje mocy a v-max to 180km/h przy 5tys obrotów bo dalej się nie chce kręcić. myślałem o wymianie skrzyni na oryginalna pasująca do tego silnika i dyfru na 3.91, ale czytałem ze jak założę krótszy defer niż mam,a mam 3.23 to przyspieszenie będzie lepsze ale za to v-max spadnie jeszcze bardziej. co zrobić ze skrzynia i dyfrem i dlaczego nie chce się dalej kręcić niż 5tys obrotów na V biegu oczywiście.

z góry dzięki!

Opublikowano

Ja na Twoim miejscu zacząłbym od ustawienia gazu i ogólnie podpięcia auta pod kompa. Przyczyn może być dużo- np. możesz nie mieć wcale szóstej korby ani tłoka :norty: Co do wkręcania powyżej 5k RPM - to nie Kawasaki, nie licz że przekręcisz obrotomierz :wink:

A ze skrzynią i dyfrem nie robić nic przed ustawieniem gazu i zczytaniem błędów z kompa.

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.