Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam po raz kolejny ;) E39 TDS 525

Wczesniej za co juz dziekowałem ale podziękuję po raz kolejny pomogliście mi z kołem pasowym ;)

Udalo się ;) Koło pasowe, pompa wody oraz pasek i rolka napinacza zostało wymienione ;)

Autko chodzi jak należy ale znowu pojawił sie problem ;/

 

Nie jestem mechanikiem ale czy przy wymianie pompy caly plyn chlodniczy trzeba wylac ?

Bo wlasnie po tej wymianie nie sprawdzilem tego plynu... tzn czy mechanik zalal caly czy tylko troche ;/

Obecnie przejechalem 800km i jestem w monachium ;p nie obejdzie sie bez ogladniecia przy tej okazji muzeum BMW :)

Problem jest jednak innego typu. Mechanik tutaj sprawdzil mi cos ;p z czego wynikło ze mam CO2 w ukladzie chlodzenia.

Teraz pytanie najwazniejsze : Czy CO2 tzn ilosci CO2 w ukladzie chlodzenia oznacza peknieta glowice? uszczelke pod glowica (nieszczelna) ?

Czy jest taka mozlwiosc ze przez to iz jest minimalny poziom w zbiorniku takze wskazuje na CO2 ? (moim zdaniem chyba nie)

 

Biały dym podczas odpalania jest... natomiast nie wiem czy nie jest to spowodowane ujemna temperatura... poniewaz jak sie autko nagrzeje jest juz czarny;p albo cos w ten desen...

Na korku od wlewu oleju nic nie widac... tzn oznaki takie jak "majonez" itp...

 

Co wy na to ?

Proszę kolejny raz o wyrozumiałośc i madre odpowiedzi ;)

Pozdrawiam ;)

Opublikowano

CO2 w układzie chłodzenia, może być to uszczelka lub głowica. Ja jednak stawiam na uszczelkę, jeżeli nie masz problemu z przegrzewaniem, to pewnie masz ją świeżo wydmuchaną. Masła nie musisz mieć pod korkiem-to nie jest stały objaw...

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.