Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pyatnie do ludzi którzy mają na temat instalacji elektryczniej w bmw pojęcie ..

 

Otóż w moim bmw 3 e36 touring nie zamyka się klapka wlewu paliwa .

Siłownik rozebrałem sprawdziłem i działa w dwie strony [ w nim nie ma żadnych krancówek itp] > SPRAWNY

Do siłownika dochodza dwa kable które nim sterują , przy otwieraniu w kablach płynie prąd i siłownik działa .

Natomiast przy zamykaniu prądu w kablach nie ma , domyslam się że jakis przekażnik czy inne ustrojstwo zamienia bieguny i tak przy otwieraniu prąd[+] pynie jednym kabelkiem a drugim [-] natomiast przy zamykaniu bieguny sie odwracają i [+] oraz [-] płynie odwrotnie .. Tak wskazuje logika ..

 

Nie mam autoalarmu , nie mam zamykania z pilota i nic nie było grzebane w instalacji ! Wszystko działa zamki działają , tylko wlew się nie zamyka.

Czy ktos wie gdzie najprawdopodobniej lezy przyczyna ? Czy to może centralka te bieguny zamienia ?czy może co innego ?

 

Gdzie szukać przyczyny ?

 

Z góry dziekuje za porady.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Jak mi wiadomo klapka zamyka się tylko przy ryglowaniu, przy zwykłym zamykaniu się właśnie ona nie zamyka, ja podłączając sterownik centralnego z pilotem (który nie rygluje a tylko zamyka) miałem problemy z klapką, pociągłem nowy jeden przewód od siłownika klapki do centralki od centralnego i gra i buczy.
Opublikowano

Czyli oryginalnie bmw wstawia silownik do klapki , ale i tak on sie nie zamyka bo zamykając drzwi kluczykiem to nie ryglowanie ?

 

Jakaś totalna bzdura :D

Opublikowano
jak zamykasz drzwi kierowcy kluczykiem to nie zamykają Ci sie wszystkie + bagażnik?

 

Zamyka się wszystko prócz klapki od wlewu paliwa ...

Opublikowano

kubakca320 Albo doprowadź oryginalny centralny zamek do ładu albo załuż uniwersalny, ale zdecydowanie polecam sprawdzić co jest nie tak i naprawić oryginał.

Znajdź gościa co się zna na rzeczy i Ci centralny w parę minut ogarnie.

P. S. laska dzisiaj napisałam mi sms że koło jej firmy wóz się pali, okazało się że zajął się od instalacji elektrycznej golf 4 a właściciel jest elektrykiem samochodowym...I weź tu oddaj auto elektrykowi, jak sam sobie tak robi że auto płonie to ciekawe jak innym...

Opublikowano
Jeśli ktoś kompletnie zdemontował, nie wiadomo czy jeszcze jakiejś rzeźby po drodze w przewodach nie porobił to pewnie bym zamontował uniwersalny z pilotem, są raczej bezproblemowe nawet te najtańsze, już trochę tego montowałem, co prawda nie w E36 ale myślę że nie będzie problemu.
Opublikowano
Jeśli ktoś kompletnie zdemontował, nie wiadomo czy jeszcze jakiejś rzeźby po drodze w przewodach nie porobił to pewnie bym zamontował uniwersalny z pilotem, są raczej bezproblemowe nawet te najtańsze, już trochę tego montowałem, co prawda nie w E36 ale myślę że nie będzie problemu.

 

Dokładnie, jest prosta rozpiska jak założyć - gdzie się wpinać. Apropo rzeźby i demontażu tego co nie działa , spotykam przypadki brak sondy, brak przepływki a założony stożek na kolektor dolotowy i wciskanie kitu że w BMW to normalne iż obroty falują :)

tel. 514.99.46.99

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.