Skocz do zawartości

Problem z 318i


Lamir89

Rekomendowane odpowiedzi

witam..koledzy potrzebuje opinii..mam problem z moim bwm..dziś dolałem olej taki jaki byl, wszystko było ok po chwili zaczęło coś pukać w silniku..przed dolaniem katowałem ja regularnie ;p nic się jej nie działo wszystko chodziło jak należny,dolałem ten olej i jakby grzechotek w silnik wrzucił.. podczas jazdy początkowo jeździła normalnie ale jak się dobrze rozgrzała traciła moc obroty spadały kiedy chciały no i gasła na zawołanie.. jesli macie cos do powiedzenia na ten temat z checia poslucham ..

dzięki pozdrawiam

Edytowane przez Lamir89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obroty szaleją przy jeździe..na początku myślałem ze coś nie tak z silniczkiem krokowym ale to nie to..dziwi mnie to bo wszystko zaczęło się po dodaniu tego oleju.. a jak zrobić te panewki.. kolego jeśli możesz wytłumacz.. dzięki z góry
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popraw tytuł wątku, bo go zamknę. Robi się to edytując pierwszy post.

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze pytanie czy przed dolaniem oleju był olej na miarce ?? a co do panewek do ty raczej tego nie zrobisz sam bo jak nie wiesz nawet co to są panewki to auto lepiej zaprować do mechanika i przedstaw mu sytuacje widzę raczej że na mechanice się nie znasz lepiej nie kombinuj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tos ładnie ją zakatował :? Kolego panewki to od spodu, odkręcasz misę i latareczka taka ze 100watt i będziesz widział końcówkę wału,jeżeli na zewnątrz wyszły to widać :? A z kolei jeżeli traci moc po rozgrzaniu to mogłeś jeżdzić na zbyt małym poziomie oleju i ci jeszcze pierścienie trafiło i kompresję traci :? No ewentualnie w najlepszym przypadku to łożysko sprzęgła lub samo sprzęgło :? Ale to musi ci zajrzeć ktoś co się zna na tym bo samemu to możesz wszystko powymieniać a się okaże że zapalniczka ci rzęzi "joke' :lol:
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcąc zakładać nowego tematu piszę w tym, mam pytanie odnośnie kopcenia z rury wydechowej. Obecnie jestem po wymianie silnika z 1.6 na 1.8 M40 i dość mocno kopci z rury wydechowej, silnik według mechanika jest ok. Do wymiany mam w niej kable zapłonowe jeszcze bo jeden to jest praktycznie kompletnie upalony.

Moje pytanie brzmi czy to kopcenie może być spowodowane tym że kable nie spełniają swojej właściwości i nie spala paliwa? Po wymianie kabli powinno być ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popraw tytuł wątku, bo go zamknę. Robi się to edytując pierwszy post.

 

Zgodnie z wcześniejszą obietnicą zamykam, gdyż tytuł nadal nie spełnia wymogów działu.

Jeśli autor jest zainteresowany jego odblokowaniem, to zapraszam na PW z propozycją poprawnego tytułu.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.