Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Noszę się z zamiarem zmiany auta za kilka miesięcy i rozważam wiele różnych modeli w tym E39 i E38.

Obecnie jeżdżę poczciwym W124 i wszelakie naprawy zawieszenia, silnika itp itd wykonuję we własnym zakresie ( jestem mechanikiem ale nie pracuję we warsztacie, zmieniam zawód na bardziej dochodowy).

O ile w W124 nie ma żadnych problemów z elektroniką i komputerami bo zbyt wiele ich nie ma to w E39 i E38 komputery i inne "bajery" już są.

No i moje pytanie brzmi czy da się samemu kasować błędy itp? np. walnie mi lambda, komp pokaże, że lambda uszkodzona, wymieniam sonde a co z błędem? Sam zniknie? Trzeba go skasować w jakiś "ręczny" sposób czy jedynie podpięcie komputera pozwoli na usunięcie błędu?

To samo tyczy się innych błędów/sygnałów z kompa, które są spowodowane usterką mechaniczną lub elektroniczną (awaria jakiegoś przekaźnika czy coś w tym stylu).

Próbowałem szukać na forum o kasowaniu błędów w E38 ale nie wiele znalazłem.

Bo życie zaczyna się od ośmiu cylindrów :) Moja 540iA

http://forum-lines.ru/rez/ab192360.gif

Opublikowano

gdzies slyszalem ale nie wiem czy to prawda ze niektore bledy kasujesz poprzez odlaczenie akumulatora na kilkanascie minut , ale jak powtarzam tylko slyszalem ,

ponadto tak jak napisale kolega wyzej , trzeba niestety posiadac kompa ...

Opublikowano
inwestujesz w interfejs do 200 zeta, program z sieci: carsoft, inpa i dużo idzie ogarnąć samemu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.