Skocz do zawartości

F25 wady, błędy i usterki modelu (choroby wieku dziecięcego)


insane

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 823
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Spoko ja jestem po wymianie może ci chodzić trochę ciężej kierownica bo przekładnia jest trochę mocniej spasowana,ale spoko .....jeśli masz produkcje do listopada 2010 to masz jeszcze do wymiany tylną szybę !!!!

 

Faktycznie miałem x3 testowe i ogrzewanie szyby tylnej i lusterek nie działało .... :) ja odbieram za miesiąc wiec miśle siłą rzeczy jakieś delikatne poprawki musieli już poczynić..(oby) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moj wewnetrzny rynek, lista jest tu: http://www.automd.com/recall-tsb/search/?m=BMW&mm=X3&y=2011

Kiedyś było tak:

[...] wszyscy kupujemy BMW dla radochy z jazdy, nie zawsze kierując się do końca rozumem. [...]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, ze przyczyna stuków z przodu po lewej stronie jest luz przekładni kierowniczej. Jesli macie taki problem to nie dajcie sie nabrac na wymiany innych podzespolow, zwieszenia itp. :8)

Witam! Po 8 tys doczekałem się słynnych stuków. Czy ktoś wie czym to grozi? Jak długo czekaliście na wymianę przekładni,ile to trwa i czy komuś po jakimś czasie kontuzja ta się odnowiła?

 

 

U mnie przekladnia nie byla wymieniana, byl tylko kasowany luz.

Od naprawy zrobilem ok 500 km, na razie jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, czy u Was ledy podświetlania tablicy rejestracyjnej świecą identycznym kolorem? Bo u nas w X3 jedna świeci zimną barwą a druga troszeczkę jakby w żółte wpadała. Chyba zgłoszę to na przeglądzie.

Raczej na pewno swieca takim samym odcieniem :). To swiatlo jest tak biale, ze wpada lekko w odcien niebieskiego.

Kiedyś było tak:

[...] wszyscy kupujemy BMW dla radochy z jazdy, nie zawsze kierując się do końca rozumem. [...]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego gdybym miał zabrudzoną szybę to zanim bym o tym napisał to umył bym ją piszę o problemie a nie o zabrudzonej szybie!!!!!

Kolega henake pisał,że zabrudzona szyba może być powodem twojego problemu,czytać uważniej :mad2:

 

Szyba pewnie tak, ale ja mam to samo już od dawna, tylko nie mogę się zebrać i pojechać na serwis; zawsze coś pilniejszego do zrobienia. U mnie światła mijania/dzienne zapalają się jak chcą i nie mogę rozkminić o co chodzi. Raz mi się tak zdarzyło, że wjeżdżając do tunelu zgasły mijania :shock: , a włączyły się dzienne. Tunel też niemiecki....:-)

Inny kwiatek to system start/stop. Jak rano wyjeżdżam z garażu, to do pierwszych świateł mam jakieś 300m i zawsze mi tam gaśnie. Ostatnio nawet jak było 3 st. na zewnątrz to też zgasł. Silnik zimny, na dworze zimno, w instrukcji piszą co innego. No chyba, że gaśnie bo się psuje a nie od start/stopu :-(

Jeszcze inny numer to wycieraczki, a raczej ich ustawianie do pozycji "serwisowej". Udaje się raz na parę prób, częściej po prostu się włączają w tryb normalny a tak 50/50 w ogóle nie reagują. Oczywiście zapłon wyłączony i dźwignia do góry na 3 sek. poza punkt oporu. Chciałem raz na stacji benzynowej sobie szybki przemyć; co tam się działo? ludziska wokół się pokładali ze śmiechu jak próbowałem opanować tą zaawansowaną technikę :duh: . I o co tu chodzi?

 

Na razie staram się nie słuchać opisywanego tu efektu stukania przekładni kierowniczej (nabiłem dopiero 7,5 kkm).

 

Takie to są małe i większe upierdliwości naszych "premium" wozidełek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm....o drzwiach nie pomyślałem. Otwierałem, ale nie zamykałem. Dzięki za wskazówkę.

Ja mam inny sposób: najpierw włączam długie 2 razy,potem klakson 3 razy,otwieram wlew paliwa,obchodzę auto 5 razy i zabieram się za wycieraczki :wink: - mam wrażenie ,że mechanizm zatrzymywania wycieraczek żyje własnym życiem.

Słynne stuki - samochód produkowany od ponad roku i nikt nie może ustalić przyczyny stuków :duh: . W serwisie nakazują cierpliwość do czasu wyjaśnienia usterki. Niektóre auta stukają ,inne nie, po wymianie przekładni znowu się pojawiają. Inna duperela to plastiki zatrzaskujące schowki w bagażniku. Żeby je otworzyć na początku trzeba było użyć siły Pudziana. Po kilkakrotnym otwarciu otwierają się łatwiej,aż w końcu plasticzek pęka i same się otwierają :cry2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Ale problemy z tymi wycieraczkami. W VW i audi również są schowane przed wiatrem, ale tam ustawienie w położenie serwisowe jest banalne. Po wyłączeniu zapłonu lub silnika w ciągu 10 sekund należy nacisnąć wajchę w dół tak jakbyśmy chcieli raz wytrzeć szybę. Wtedy ustawiają się w połowie szyby.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale problemy z tymi wycieraczkami. W VW i audi również są schowane przed wiatrem, ale tam ustawienie w położenie serwisowe jest banalne. Po wyłączeniu zapłonu lub silnika w ciągu 10 sekund należy nacisnąć wajchę w dół tak jakbyśmy chcieli raz wytrzeć szybę. Wtedy ustawiają się w połowie szyby.

Tu jest podobnie, tylko wajcha do góry na 3 sek. Było by ok. gdyby zawsze działało. Niestety u mnie działa jak chce. Patent z "drzwiami" u mnie niestety nie załatwił sprawy :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy Wasze X3 F25 2.0d też są takie głośne? Już nie mówie o pracy silnika która bardziej przypomina pracę traktora niż pracę nowoczesnego silnika. Tutaj np. porównując kulture pracy AUDI 2.0d i BMW 2.0d - Audi ma dużo wyższą kulture pracy, ale słabsze osiągi. Ale nie o tym mowa. nie mówie o głośności silnika która mnie denerwuje i to bardzo, ale o głośności przy predkosci ok 80-90 km/h i wyższej z przedniej czesci nadwozia w okolicach nerek powstaje halas. Powietrze jakos tak zawiewa ze halasuje. Macie patenty na to? Reklamowaliscie to?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

quote="qestor"]Witam, czy Wasze X3 F25 2.0d też są takie głośne? Już nie mówie o pracy silnika która bardziej przypomina pracę traktora niż pracę nowoczesnego silnika. Tutaj np. porównując kulture pracy AUDI 2.0d i BMW 2.0d - Audi ma dużo wyższą kulture pracy, ale słabsze osiągi. Ale nie o tym mowa. nie mówie o głośności silnika która mnie denerwuje i to bardzo, ale o głośności przy predkosci ok 80-90 km/h i wyższej z przedniej czesci nadwozia w okolicach nerek powstaje halas. Powietrze jakos tak zawiewa ze halasuje. Macie patenty na to? Reklamowaliscie to?

 

 

Witaj miałem to samo trzeba zalepić przylepić plasterek w obudowie chłodnicy - zdemontować prawą nerkę i po problemie będziesz miał cisze, ale powinieneś też zgłosić to do serwisu . aby wyciągnęli wnioski!

jakoś nie mogę wstawić zdjęcia chyba nie wiem jak! jak mi powiecie jak to wstawię zdjęcie gdzie w którym miejscu przykleić plaster !!

Pozdrawaim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakoś nie mogę wstawić zdjęcia chyba nie wiem jak! jak mi powiecie jak to wstawię zdjęcie gdzie w którym miejscu przykleić plaster !!

Pozdrawaim

Jestem tez ciekaw gdzie ten plasterek nalepić,będę wdzięczny za fotkę.Jak się nie da wkleić fotki to może podeślij na PW :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez poprosze o fotke na priv, chetnie pozbede sie tego halasu!

 

 

 

Panowie wyślę wam instrukcję naprawy huczenia tylko poproszę wasze maile nie jestem w stanie umieścić zdjęcia na forum ani nie mogę wysłac wam pdf-a

chyba że mi powiecie jak to zrobić !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.