Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.... Jak w temacie napisałem mam bmw e36 325tds z 1994roku.

Mam problem bo na wolnych obrotach trzęsie silnikiem tak że aż cały samochód drga.

czasami jak jest zimna nie jest to aż tak wyczuwalne ale im bardziej nabiera temperatury tym drgania się nasilają.

zarówno na wolnych obrotach jak i przy optymalnej jeździe tak się dzieje (czyli trzymam równo gaz jadę cały czas np 70km/h normalnie jak bym po dołach jechał)

jak przyśpieszam drgania nie są wyczuwalne w samochodzie ale czy ustają nie wiem, jak zwalniam puszczając całkiem gaz ale samochód jest na biegu też drgania niby ustają dopiero jak silnik zejdzie na minimalne obroty zaczyna drgać.

na zimnym silniku czyli rano pali na dotyk nie kopci na czarno raczej na biało ale teraz w zimę to chyba normalne, w sumie nie można nazwać tego kopceniem po prostu z rury leci dymek.. jak przyśpieszam to nie ma za mną kłębów dymu więc wydaje się że niby wszystko gra..

Mechanik wykluczył pompę wtryskową no bo pali ekstra dobrze ciągnie, wtryski też bo nie kopci na czarno więc co jej jest może to sprawka jakiegoś durnego czujnika np przepływomierza???? bardzo proszę o pomoc może ktoś już tak miał bo tak strzelanie może to może to to sporo kosztuje:)

Opublikowano
Ja bym się raczej tym nie przejmował, mam identycznie, silnik ładnie odpala od strzała na mrozach, lecz gdy już się ciut nagrzeje i spadnie do normalnych obrotów to wyczuwalne są chwilowo ciut większe wibracje, ale to tylko gdy silnik jest zimny, jak się nagrzeje niema problemu :)
Opublikowano
a no właśnie ja mam odwrotnie jak jest zimny to nie drga jak ciepły tak ale to jest strasznie wkurzające i jak jadę to tak szarpie aż..... moim zdaniem coś jest nie tak ale co???????????
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
miałem to samo w swojej 325 TDS po pierwsze wyciągnełem pompe ze zbiornika i ją podłączyłem na krótko założyłem sitko od spodu bo leżało w zbiorniku i założyłem spowrotem i od tamtej pory zero drgań no i jeszcze wymieniłem filtr paliwa ;) Pozdrawiam
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć,

Ostatnio borykałem się z b.podobnym problemem. Na biegu jałowym silnikiem telepało czy był zimny czy ciepły.

Jak się okazało wymiana paska wieloklinowego (tego długiego), przesmarowanie i wytulejowanie dźwigni napinacza

tego paska oraz wymiana w napinaczu oleju na świeży pomogła. Autem nie buja, silnikiem nie telepie, a przyjemność

z jazdy powróciła.

Jak zacznie Ci szarpać zwróć uwagę na napinacz czy nie "lata" zbyt mocno na boki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.