Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Haber, sam opowiedziales sobie co sie stalo

Jak webasto ma dzialac jak nie dostaje paliwka.przewód pewnie zapchany :) kup duzą strzykawe i spróbuj przedmuchac przewód, chyba ze masz dostep do kompresorka.Pamietaj ze przewod w wiekszej dlugosci jest metalowy i mogl sie gdzies "przyklepac"

sprzedam iCom Next Ori
  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
jacek masz uszkodzony sterownik,ten bład oznacza uszkodzony obwód kontroli płomienia, podzespoły pieca aby sprawdzić podłącza sie na krótko pod akumulator i albo działają albo nie,z wyjątkiem pompy obiegowej która czasem buczy (obraca sie prawo lewo) i nie pompuje

 

 

czy tą pompę obiegowa tez można sprawdzić poprzez podłączenie pod akumulator. Nie spali się??

 

Dzięki za informacje :)

Opublikowano
robertoz nie ten przewód w stronę webasta jest dobry (bo pompka już była na aucie tylko zamiast podpinać ten wąż co idzie do baku dałem do miseczki z ropą )więc problem leży po stronie tego od baku tylko jakimś cudem będę musiał ściągnąć wężyki z pływaka ( żeby nic nie urwać a znając moje szczęście do plastików może to być problem) i zobaczyć jak to tam jest że nie chce zassać paliwa, bo nie mam zielonego pojęcia a przy prawie połowie baku nie powinno być chyba problemu
Opublikowano
pompe obiegową jak najbardziej można do akumulatora podpiąć,tylko że działa tylko w jedną strone jak podłączysz odwrotnie to nie zadziała,czarny przewód do plusa
Opublikowano
Sterownik mógł byc naprawiony prawidłowo, niestety, umiejscownienie webasto w bmw e46 i e39 wola o pomste do nieba...kilka wiekszych kaluż,nie dolegające dobrze nadkole i po zawodach...
sprzedam iCom Next Ori
Opublikowano
Sterownik mógł byc naprawiony prawidłowo, niestety, umiejscownienie webasto w bmw e46 i e39 wola o pomste do nieba...kilka wiekszych kaluż,nie dolegające dobrze nadkole i po zawodach...

W E46 raczej nie ma problemu z zamoczeniem płytki, cały piecyk jest dość dobrze chroniony pod maską i dostęp elegancki (wada to dostęp do tłumiczka, wymaga demontażu nadkola), ale to i tak pikuś w porównaniu do E39, tu zabrakło miejsca pod maską, więc układ został umiejscowiony w nadkolu, niezbyt dobre rozwiązanie (każda ingerencja wymaga demontażu nadkola, do tego niezbędna jest wymiana nitów mocujących nadkole).



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano
w E46 montowali piec w 3 miejscach

znam 2 miejsca montażu

 

1. prawa strona za kielichem we wnęce (diesel)

2. lewa strona za zderzakiem (benzyna)

3. a gdzie była trzecia miejscówka?

 

chyba że liczy kolega elektryczny podgrzewacz przy lewym kielichu (diesel)



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.