Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam.. e30 m20b20 na l jetronicu ma zdecydowanie za wysokie obroty na zimnym silniku..ok 2000 tys po czym proporcjonalnie do wzrostu temp maleja i na cieplym trzymaja ok 1000 a gdy stoi caly czas odpalona nie jezdzona tylko sobie chodzi to do ok 900.. wiem ze za te obroty wolne odpowiada silnik krokowy i sonda lambda.. tylko problem polega na tym ze w tym ukladzie ich nie ma.. objawy identyczne na gazie.. myslalem o tym czujniku przepustnicy ale na gazie jest to samo.. dolot raczej szczelny.. macie panowie pomysly.. pozdr.
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
albo masz zparcialy ktorys przewod i zasysa lewe powietrze. sprawdz ta cala plonatanine odm itp ja dzis wkladalem nowe przewody bo mialem ten sam problem.Powietrze wpadalo za przeplywomierzem i nie bylo mierzone... :) pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak się nie mylę to Twój silnik ma dodatkowy wtrysk. Może on się coś zawiesza i ciągle leje? Lub coś z czujnikiem do ECU. Ale najpierw wyczyść przepustnicę. Chwila roboty, a pomaga w wielu przypadkach.
Opublikowano
panowie gadacie bzdury , a ty nieuważnie czytasz posty opisywałem ci to już w twoim innym poscie napisze ci jeszcze raz . Ty nie masz krokowego dlatego obroty ustawia rurka z bimetalem( jest to tak zwane automatyczne ssanie) znajduje się ona pod przepustnicą nad rozrusznikiem rurka ma 2 wejścia i 2 wyjścia jednym z nich idzie płyn chłodzący a drugim powietrze tam gdzie idzie powietrze jest blaszka z bimetalem jak płyn zimny to rurka jest całkowicie otwarta silnik ma wysokie obroty w miare nagrzewania silnika płyn nagrzewa się a bimetal przymyka otwóri aż do uzyskania wolnych obrotów ( nieda się tam rególować obrotów działa to na zasadzie otwarte wysokie przymknięte niskie ) w twoim silniku regulacje obrotów wykonuje się tam tą srubką na kolektorze nad pokrywą zaworów ( lecz regulacje trzeba zacząc od zapłonu ) zakładam ze podciśnienia są ok i nie łapie lewego powietrza gdyby łapał to by obroty miał za niskie . ustaw pierw zapłon na lampe strtoskopową gdy zapłon masz ustawiony pokręc tą srubką nad pokrywą zaworów wkręcasz maleją wykręcasz rosną ( pamiętaj o jednym jerzeli jezdzisz na gazie napewno ci strzelił a jesli tak to rególować musisz jeszcze przepływkę) samo pokręcenie sróbką morze nic nie dać .Prosto to sprawdzić jedz na analizator spalin wyjdzie ci skład mieszanki i będziesz wszystko wiedział. na moim m20 napisałem doktorat walczyłem z nim 3tygodnie na ciepłym pali na tyk na zimnym też obroty ok nie pływa wszystko na igłe ale wiesz co zrobiłem wywaliłem zwykły gaz a załorzyłem sekwencie imam spokój niema strzałów gazu nie ma problemów :D
Darmowe Holowanie i samochód zastępczy garatis dla poszkodowanych w kolizji drogowej (Bezgotówkowo)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.