Skocz do zawartości

W compakcie 318ti silnik 325i - pytanie wydech


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Jak każdy jest w temacie to wie jakie mam problemy z moim silnikiem... Mam compakta wywaliłem silnik 1.8ti wsadziłem 2.5i. Problemy są takie, że spala ogromnie dużo i falują obroty na postoju i nie ma takiej mocy powoli się wkręca do odcięcia podczas jazdy. No i powymieniałem praktycznie wszystko, więc teraz spojrzałem na mój wydech. I proszę nie piszcie wymień świece itp bo ja już wszystko powymianiałem nawet sonde na nową oryginalną. Pokażę Wam zdjęcia teraz jaki mam wydech wsadzony, został oryginany z 1.8ti a na dodatek w jednym miejscu rura wydechowa jest wgnieciona na połowę średnicy rury. Wszystko jest na zdjęciach. Teraz pytanie. Jaki wstawić wydech? Co z tym zrobić? Jak to rozwiązać, od początku od kolektora polecieć rurami od 325i, powstawiać strumienice i tłumik końcowy dać od 325i? Czy teraz z takim tłumikiem spadają mi osiągi? I jeszcze jedno, czy może być błąd sondy lambdy i spalanie większe przez taki tłumik nieoryginalny tylko od 1.8ti?

 

ZDJĘCIA:

 

http://img825.imageshack.us/img825/724/14655463.jpg

http://img515.imageshack.us/img515/1484/91679078.jpg

http://img338.imageshack.us/img338/6554/16227358.jpg

http://img258.imageshack.us/img258/1637/51542920.jpg

http://img232.imageshack.us/img232/9051/19740708.jpg

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
Jeśli to nie sprawi tobie problenu to podjedź na stację diagnostyczną i niech zrobią analizę spalin i będziesz wiedział czy masz dobrą mieszankę
Opublikowano

Witam

 

Poza tym, co napisał seba byłbym też za zmianą wydechu na wydech z 323ti. Końcowy z 325i nie wejdzie, bo jest większy, a w 323ti końcowy ma mniejsze gabaryty - puszka jest krótsza. Poza tym musisz mieć nieźle zdławiony wydech przy takiej mocy mając nadal wydech od 318ti.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Tłumika z 323ti nigdzie nie znajdę do kupienia, nie ma żadnych szans... Nawet allegro. W compakcie jest dużo miejsca na tłumik z tyłu, na 100% więcej niż w limuzynie. A co myślicie o tym wgniocie? On może psuć osiągi?

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano

witam

to co zaznaczyłeś na zdjęciu to nie jest żaden wgniot, rura w tym miejscu jest celowo delikatnie spłaszczona żeby podczas jazdy po nierównościach wydech nie obijał się o belkę tylnego zawieszenia, niedawno wymieniałem wydech w swoim compakcie i u mnie jest identycznie. :) pzdr

Opublikowano
Haha OK dzięki :) Zauwazylem ze tlumik od E60 jest bardzo podobny kształtem i wielkościowo do Compakta. Będę musiał wziaść od brata taki tłumiczek i pospawać mocowania i do compacta. W swojej limuzynie 320i wstawiałem tłumik w jeden od e46 a w drugiej od X3 i było lala :)

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
No tak jak ci mówiłem masz ostry spadek mocy przez niewydolność układu wydechowego. To tak jak z żyłami :D
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Z drugiej strony gadałem z moim dobrym kumplem który siedzi tylko w Bmkach tylko nowszych modelach, składa robi remonty wszystko, taki magik co do mechaniki. On mówił że raczej nie powinien mi tłumik dławić bo przecież w tłumiku idzie też zwykła rura przez całą puche a dookoła rury jest tylko siatka i wygłuszenie czyli wata... Więc nie powinno być róznicy.

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
Hehe. Stary powidz mi jak by ci się oddychało np przez słomkę a przez rurę od odkurzacza??? Zasada ta sama ale w druga strone
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.