Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam forumowiczow, poniewaz posiadam jeden kluczyk do swojej buni, mam kilka pytań, po pierwsze.... kluczyk mi zdalnie nie śmiga tylko musze przekrecać w drzwiach kierowcy cały czas, nie wiem czy dioda miga bo dioda jest wydłubana inteligentnie przez kogoś wiec jej nie ma..., teraz pytanko...czy to kwestia baterii? czy raczej powazniejsza impreza? I jak taką baterię wymienić mimo wszystko zapobiegawczo? trzeba go rozpołowić jakos specjalnie czy wystarczy ten prostokącik od tyłu kluczyka taki podważyć czymś małym i tam jest bateryjka.... ?
Opublikowano
pilot wystarczy zakodowac i nic nie musisz rozszczepiac ani rozxpolawiac bateria laduje sie samoistnie w stacyjce wiec wonpie aby byla rozladowana
Opublikowano
czyli najzwyczajniej w swiecie jest rozkodowany? a jak to sie moglo stac? kupilem poprostu z takim kluczykiem i zadnego innego nie mam, jak zakodowac, mozesz dac linka z instrukcją lub wyjasnic jak? czy napewno chodzi o to ? :) autko normalnie odpala i otwiera sie z drzwi kierowcy
Opublikowano

jesli dobrze zrozumialem to:

 

krok 1: przekrecamy stacyjke do poziomu pierwszego i wyciagamy kluczyk

krok 2: przytrzymujemy przycisk otwierania i trzymamy go caly czas a w między czasie klikamy 3 razy w przycisk zamykania

krok 3: po tym jak klikniemy 3 razy w przycisk zamykania to odczekujemy ok 15 sekund i puszczamy przycisk otwierania

 

i centralny powinien zaśmigac

 

 

CZYŻ NIE TAK? tylko ze tam koleszka robil to z dwoma kluczykami tak jakby, nie wiem czy programowal jeden poprzez drugi czy poprostu pokazywal ze jeden smiga a ze drugi nie smiga i ze ten drugi programuje poprostu zeby tez smigal :)

 

Szczerze to boje sie zejsc do auta i to zrobic bo mnie zamknie w aucie jeszcze i nie wyjde :P albo przeprogramuje sie cos nie tak i nie odpale auta w ogole albo cos :> nie wiem sam co robic;) ??????

Opublikowano
:shock: facet z bemki sie boji:D nie boj sie nie zamkniesz sie na nowych kluczykach tez to dziala idz i powiedz czy dales rade :D tak masz zrobic jak napisales
Opublikowano
:shock: facet z bemki sie boji:D nie boj sie nie zamkniesz sie na nowych kluczykach tez to dziala idz i powiedz czy dales rade :D tak masz zrobic jak napisales
Opublikowano
a sproboj nie wkladajac kluczyka do stacyjki. miales wszystkie drzwi pozamykane musza byc zamkniete bo w tedy nie odczyta komunikatu
Opublikowano
aa no to jest roznica, czyli mam zamknac centralnym zamkiem od srodka sie, potem zrobic to z kluczykiem w srodku, a jesli by nie zadzialalo to sprobowac caly czas przy zamknietych drzwiach bez wkladania kluczyka w stacyjke? jesli tak to sprawdze za 15 minut i napisze za ok 20 jak bylo
Opublikowano
otóz mowie...juz przy pierwszej próbie byly wszystkie zamkniete jesli chodzi o domkniecie, natomiast przy drugiej zamknalem sie juz od srodka bo nie rozumialem o co Ci chodzi ale tez nie zadzaialalo, ani tak ani tak, nie wiem co jest grane ale nie smiga... ; /
Opublikowano
komputer tzn?? rozwin wątek bo nie za bardzo rozumiem co mam teraz zrobic, ale mimo wszysko dzieki za pomoc, no i moze jednak bateria? gdzie ją zmienic?
Opublikowano
w serwisie. z ta bateria to ciezko nigdy nie slyszalem aby ktos w tych kluczykach wymienial bateri bo raczej nie idzie ich otworzyc wiec w tym nie pomoge
Opublikowano
mysle ze impreza z serwisem nie ma zbytnio sensu, bo znajac zycie niesie to za sobą duzo wieksze koszta niz samo zdiagnozowanie usterki i wyeliminowanie jej za potem np 50zl.... diagnoza kosmiczna kasa..naprawa kosmiczna do potegi kasa ; ) ehhh
Opublikowano

sprawa pierwsza to w e38 sprzed liftu bateria nie laduje sie z kluczyka tylko jest to zwykla bateria wymienialna (a juz na pawno w e38 z 1997 roku a chyba taki rocznik ma kolega zakladajacy temat, w autach po lifcie moze zmienili - tego nie wiem). bateria jest wymienialna i sam wymienialem w swojej e38. wymiane baterii nalezy przeprowadzic w ciagu okolo 60 sekund jesli dobrze pamietam bo inaczej kluczyk sie rozkoduje i trzeba go bedzie inicjalizowac jak na filmiku. U kolegi jednak pilot juz i tak nie dziala, wiec przy wymianie baterii nie ma sie co przejmowac tymi 60 sekundami czasu, tylko wymienic baterie i probowac inicjalizowac kluczyk jak na filmiku. baterie kupilem chyba albo u dobrego zegarmistrza albo u dobrego fotografa, najlepiej mu pokazac stara.

sprawa druga to kolega napisal ze dioda w pilocie jest wydlubana. moze byc tak ze dioda jest czescia ukladu i jesli jest uszkodzona to prad nie przeplywa w ukladzie i moze dlatego calosc nie dziala. moze oprocz wydlubanej diody uszkodzona zostala jakas czesc ukladu elektrycznego w kluczyku? z drugiej strony jednak, mysle ze w tych kluczykach jest immobilajzer i gdyby cos bylo konkretnie uszkodzone to nie daloby sie odpalic wcale auta. wiec najpierw wymienic baterie a pozniej kodowac kluczyk. jak nie zadziala mozna myslec dalej cos.

Opublikowano
masz racje kolego, a co do tej diody to fakt jest w ukladzie i nie ona jest wydlubana tylko bardziej to szkielko minimalne ktore tą diode od wierzchu zakrywa, bo pod kątem jak sie spojrzy to cos tam miga sobie od czasu do czasu jak przycisne pilota, przyjrzalem sie niedawno specjalnie po ciemku mimo wydlubanego tego oczka z wierzchu, zrobie tak jak piszesz, wymienie najpierw baterie, skoro i tak nie smiga to znaczy ze moze chodzic o baterie i poprostu zwyczajnie nie łapie, a zakodować jak na filmiku i tak trzeba bedzie po wymianie baterii, pojde do zegarmistrza jutro i zmienie, boje sie tylko ze gosc z takim kluczykiem bedzie mial problem bo ten kluczyk nie wyglada na latwo rozbieralnego, wrecz po rozebraniu do sklejenia obie połówki chyba jakims kleikiem zegarmistrzowskim.. ;/ mam nadzieje ze po wymianie baterii auto mi odpali i otworzy sie z kluczyka normalnie w razie gdyby sama bateria nie pomogla ; ) odezwe sie jutro jak postepy
Opublikowano

ja mialem kluczyk taki kwadratowo-prostokatny, byl rozbieralny. nie mam juz e38 i nie bardzo pamietam, ale mozliwosci sa dwie: albo z tylu kluczyka byla zwykla klapka ktora sie podwaza, albo byla tam malutka srubka (lub dwie) ktora trzeba bylo najpierw odkrecic i dopiero odslonic klapke. nic na sile sie tam nie urywalo i nic nie bylo sklejane! zalecam ostroznosc zanim cos sie popsuje! najpierw dobrze sie przyjrzec.

ja nie wiem, moze kolega ma jakis inny kluczyk ktory rzeczywiscie jest nierozbieralny, tylko ladowany ze stacyjki. widzialem cos takiego w starej serii 5 e39.

Opublikowano
nie wiem jak jest u ciebie ale u mnie z tyłu kluczyka podwadzasz zaslepke po sciagnieciu odkrecasz srobki i sa tam dwie baterie wymienialne , dostepne nawet u zegarmistrza, tak ze nie ma problemu, sprawdz moze masz tak samo, ja wyminilem i smiga jak szalony
Opublikowano
zreszta tak jak pisał kolega baru, jesli masz inny kluczyk to niestety nic nie doradze ale warto sprawdzic, jak masz zaslepke , to sciagnik odkrec srobki sa dwie baterie kup i wymien

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.