Skocz do zawartości

325i problem z obrotami i spalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
A te pomiary po co mi są?

 

 

żebyś ustawił prawidłowo to co pogrzebałeś :) czójnik przepustnicy zmnienia wyprzedzenie zapłonu czyli w dużym uproszczeniu cześciowo odpowiada za wolne obr. a propo tego czójnika temp. to auto poprostu może dostaje sygnał że silnik ciągle jest zimny i chodzi na ssaniu.

 

 

wyczytałem ostatnio ciekawostke że w zimnie zaraz po odpaleniu auta ,podczas pracy na ssaniu auto spala 300% wiecej niż po zagrzaniu.. wiec to by pasowało do teori z czójnikiem temp

tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano
A te pomiary po co mi są?

 

 

żebyś ustawił prawidłowo to co pogrzebałeś :) czójnik przepustnicy zmnienia wyprzedzenie zapłonu czyli w dużym uproszczeniu cześciowo odpowiada za wolne obr. a propo tego czójnika temp. to auto poprostu może dostaje sygnał że silnik ciągle jest zimny i chodzi na ssaniu.

 

 

wyczytałem ostatnio ciekawostke że w zimnie zaraz po odpaleniu auta ,podczas pracy na ssaniu auto spala 300% wiecej niż po zagrzaniu.. wiec to by pasowało do teori z czójnikiem temp

 

W 100% masz racje. Auto może chodzić cały czas na ssaniu, jak mu daje gazu to tak troszke długo schodzi z obrotów i jest taki szum, ryk jakby nie wiadomo jakich obrotów dostawał. Temperatura cały czas niska to moze dostawać za dużo paliwa! To od czego zacząć? Termostat czy czujnik temperatury?

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
uszkodzony termostat powodował by "tylko" dużo dłuzsze nagrzewanie ale auto po kilku km i tak by sie zagrzało tyle że dużo wolniej. ja bym zaczoł od czójnika bo pewnie "zawiesił" sie w pozycji że jest zimny i cały czas wysyła taki sygnał do kompa . pytanie tylko który wymienić bo podobno są dwa, jeden bodajże od wskażnika na zegarch a drugi od kompa ,ale nie wiem nie jestem pewny tego tym bardziej w twoim silniku ja w is tak mam
tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano
jak chcesz w ciemno wymieniać to ja bym zaczął od czujnika bo jest zapewne tańszy

 

 

 

dokładnie , koszt chyba około 30zl :wink:

tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano (edytowane)

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF31&mospid=47430&btnr=11_1282&hg=11&fg=15

 

nr 15 ze schematu chyba

dla pewności sprawdź sobie kolor jaki on ma ;p

Edytowane przez hazarr
Opublikowano
HMM tylko teraz dziwne sie to wydaje aby nagle padły dwa.. a na to wynika bo nie działa ten na zegarach a komp za dużo paliwa podaje :mad2: trudny przypadek :mad2:
tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano
HMM tylko teraz dziwne sie to wydaje aby nagle padły dwa.. a na to wynika bo nie działa ten na zegarach a komp za dużo paliwa podaje :mad2: trudny przypadek :mad2:

 

 

no racje masz niestety że trudny przypadek

 

ale ja u siebie w is-ie mam jeszcze cięższy chyba :cry2:

Opublikowano
Raczej padł ten przy silniku, bo na zegarach wskazówka się rusza czyli raczej chodzi, tylko ten z silnika źle odczytuje temperaturę. Kosztuje on w serwisie około 180zł chyba. Muszę poszukać na Allegro jakiegoś.

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
Raczej padł ten przy silniku, bo na zegarach wskazówka się rusza czyli raczej chodzi, tylko ten z silnika źle odczytuje temperaturę. Kosztuje on w serwisie około 180zł chyba. Muszę poszukać na Allegro jakiegoś.

 

 

skąd taka cena ? :shock:

Opublikowano

ale skoro działa ten od zegarów to powinien sie podnosić, mimo tego że jest padniety ten od kąpa to silnik i tak sie grzeje i ten od zegarów powinien normalnie działać, chyba że są jakoś zespolone ze sobą.

 

 

oryginał może tylke kosztować ,ale to tylko prosty czójnik ,ja bym kupił zaminnik 4 czy 5 razy tańszy

tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano

hazarr

 

 

ale ja u siebie w is-ie mam jeszcze cięższy chyba :cry2:

 

 

też ze spalaniem?

tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano
hazarr

 

 

ale ja u siebie w is-ie mam jeszcze cięższy chyba :cry2:

 

 

też ze spalaniem?

 

 

z odpalaniem ;/

podpiąłem pod kompa po nocy stania pokazuje 35 stopni

czyli dostaje za ubogą mieszanke i strasznie ciężko pali

wymieniłem czujnik i dalej to samo ;/

Opublikowano
Chłopaki zauważyłem jedną kwestie. W mojej chłodnicy tam gdzie powinien być czujnik po lewej stronie jak stoisz przodem do maski jest tylko zaślepka i nie ma czujnika. Dlaczego tak jest? To jest oryginalnie, jedne chłodnice nie miały czujnika a drugie miały?

Pozdrawiam,


Maks

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.