Skocz do zawartości

325i nie pali na wszystkie cylindry, zalewa się


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam jestem posiadaczem od kilku dni bmw e30 2.5 ix z 88 roku autko odpala bez problemu ale niestety nie pali na wszystkie cylindry po dodaniu gazu zalewa go i koniec gaśnie ..

 

 

Wymieniłem świece kable palec i kopułkę krokowy przeplywke i nic się nie zmienia ciśnienie silnika jest równe wynosi ponad 10 na każdym

auto na wolnych obrotach nie skacze chodzi płynie ale po dodaniu gazu jest lipa zalewa i czasami gaśnie

Prosił bym o jakaś poradę co mam dalej czynić i w którym kierunku ... :cry2:

Edytowane przez bobiczek
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na początek popraw tytuł wątku jak nalezy bo mod. Ci zamknie tetam.

Sprawdź czy nie maz jakiegoś lewego powietrza, jakaś nieszczelność w układzie dolotowym. Oczywiście elementy które zostały wymienione są dobrej jakości a nie jakaś hińszczyzna (szczególnie chodzi o przewody gdyż Bawary sa wrażliwe na jakieś ciulowe).

Opublikowano
Na początek popraw tytuł wątku jak nalezy bo mod. Ci zamknie tetam.

Sprawdź czy nie maz jakiegoś lewego powietrza, jakaś nieszczelność w układzie dolotowym. Oczywiście elementy które zostały wymienione są dobrej jakości a nie jakaś hińszczyzna (szczególnie chodzi o przewody gdyż Bawary sa wrażliwe na jakieś ciulowe).

 

 

dokładnie tak. Sprawdz czy nigdzie ci nie dmucha ani nie cągnie lewego powietrza. Wygląda na przepływke ale skoro wymieniłeś

330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Opublikowano
tak wszystkie części wymienione są oryginalne układ dolotowy jest szczelny .. sprawdziłem a ona nadal nie pali jak trzeba ..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja bym radził "M20b25, szarpie po dadaniu gazu" lub "m20b25 gaśnie po dadaniu gazu".

Przepływka na pewno dobra? przesłona chodzi równo i zacina się? Może coś z regulatorem ciśnienia paliwa? Jesteś pewnie że zalewa?? Świece są mokre?

Opublikowano
Teraz po wymianie wszystkich elementów opisanych po prostu nie pali na wszystkie iskra jest dodając gazu auto słabo się wkręca czuć ze ja zalewa i nie pracuje na wszystkie a ten regulator paliwa to gdzie on jest ??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale skąd wiesz że zalewa? może nie dostaje paliwa? Przewody dobrze podłączyłes??
Opublikowano
Tak kolego wszystko jest dobrze podłączone auto wyjechało z garażu noc stało na dworze na drugi dzień już tak się zachowywało
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kurcze pewnie jak zwykle jakaś pierdoła. Oczywiście przewody są z impulsatorem. Sprawdź czy pompa podaje paliwo pod odpowienim ciśnieniem. Może silnik po prostu dostaje za mało paliwa. Oczywiście o takich rzeczach jak filtr powietrza i paliwa nie musze się pytać?
Opublikowano

Kolego Filtr powietrza jest ok wyjąłem wyczyściłem. filtr paliwa nie był ruszany

Jak sprawdzić ciśnienie podawanego paliwa z pompy ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najlepiej zdemontować pompę. Podłaczasz w jakieś misce na krótko (ale tak by zwarcia nie porobić moz może wylecieć) i sprawdzasz. Powinna pompawać w dużą siłą bo mają wydajność miedzy 60a 100litrów na minute.

Sa jakieś przyrządu do sprawdzania ciśnienia paliwa ale nie opłaca się kupować. Można podjechać do jakiegoś warsztatu który mierzy ciśnienie.

 

Ale sprawdzałeś przewód od serwo hamulców?? może tam gdzieś ciągnie lewe powietrze??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na słuch to Ty kolego nic nie zrobisz. Zdemontuj i sprawdź. Głośnia może być, one mają po kilkanaścue lat i mogą się tam jakieś luzy pokazać na osi pompy i dlatego głośno pracuje. Jak jest bardzo zużyta to może nie pompować jak należy mimo że pracuje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skoro nie ma lewego powietrza, pompa podaje, zapłon cały nowy, dobrze podłączone to jedynie zobacz ten filtr paliwa, mogą być jeszcze wryski i ten regulator ciśnienia paliwa. Ale jak znam życie pewnie jakaś pierdoła. Zobacz jeszczę sondę lamdba. Przeczyść przepustnicę środkiem do przepustnic. Wyczyść silnik krokowy.
Opublikowano
Kurcze krokowy wyczyszczony chula jak należy przepustnica tez ale ona ledwo dycha odpalę pochodzi na 2 3 cylindry i gaśnie już nic nie kumam iska jest ciśnienie jest paliwo jest to o ch..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
filtr paliwa, mogą być jeszcze wryski i ten regulator ciśnienia paliwa. Ale jak znam życie pewnie jakaś pierdoła. Zobacz jeszczę sondę lamdba. .
Opublikowano
Odpinałem sondę nie ma zmian regulator jak go prosto można sprawdzić ?? wtryski tego jescze nie sprawdzalem ale kurcze auto po jednej nocy tak sie zmieniło
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no niestety tak to bywa ze starszymi autami. Może jakieś zwarcie jest czy coś. Sondę to najlepiej pod jakiegoś kompa podlączyc.
Opublikowano
Pompa paliwa prawdopodobnie podaje za małe cisnienie i chodzi na 1 tam gdzie regulator podaje i na szosty gdzie tez idzie jako pierwszy .. dziekuje kolego czekam teraz na pompe kolege ma mi przywiesc zobaczymy jezeli bedzie git to biore dobra wodke i jade do Sosnowca :P mam rodzine na zagorzu :P
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Występuje czujnik wału korbowego. ale jak by nawalił to raczej byś miał problem z odpaleniem.

Kurcze masz jakiś dziwny przypadek. Pozostał jeszcze czujnik położenia przepustnicy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.