Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Raz na jakiś czas wskakuje mi taki błąd:

http://img18.imageshack.us/img18/2125/bladu.jpg

 

Po wykasowaniu jest spokój na jakieś 1000km i znowu wpada. Auto zachowuje się w miarę normalnie (wiadomo czasem chodzi lepiej, czasem gorzej ale nigdy nie wpadło w jakiś tryb awaryjny przy którym jest problem z przekroczeniem 100km/h).

 

Z tego co się orientowałem to może być problem ze sterowaniem turbiny (w tym silniku sterownie elektroniczne); tylko czy jest to uszkodzenie sterownika/silniczka w sterowniku czy może zatarte/przycinające się kierownice turbiny ? - jak to sprawdzić ?

 

Błąd nie występuje permanentnie (po wykasowaniu na jakiś czas jest spokój); czy przy uszkodzonym sterowniku lub zatartych kierownicach objawy mogą być na chwile i potem ustępować ?

 

Czy ktoś z Was spotkał się kiedyś z takim problem/błędem, może są inne przyczyny (czytałem gdzieś, że może być problem z elektrozaworem podciśnienia ale w tym modelu występuje tylko jeden przy EGR, przy turbo brak) ?

 

ps. co oznacza linijka Logistic counter z printscr z inpy.

Opublikowano
cze kumpel miał ten sam błąd. Wymienił czujnik ciśnienia doładowania i błąd już się nie pojawia! Wymiana jest banalnie prosta czujnik jest z tyłu kolektora ssącego przykręcony na jedną śrubę. Mu po ostrej jeździe osłabła, zgasił i zapalił i było ok! wiec zacznij od tego na allegro są te czujniki 100zł używka pozdro
  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam, chyba dopadł mnie ten błąd raz jest, a po skasowaniu za jakiś czas powraca dodam, że mam turbinkę po regeneracji , czy ktoś znalazł jakieś sensowne rozwiązanie?
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam serdecznie,

Chciałem się podzielić rozwiązaniem problemu z błędem 44CC (Error code 44CC BMW) z osobami, które się borykają z tym problemem.

Jest to błąd STEROWNIKA TURBINY, czyli jest on zepsuty, najprawdopodobniej spalony w środku. Sterownik ten jest elektroniczny

i odpowiada za prawidłową pracę turbosprężarki, jest to element złączony z turbosprężarką (taka czarna puszka przy turbinie).

Rozwiązałem ten problem wymieniając ten sterownik na używany bo nowy jest sprzedawany tylko w komplecie z nową turbosprężarką

(cena nowej turbosprężarki jest dość wysoka ok. 3,5 tyś lub w ASO ponad 5 tyś.). Najlepiej poszukać używanego - sprawnego

sterownika, ja zapłaciłem ok. 600 PLN / netto za ten sterownik. Potrzeba do tego mechanika od turbosprężarek, który to ogarnie.

Generalnie po zmianie tego zepsutego sterownika na ten dobry - błąd znikł :)

Oczywiście przy zmianie tego sterownika trzeba wymienić olej w silniku, filtr powietrza, filtr oleju oraz koniecznie trzeba sprawdzić

uszczelnienie czy nie ma gdzieś nieszczelności.

Mam nadzieję, że komuś to rozwiązanie się przyda w rozwiązaniu problemu z błędem 44CC w BMW.

 

Pozdrawiam,

Tomek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.