Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wymienic czujnik i skasowac serwis klockow.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam wlasnie wymieniłem klocki i czujnik na nowe wszystko ATE przy wymianie zaskoczyl mnie fakt iz nie bylo kabla od czujnika to zlacza po nadkolem. Kabel zaraz z zlaczem obciety i zkrecone obie zyly razem komisowe sposoby na ciecie kosztow :/ Wchodze do menu do kasowania klockow i pokazuje 100000 i nie da rady juz tego skasowac co z tym zrobic bardzo prosze o pomoc.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zwal klemę na 15 min, potem jeszcze raz spróbój skasowac, tak jak rpa i klocki lubią się zawiesic, szczególnie jak nakula się dużo km na minusie czy też na flaku, generalnie skasowanie za pomocą komputera zewnętrznego też powinno przynieśc efekt a na pewno pozwoli przy okazji zgłębic problem gdyby nie ustępował
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

aha i jeszcze jedno; próbujesz to wykasowac z poziomu menu i pokrętłem idrive? jeżeli tak to nie wyjdzie, musisz to zrobic w zegarach, tj:

. zapłon włączony, drzwi pozamykane, komunikaty z zegarów - pasy, temperatura, rezerwa, itp - wyklikac przyciskiem bc

. lewy przycisk w zegarach przyduszasz i trzymasz, na zegarach najpierw pokaże się wykrzyknik w trójkącie, potem pokaże się serwis do skasowania, np klocki, puszczasz przycisk

. przyduszasz i trzymasz przycisk bc aż nie pokaże się "reset?" wtedy popuszczasz i przytrzymujesz aż nie zobaczysz symbolu odliczającego zegarka- puszczasz i po chwilce gotowe

. pomiędzy poszczególnymi rodzajami serwisów to wykasowania poruszasz się pokrętłem na lewej dźwigni tej od migaczy, mam na myśli olej, filtry itp

z poziomu idrive jeżeli się nie myle przestawisz tylko daty przeglądu i skasujesz rpa

Opublikowano

Dzieki za odp moze komus sie przyda moj przypadek okazal sie banalny. Mianowice po wczorajszym zaskakujacym odkruciu z zwartym kablem od razu pomyslalem sobie ze moze byc tak samo i z przodu ale patrze przez fele na klocki wysokosc okladziny jak nowe! wiec mysle sobie eee to pewnie czujniki jest nowy.

Dzis sie wkurr.. zwalilem to kolo przenie i patrze a tam kabel obciety przy samych klockach nawet nie zwarty wiec go narazie odizolowalem i zwarlem razem blad znikna sam!!! Zastanawi mnie tylko fakt czemu po 2 miechach wywalilo blad jak czuniki nie byl zwarty ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
prawdopodobnie dolicza jeszcze czas oprócz kilometrów do jakiejś daty, a swoją drogą to pomyślałem przez chwilę czy nie ma tego samego na drugiej osi ale potem niee, chyba sprawdził...co za strzał :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.