Skocz do zawartości

F25 wady, błędy i usterki modelu (choroby wieku dziecięcego)


insane

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 823
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

a jak jest w silnikach 3.0D?

Co ile powinno się rozrząd wymieniać i jak jest tu z awaryjnością? Czy to lepszy silnik niż 2.0 D?

 

Wszystko co wieksze jest lepsze (poza kobietami) :) rozrzad ma zdaje sie ten sam lancuch co w 2.0 ale chyba jakos lepiej zrobiony (jest na forum w innych dzialach, poszperaj min w F01)

BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Praktycznie wszystkie X3 i X4 łapią się na spawanie wzmocnienia isofix.

 

w jaki sposób wszystkie ?

Na liście UOKiK jest prawie 9300 aut z serii X3 i X4 produkowanych przez 6 lat... no to chyba nie są to wszystkie wyprodukowane w tym okresie egzemplarze ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Te z UOiKiKu to są z polskiego rynku (ewentualnie z EU).

 

Byłem dziś w serwisie (wymiana przekładni, po raz 3) i na parkingu było chyba z 20+ X3 :lol:

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla poprawy statystyk :

trzecie X3 i nigdy żadnych problemów z przekładnia :D

Może cena nie jest rewelacyjna ,ale trudno za te pieniądze kupić coś lepiej wykonanego i mniej awaryjnego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim wypadku łapią sobie oba- zarówno biała żony jak i moja.. i do tego na postoju jak ruszam kierownicą stuka z prawego przedniego koła, a jak ruszam na zimnym pod górkę to 1 i 2 bieg lekkie szarpnięcie.. przebieg 12kkm :)

Żona przebieg 2kkm żadne z powyższych nie występują ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ciekawy jestem czy BMW sobie z tym poradzi... jak dotąd wszystkim po wymianie problem (dość szybko) wraca.

Ja chyba jestem rekordzistą. Przy 1-szej wymianie już na drugi dzień (przejechane <100 km) problem stukania powrócił.

 

A propos, czy ktoś z Was wie, czy ten problem z przekładnią poza stukaniem ma jakieś inne konsekwencje (bezpieczeństwo, wpływ na prowadzenie, inne elementy samochodu)?

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba mówimy o innym modelu ;) wspominając niezawodność...

 

W Stanach pod względem niezawodności jest w swoim segmencie na trzecim miejscu po GLK i Acura RDX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
dla właścicieli X3 i X4 wg VIN - akcja serwisowa .... :(

 

http://porady.mojeauto.pl/Serwis_auta/BMW_X3_i_X4_akcja_naprawcza,a,267183.html

 

Jako, że to mój pierwszy post na forum :mrgreen: (czytam i obserwuję od dawna :roll: ) ............

Witam wszystkich użytkowników BMW a w szczególnosci :wink: modelu F25 :D

Odnośnie akcji serwisowej to ..... VIN-u mojego autka na liście nie ma ale ....

przy okazji wizyty w serwisie na przeglądzie przedsprzedażowym powiedziano mi, że jednak się kwalifikuje.

Autko z USA i to nie było żadną przeszkodą żeby wykonać akcję serwisową w EU.

 

Zorba pozdrawia !!

Zorba pozdrawia !!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj byłem na naprawie iso-fixów zgodnie z akcją serwisową. Auto musiało zostać w serwisie na 6 godzin.

Ale za to ładnie je umyli i odkurzyli, przy okazji też sprawdzili i zrobili ofertę na wymianę paru części w wysokości ponad 4 tyś zł.

Naturalnie nie skorzystam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O akcji serwisowej jest odrębny wątek:

 

viewtopic.php?f=131&t=301304

 

Co do wad modelu, to mogę dorzucić klekoczące wtryskiwacze w 2.0 i

 

Żonka ma dopiero nalatane 77 000 km, a już je słychać. W serwisie powiedzieli po podłączeniu do komputera, że jeszcze trzymają właściwe parametry, choć faktycznie - są głośne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Potwierdzam problem w 2.0i z wtryskiwaczami. Przejechane 62 000 i już je słychać. Podobno wytrzymują do 100 000 120 000 km i wymiana. Ciekawe jaka cena za komplet. Już wiem. Cena za komplet 1340 zł z robocizną w ASO. Cena jednego wtryskiwacza 150 zł.

 

62 000 i juz slychac wtryskiwacze..

Takie rzeczy nie powinny się zdarzac :duh:

Solidne działające Stare POLSKIE TELEFONY RWT/T4 /wyprzedaż kolekcji/. Doskonałe jako ozdoba mieszkania, kancelarii, gabinetu lub biura

Więcej w linku: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4319457

/Dla forumowiczów BMW-klub.pl możliwy rabat/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Czy ktoś już wymieniał przekładnie kierowniczą w ASO po zakończeniu gwarancji w ramach Dobrej Woli czyli za darmo :?:

 

Pytam bo mam dość nietypową sytuacje, ale po kolei.

W kwietniu 2016 kończyła mi się gwarancja kilka dni przed końcem gwarancji umówiłem się w serwisie na wymianę oleju(pakiet serwisowy) oraz zgłosiłem stuki w przekładni, byłem pewny, że to z przekładni bo już raz miałem wymienianą przekładnie, więc znałem objawy.

Serwis stwierdził, że to nie przekładnia tylko jakieś tuleje metalowo-gumowe, stwierdził też, że odma do wymiany. Z powodu braku części umówiliśmy się na późniejszy termin. Podstawiłem auto na umówiony termin(skończyła się gwarancja) telefon z serwisu, że tuleje wymienione i odma, ale oleju i filtrów nie wymienią, chyba, że odpłatnie ponieważ skończył się pakiet serwisowy, nie pomogły tłumaczenia, że wizyta była przełożona z ich winy bo nie mieli części na miejscu.

Taki maja system i koniec, auto odebrałem. Po kilku dniach stwierdziłem, że stuki są dalej, telefon do serwisu, doradca zapewnił żebym się nie przejmował bo przekładnie wymieniają nawet po gwarancji w ramach Dobrej Woli BMW.

Ostatnio przekładnia zaczęła coraz wyraźniej stukać, korzystając z okazji akcji serwisowej na ISOFIX zgłosiłem stuki, diagnoza, przekładnia do wymiany.

Doradca powiedział, że napisze do BMW Polska o zgodę na wymianę. Po kilku dniach telefon z serwisu, że jest zgoda na wymianę.

Auto podstawiłem w środę rano, wieczorem telefon z serwisu, że zaszło jakieś nieporozumienie system nie pozwala rozliczyć tej naprawy bez kosztowo, rano będą interweniować w BMW.

W piątek popołudniu telefon, że BMW Polska zgodziło się na pokrycie 50% ceny części, po mojej stronie zostaje zapłacić 5500 zł za cześć i koszty wymiany około 3 tyś. zł. plus minus około 9 tyś.

Nie zgodziłem się i powiedziałem, że w sobotę przyjadę odebrać auto. Sobota godz.13 telefon z serwisu, że auto nie jest gotowe do odbioru.

Ponoć podczas ustawiania zbieżności okazało się, że nie mogą odkręcić końcówek drążka w celu regulacji, spryskali preparatami i spróbują w poniedziałek.

Nie wiem co mam myśleć o całej sytuacji, po co ustawiają zbieżność?

Podejrzewam, że nowa przekładnia była już założona, pożnie wyszły jaja z rozliczeniem i z powrotem wsadzili starą(oby moją).

Co robić :?: Boje się, że ponowny montaż starej przekładni może uszkodzonej mechanicznie, wiadomo, jak mechanik wie, że demontuje część zepsutą co się nie cacka tylko młot, przecinak i heja. :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
A jak się objawiają te stuki w przekładni? Bo u mnie jak zgaszę silnik i bujam kierownicą to tłucze jakby był przegub zewnętrzny wyrobiony a jest dobry. Samochód był kupiony w 2013 roku i skończyła się gwarancja. Czy jest sens do nich jechać w tej sprawie?
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Z reguły przekładnie słychać przy wjeżdżaniu na chodnik przy skręconych w prawo kołach. Jest to z reguły jedno głuche uderzenie. Taki sam, wolny najazd na chodnik przy kołach w lewo, nie daje żadnych odgłosów.

 

Wg mnie ASO powie, tak to wina przekładni 8 tys. PLN i robimy :)

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.