Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Wymieniłem u siebie silnik ( m20b25 na taki sam),przed zakupem silnik był odpalany i chodził równo, wymagał jedynie regulacji zaworów(jeden zawór było słychać) . Przed przekładką uszczelniłem misę i pokrywę, wyregulowałem zawory, zmieniłem pasek rozrządu. Silnik po przekładce na prawdę pięknie mruczy :D , jednak faluje na niskich obrotach(to raczej silniczek krokowy) i w momencie gdy doda się agresywnie gazu silnik najpierw się dusi po chwili dopiero się wkręca (na wyższych obrotach niema tego problemu). Tak myślę może jest to z powodowane z byt mocnym napięciem paska rozrządu, może ktoś wie jak trzeba go naciągnąć,na jaką wartość trzeba go na ciągnąc http://moto.allegro.pl/przyrzad-do-kontroli-naciagu-paska-rozrzadu-i1362803207.html Dodam jeszcze że silnik kupiłem wraz z wiązką elektryczną i silniczkiem krokowym, silniczek krokowy przy starym miał przepływ pod kontem prostym a w nowym ma w linii ( nie wiem czy to ma jakieś znaczenie) Pozdrawiam wielbicieli marki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w silniku m20 napinacz sam się naciąga bo jest sprężyna. więc chyba nie trzeba. chociaż mnie poprawcie :wink:
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
jest sprężyna na napinaczu, ale napinacz blokujesz śrubą i wątpię żeby ta sprężyna wystarczająco go napieła

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.