Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak miałem w mercedesie wywalone to tył też pływał.

Wywalone co bo o wielu rzeczach tu piszą .

Myślę że w BMW jest tak samo.
W BMW jest trochę inaczej . Mercedes ma na jedno koło 4 drążki i wachacz , i nie da się ustawić kąta pochylenia
Opublikowano

W BMW jest trochę inaczej . Mercedes ma na jedno koło 4 drążki i wachacz , i nie da się ustawić kąta pochylenia

To prawda ma 4 drążki i wahacz, ale da sie ustawić i kąt i zbieżność :) Robi się to dolnym wahaczem na mimośrodzie. Ale to nie forum Mercedesa.

 

Chodziło mi o te poduszki które trzymają zawieche do budy. W Mercedesie sa 4 w BMW 2. Jeśli są wybite auto może pływać i stukać przy redukcji np.

Opublikowano

To prawda ma 4 drążki i wahacz, ale da sie ustawić i kąt i zbieżność :) Robi się to dolnym wahaczem na mimośrodzie. Ale to nie forum Mercedesa.

Tak dla scisłosci w mercedesie , 124 ,190 , c-klasa , e-klasa NIE MA ŚRUBY MIMOŚRODOWEJ NA DOLNYM WACHACZU I NIE DA SIĘ USTAWIĆ KĄTA POCHYLENIA KOŁA TYLNEGO.

Opublikowano
A chce kolega się założyć? Tak się składa że w Mercedesach siedzę bardzo długo i da się to zrobić włąśnie śrubą mimośrodową na wahaczu. Dowodów? Robiłem to w swoim po tym jak go podniosłem ze sportowej zawiechy.
Ja mówię o normalnym zawieszeniu a nie po przeróbkach . Oryginalnie te modele nie posiadają takiej śruby
Opublikowano
Ja mam oryginalne. I da się. Jeśli nie wierzysz to wieczorem wkleje schematy.

Dobra . Ty wiesz swoje ja wiem swoje ta dyskusja i tak do niczego na tym forum się nie przyda więc możemy ją zakończyć . Ale fotki możesz wkleić z miłą chęciom to zobaczę

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
tylko kąt!!

 

z zbieznosc tylko z przodu.

 

no chyba ze masz tylną oś skrętną :mrgreen:

co ty tu siejesz dezinformacje,zbieżność reguluje się osi przedniej i tylnej.Jak wymienisz tuleje wahacza wzdłużnego w progu to zrozumiesz.

I nie rozumiem co ma tylna oś skrętna do zbieżności.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA31&mospid=47436&btnr=33_1004&hg=33&fg=30Wahacz(nr.1) jest przykręcony śrubą(nr.18) do wspornika(nr.17) na którym reguluje się zbieżność tylnego koła.Po każdej wymianie częsci nr.4 trzeba to regulować

Zbieżność tylnej osi trzeba robić już w większość aut na rynku np. w Fordzie Focusie.Każde auto z zawiasem wielowahaczowym ma regulację.

 

no koledzy odnawia temat i pytanie czy ta śruba o nr 10 w zalacziku podanym przez kolegę wyżej wyprostuje mi kola z tylu ( sorry ze to tak nazwalem) ale kurde myslalem ze mam walnięte sprężyny i wsadziłem drugie ktore mialem w innej budzie i auto dosyc wysoko siedzialo, wrzucilem je do obecnej e36 i zero zmian, felga ori 15 na oponie 195/60! 15 i chowa sie z dwa cm w nadkole... wkurza mnie to bo tyl jest nizej niz przód a to wyglada ochydnie!

Opublikowano
Nie .Ona tylko trzyma wahacz dolny z resztą .Sam to rozkręcałem i wymieniałem sworznie i nie ma tam regulacji. Jeżeli ktoś ma założone cambery dolne może regulować negatyw kół .W ori modelach nie ma takiej opcji.....chyba że były na specjalne zamówienie ale wątpie
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.