Skocz do zawartości

x5M


demon751

Rekomendowane odpowiedzi

.........tak całkiem na marginesie ogladając ostatnio TOP GEAR stwierdzili że kupno BMW X5 M jest dla nich czymś nie zrozumiałym bo ani to terenówka ani wyscigówka,a kosztuje tyle co wyscigówka lub trzy terenówki,ciekawe jaka polityką kieruje sie producent przy produkcji tego modelu :?: ,podobne stwierdzenie padło kiedyś w stosunku do M5 kombi i jak wiemy BMW nie przewiduje juz wyposażać karoseri kombi w silniki M.....(a szkoda :cry: )
(*pozdrawiam*)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakiet G-power podnoszący moc do 450 hp( Supercharger System upgrade SK II) z tego co się orientowałem rok temu kosztował 12k euro . Nie wiem ile kosztuje pakiet parametrowo zbliżony do mocy x5m czyli Supercharger System SK III 525 hp. Według mnie dużo rozsądniejszym rozwiązaniem jest kupno x5m . Dostępność serwisu , gwarancja to wg mnie podstawa przy klasie samochodów jakie posiadamy ( w przypadku problemów z pakietem g- power czeka cie jazda do Niemiec) . Również przy odsprzedaży ludzie mogą patrzeć z nieufnością na takie przeróbki. Próbowałem podchodzić do tematu chiptuningu silnika 4.8 i ale podnoszenie mocy w granicach 3-7 proc przy możliwej utracie gwarancji mija się z celem.A na marginesie to nasze silniki 4,8 też nie trzymają mocy ( czytałem w poprzednich postach że x5 i x6 diesel tak ma) . Mamy moc w granicach 330 hp i moment obrotowy niższy około 5-7 %.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

też chodził mi po głowie X5M, szukałem i znalazłem, kupiłem Lummę CLR X530 na pełnym pakiecie opti + hard, auto było robionę przez tunera prosto z fabryki na zamówienie, wiec Lumma to nieco tańsze rozwiązanie niż M, a tylko 25KM mniej niż Mpower, ale jest niżej zawieszony i szerszy niż M, dla osobiście bardzieś się podoba niż M, które zewnętrznie niewiele odbiega od standardu, a X530 sieje postrach, i wygląda bardzo muskularnie, choć oczywiście to kwestia gustu, i ważna rzecz dla mnie, moja Lumma jest 7os, nie tak jak większosc wersji M, z kanapą z tyłu dla 2 osób, podobnie jak X6, z szerokim podłokietnikiem,

co prawda 530KM i auto rodzinne to troche śmieszne, ale od przybytku.....

także po wyłaczeniu blokady, pisk na 4 kółka to żaden problem, CLR jeździ nie ziemsko i ten zarąbisty pomruk V8, i po wcisnieciu padału gazu, niesamowity ryk z 4rurki z tyłu, jak w bolidzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Może w Top Gear kręcą nosem na X5M, X6M itd, ale nie znają naszych wspaniałych dróg i krawężników po kolana, gdzie super wypasiona wyścigówka kaleczy wszystko co ma przed i pod sobą. Osobiście mam już dość ostrożnej jazdy m-pakietem w e46 i kiedyś chętnie przygarnę "żuczka" X6 lub X5.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.