Skocz do zawartości

bmwtop10

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 525 tds ;/

Osiągnięcia bmwtop10

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam po raz kolejny ;) E39 TDS 525 Wczesniej za co juz dziekowałem ale podziękuję po raz kolejny pomogliście mi z kołem pasowym ;) Udalo się ;) Koło pasowe, pompa wody oraz pasek i rolka napinacza zostało wymienione ;) Autko chodzi jak należy ale znowu pojawił sie problem ;/ Nie jestem mechanikiem ale czy przy wymianie pompy caly plyn chlodniczy trzeba wylac ? Bo wlasnie po tej wymianie nie sprawdzilem tego plynu... tzn czy mechanik zalal caly czy tylko troche ;/ Obecnie przejechalem 800km i jestem w monachium ;p nie obejdzie sie bez ogladniecia przy tej okazji muzeum BMW :) Problem jest jednak innego typu. Mechanik tutaj sprawdzil mi cos ;p z czego wynikło ze mam CO2 w ukladzie chlodzenia. Teraz pytanie najwazniejsze : Czy CO2 tzn ilosci CO2 w ukladzie chlodzenia oznacza peknieta glowice? uszczelke pod glowica (nieszczelna) ? Czy jest taka mozlwiosc ze przez to iz jest minimalny poziom w zbiorniku takze wskazuje na CO2 ? (moim zdaniem chyba nie) Biały dym podczas odpalania jest... natomiast nie wiem czy nie jest to spowodowane ujemna temperatura... poniewaz jak sie autko nagrzeje jest juz czarny;p albo cos w ten desen... Na korku od wlewu oleju nic nie widac... tzn oznaki takie jak "majonez" itp... Co wy na to ? Proszę kolejny raz o wyrozumiałośc i madre odpowiedzi ;) Pozdrawiam ;)
  2. bmwtop10

    Koło pasowe - Problem

    Ok. Dziękuję w takim razie za udzielone porady ;) Myślę a wręcz jestem przekonany, że zbiore sobie to w całość i wszystkiego dokonam wdłg waszych wyjaśnień ;) Miło, że pomogliście ;) Jeszcze raz wielkie Dzieki tym którzy zechcieli pomóc ;) Myśle ze temat można zamknac ;) Pozdrawiam ;)
  3. bmwtop10

    Koło pasowe - Problem

    halo! spokojnie ja nie mam pretensji o to co piszecie! słucham uwaznie kazdej rady i w miare mozliwosci wyciagam odpowiednie wnioski. Jak juz na poczatku napisalem jestem laikiem w kwestiach zwiazanych z mechanika totez nie moge wypowiadac sie w sprawach o ktorych nie mam pojecia a przynajmniej nigdy w zyciu ich nie robilem. Ok. co do napinacza i paska... bez sciagania visco...rozumiem no ale zeby wymienic kolo pasowe to visco musze zdemontowac... prawda? a jesli to zrobie to juz przy okazji bede mogl w takim stanie zmienic pasek i napinacz ? czyz nie tak?
  4. bmwtop10

    Koło pasowe - Problem

    Sam raczej tego nie zrobie ze wzgledu na to sprzegiełko które niby mozna zepsuc... wiec z obawy przed tym oddam 200-250zł mechanikowi;/ Aczkolwiek bardzo dziękuję za pomoc ;) Bynajmniej wiem co i jak ;) im wiecej problemow tym wiecej sie naucze o tym samochodzie;) i moze kiedys tez bede mogl innym pomagac ;) Dzieki jeszcze raz wielkie ;) Pozdrawiam ;)
  5. bmwtop10

    Koło pasowe - Problem

    no to sie ciesze lub tez nie... samemu slyszalem ze mozna uszkodzic sprzegielko jakies w visco czy cos w tym stylu wiem o co chodzi gorzej z nazewnictwem. Pasek ok wymienie, koło też będzie trzeba a jeśli chodzi o napinacz... to rolka, te łapy i to cos jeszcze;p bo na allegro o ile sie orientuje mozna kupic napinacz i napinacz... mogłbyś mi podesłać tutaj przykladowy napinacz taki jak w całości mógłbym kupić, żeby się nie okazało, że kupiłem 1/3 napinacza i jeszcze czegoś brakuje... z Paskiem nie bedzie problemu... a jeśli chodzi o koło pasowe czy moze być cos takiego : http://allegro.pl/kolo-pasowe-bmw-e34-e36-e39-e38-325td-525td-omega-i1333629134.html ?? Dziekuje za pomoc ;)
  6. bmwtop10

    Koło pasowe - Problem

    Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Jak pewnie zauważycie jestem tutaj pierwszy raz. Dla jednych będzie to oznaczało, że chcę zasięgnąć informacji i wypowiedzą się negatywnie dla innych, iż to dobrze ze własnie tutaj szukam pomocy. Forum przeglądam regularnie aczkolwiek nigdy wcześniej nie byłem zalogowany. Ostatnio szukałem kilku postów na temat awari silnika... tzn osprzętu takiego jak pompa wody etc... Pomimo tego i tak nadal jestem na miernym niestety poziomie. Dlatego chciałbym zasięgnąć rady głównie ludzi którzy styczność z e39 525tds 97rok mieli na tyle dużą, że mogą spokojnie bez wyrzutów doradzić mi co mam zrobić. Otóż niedawno tzn 4 miesiące temu miałem wymieniany rozrząd: konkretniej : łańczuszki + szyny + napinacz ten w środku o ile to nie są szyny napinające bo nie jestem w 100% zorientowany. Za całość zapłaciłem 1500zł wraz z robocizną. Ale twierdze, że to i tak nie zostało w 100% dobrze wykonane. Mechanik stwierdził że pompa wody za kilka tysiecy bedzie do wymiany... a koło pasowe... o ile znowu dobrze się orientuje to jest takie podwójne zespawał... bo niby się już sypało. Niedawno auto zaczęło wydawać dziwne dzwięki. Wielu mechaników twierdziło że to napinacz ten zewnętzny jest do wymiany. Teraz okazało się, że pęknęły spawy koła pasowego. I występuje taki problem: odpalam samochód kręce kierownicą mocno w lewo lub w prawo i nagle świeci się na desce akumulator co oznacza brak ładowania. Po otworzeniu maski i skręceniu kołami widać, że przy skręceniu pasek na rolkach się zatrzymuje a w miejscu gdzie znajduje się koło pasowe podczas siedzeni w samochodzi słychać jakby puste uderzenie metalu. Moje pytanie brzmi: Czy zatrzymywanie się paska jest związane z kołem pasowym które jest niesprawne (pęknięte) ?? Czy stuki które są słyszalne moga być spowodowane tą usterką koła pasowego ? Czy jeśli wymienie koło pasowe + pasek powinno wszystko sprawnie chodzić ? KOLEJNE NAJWAŻNIEJSZE PYTANIE : Gdzie w Gliwicach lub okolicach można znaleść mechanika który sprawnie to zrobi i w miarę możliwości nie za 300zł samej robocizny bo to troche za drogo;/ Jeżeli komuś moje pytania sprawiły zawód lub wywołały fliustrację proszę o zignorowanie tego posta. Tym wszystkim którzy będą chętni pomóc z góry dziękuję. Mam nadzieje, że dzięki wam moja Niunia będzie mogła znowu jeździć. No i przy okazji znajdą się ludzie którzy pomogą mi chociaż w minimalnym procencie poznać moją bmke. Pozdrawiam gorąco Szymko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.