Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam pytanie czy skrzynia biegów od is'a pasuje do m50/m52?
tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano
Niby pasują skrzynie biegów od 1.6 1.8 do silników M50 i M52 ale ja osobiście wstawiłbym od rzędówki czyli od 2 litrów wzwyż skrzynie. Wydaje mi się że są wytrzymalsze niż te z mniejszych silników 4 cylindrowych. Ale tak czy inaczej pasuje skrzynia, ale odrazu Ci mówie że wał i dyfer jest inny niż w M50 czy M52.

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
no wiem, ale skoro skrzynie zostawie to wał i dyfer bendą pasowały ? dyfer ma inne przełożenie mój ma 3.45 a 2.5? i jak to sie przeniesie na przełożenie, biegi bendą krutsze tak? i jaki silnik wybrać ? m50b25 czy m52b28? podobno m50 wiecej pali a jak to sie ma do mocy :wink:
tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano
Jak masz dyfer 3.45 to dobrze bo ja w 2.5l miałem 3.45 dopóki mi się nie skończył. Jak masz przełożenie 3.45 to masz długie biegi, jak miałbyś inne przełożenie niższej wartości to masz krótsze biegi. Czyli przy 3.45 v-maxa będziesz miał większego niż np. przy moście 2.93. Nie zastanawiaj się tylko bierz M52B28 przecież to nowszy silnik na vanosie!

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
wiem ale słyszałem opinie o awaryjnych vanosach i słabym aluminowym bloku :mad2: a jak ze spalaniem takiego silnika?
tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano
Według mnie napewno M50B25 są wytrzymalszymi silnikami, mogę je nazwać nawet są to silniki nie do zarżnięcia... Z drugiej strony M52B28 to nowszy silnik, lżejszy bo ma aluminiowy blok ale delikatnie mniej trwały choć też nie jest taki awaryjny do przesady! Spalania to Ci nie powiem, jedni mówią że pali mniej od 2.5 drudzy że więcej, większość przeważa że pali mniej! Ja też jestem tego zdania. Bierz 2.8 !!!

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
a orientujesz sie jeszczcze ile jest roboty ze swapem z is'a na 2.8 :?:
tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano
Hehe poczytaj sobie na forum dużo jest tu tematów o swapach. No ogólnie to co tu tłumaczyć, musisz silnik włożyć ten co chcesz, instalacje też od niego, komputer zamienić od nowego silnika, łapy pozmieniać, zamontować nową skrzynie, wał i most. Tyle. Powinno hulać. Najważniejsza jest elektronika, z tym może będziesz miał problemy. Cała instalacja musi być od nowego silnika, pamietaj. Życze powodzenia.

Pozdrawiam,


Maks

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.