Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam pewien problem coś mi puka przy zmianie biegów z tyłu . na stacji kontroli pojazdów gość powiedział ze to nie poduszki wiec co to może być ?? albo gość tak się zna :P
Opublikowano
nie jestem pewien ale kumplowi tez tak pukało przy zmianie biegów i miał jakas gume przy dyfrze do wymiany czy cos
Opublikowano (edytowane)

Jeżeli wrzucasz 1-kę i ruszasz lub hamujesz skrzynią i to słyszysz to prawdopodobnie masz do wymiany tuleje belki mostu, są 4, 2 przednie i 2 tylnie.

Musisz pojechać na kanał i zobaczyć w jakim stanie są, dobrze to widać.

Możesz też mieć wyrwany trzpień . Właśnie w tym tygodniu będę robił wzmocnienie a w tym przypadku nie obędzie się bez cięcia i wspawania płyty kratownicy.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CB31&mospid=47444&btnr=33_0366&hg=33&fg=30

elementy 2 i 3 (te gumy)

http://allegro.pl/tuleja-tuleje-belki-mostu-bmw-e36-e-36-meyle-i1404317539.html

Sprawdź też podporę wału gdyż często i ona jest przyczyną.

Edytowane przez BIZON8000
tel. 514.99.46.99
Opublikowano
mam pewien problem coś mi puka przy zmianie biegów z tyłu . na stacji kontroli pojazdów gość powiedział ze to nie poduszki wiec co to może być ?? albo gość tak się zna :P

Kolego dobrze ci radzę zmień tytuł tematu bo ''mattiss'' go zamknie , a co do problemu to może jedź na inną stację kontroli

Opublikowano

Witam

 

Koledzy czuwają! Proszę zmienić tytuł na poprawny - w tym wypadku zadowolimy się tylko dodaniem w tytule wątku modelu auta (np. 318i, czy 323ti etc.). Jeśli tego nie zrobisz, to go faktycznie zamknę. Jak zmienić tytuł? Edytuj swój pierwszy post w temacie i tam dodaj model w tytule zgodnie z formatem tytułowania.

 

Co do Twojego problemu, to stuk może być powodowany przez zawieszenie dyfra, albo wału oraz wybicie łącznika elastycznego pomiędzy wałem i skrzynią biegów. Popularna przypadłość w beemkach.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
najlepiej jedż na sprawdzenie na szarpaki 20zl a bedziesz wiedzial dokladnie co i jak/

Jeżeli to podpora wału lub łącznik gumowy to szarpaki nic nie dadzą nawet w przypadku uwalonych tulejek belki zawieszenia tylnego.

Guma - łącznik wału widać jak jest popękana tuleje mostu również wystarczy kanał.

tel. 514.99.46.99
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.