Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam to samo. Na filmiku chyba zauwazyłem że masz mało PB na wskaźniku. U mnie jest tak:

- Jak mam poniżej 15 litrów paliwa to mam tak samo jak ty, tzn za pierwszym razem musze długo kręcić, identycznie jak u ciebie, tylko że ja kręce np 5 razy krótkimi seriami i za 5 razem odpale.

- jak mam powyżej 15 litrów paliwa to problem znika, nawet przy -15st pali albo od 1 zakręcenia wałem albo za 2 razem, tzn że 1 raz zakręce przez 2 sek. a drugi raz odpali od strzała.

 

Dziwny przypadek z tym paliwem ale sprawdź se to u mnie jest to na 100% potwierdzone i sprawdzane przez 2 miesiące. Zawsze jak miałem mniej niż 15l to słabo palił i zawsze jak miałem więcej jak 15l to palił ładnie. Nie wiem może na niskiej wysokości pompki łapie powietrze/jakaś dziurka.

Opublikowano
A może macie nieszczelność w układzie paliwowym i cofa paliwo,albo pompka siada,albo niedrożny układ paliwowy
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
A może macie nieszczelność w układzie paliwowym i cofa paliwo,albo pompka siada,albo niedrożny układ paliwowy

 

ale to tylko jak jest zimno a wystarczy 0 albo +1 i od strzała mi odpala

Opublikowano
No to może czujnik temp sprawdź
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Jak masz przód głowicy to pod kolektorem ssącym będziesz widział zaraz za vanosem wtyczke okrągłą i czujnik wkręcony do głowicy
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.