Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
.........tak całkiem na marginesie ogladając ostatnio TOP GEAR stwierdzili że kupno BMW X5 M jest dla nich czymś nie zrozumiałym bo ani to terenówka ani wyscigówka,a kosztuje tyle co wyscigówka lub trzy terenówki,ciekawe jaka polityką kieruje sie producent przy produkcji tego modelu :?: ,podobne stwierdzenie padło kiedyś w stosunku do M5 kombi i jak wiemy BMW nie przewiduje juz wyposażać karoseri kombi w silniki M.....(a szkoda :cry: )
(*pozdrawiam*)
Opublikowano
Nikt z Polaków nie kupił jeszcze X5M, będziesz pierwszy

ee, nie będzie.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano

mx6 kilka widziałem,x5m żadnej.

chodzi mi o prównanie z g-power.czy kupić x5m czy 4.8 dać do g-power i x5m wysiada :mad2:

g-power maksymalny kit do 4.8i :norty:

cenowo bedzie napewno taniej niż x5m.

Opublikowano
Pakiet G-power podnoszący moc do 450 hp( Supercharger System upgrade SK II) z tego co się orientowałem rok temu kosztował 12k euro . Nie wiem ile kosztuje pakiet parametrowo zbliżony do mocy x5m czyli Supercharger System SK III 525 hp. Według mnie dużo rozsądniejszym rozwiązaniem jest kupno x5m . Dostępność serwisu , gwarancja to wg mnie podstawa przy klasie samochodów jakie posiadamy ( w przypadku problemów z pakietem g- power czeka cie jazda do Niemiec) . Również przy odsprzedaży ludzie mogą patrzeć z nieufnością na takie przeróbki. Próbowałem podchodzić do tematu chiptuningu silnika 4.8 i ale podnoszenie mocy w granicach 3-7 proc przy możliwej utracie gwarancji mija się z celem.A na marginesie to nasze silniki 4,8 też nie trzymają mocy ( czytałem w poprzednich postach że x5 i x6 diesel tak ma) . Mamy moc w granicach 330 hp i moment obrotowy niższy około 5-7 %.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

też chodził mi po głowie X5M, szukałem i znalazłem, kupiłem Lummę CLR X530 na pełnym pakiecie opti + hard, auto było robionę przez tunera prosto z fabryki na zamówienie, wiec Lumma to nieco tańsze rozwiązanie niż M, a tylko 25KM mniej niż Mpower, ale jest niżej zawieszony i szerszy niż M, dla osobiście bardzieś się podoba niż M, które zewnętrznie niewiele odbiega od standardu, a X530 sieje postrach, i wygląda bardzo muskularnie, choć oczywiście to kwestia gustu, i ważna rzecz dla mnie, moja Lumma jest 7os, nie tak jak większosc wersji M, z kanapą z tyłu dla 2 osób, podobnie jak X6, z szerokim podłokietnikiem,

co prawda 530KM i auto rodzinne to troche śmieszne, ale od przybytku.....

także po wyłaczeniu blokady, pisk na 4 kółka to żaden problem, CLR jeździ nie ziemsko i ten zarąbisty pomruk V8, i po wcisnieciu padału gazu, niesamowity ryk z 4rurki z tyłu, jak w bolidzie...

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.