Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam tego typu problem w swojej buni że piszczy mi kierownica jak wysiadam z samochodu (kierownica sama się podnosi) i opuszcza jak siedzę w samochodzie. Rozebrałem osłonę pod kierownicą i zauważyłem rurkę plastikową. Moje pytanie brzmi; Czy te siłowniki co opuszczają i podnoszą kirownicę są smarowane jakimś olejem ?
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

odświeżam temat, kierownica piszczy przy każdym wysiadaniu że aż w uszach trzeszczy ;/ Jak się kierownica chowa w stronę liczników jest cisza, ale jak podnosi do góry wtedy strasznie piszczy;( czy ktoś to naprawiał - link do zdjęcia poniżej.

 

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL81&mospid=47545&btnr=32_0702&hg=32&fg=30&hl=40&lang=pl

Opublikowano

Nic Ci kolego nie pomogę, ale przyłączam się już do tematu kierownic :D

Przy skręcaniu w lewo często porządnie coś trzaśnie, aż w kierownicy to czuję, ale to przy manewrach, a nie w jeździe. Zazwyczaj przy kręceniu w miejscu. Co to może być? :D Wiem, że problem leży w zawieszeniu a nie w kierownicy samej w sobie, ale tak mi się przypomniało :P

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
Nic Ci kolego nie pomogę, ale przyłączam się już do tematu kierownic :D

Przy skręcaniu w lewo często porządnie coś trzaśnie, aż w kierownicy to czuję, ale to przy manewrach, a nie w jeździe. Zazwyczaj przy kręceniu w miejscu. Co to może być? :D Wiem, że problem leży w zawieszeniu a nie w kierownicy samej w sobie, ale tak mi się przypomniało :P

Sprawdź - najlepiej z drugą osobą - czy nie strzela Ci krzyżak, który znajduje się tuż przed maglownicą. Jeśli tam coś strzela to zapodaj w ten krzyżak trochę smaru - niech się rozpracuje. Parę razy czytałem, że były to objawy właśnie krzyżaka.

Ale żeby nie było zbyt łatwo to takie trzaski równie dobrze mogą pochodzić od luzu na samej maglownicy. Nie pozostaje nic innego jak tylko zejść na kanał, ściągnąć osłony pod silnikiem i słuchać kiedy druga osoba kręci kierą. Od strony kanału ten krzyżak i magiel będziesz miał praktycznie jak na dłoni więc bez problemu wysądujesz co tak strzela.

 

Co do piszczenia kierownicy to kiedyś chyba ktoś pisał o takim samym przypadku i zdaje się, że była to wina jakiegoś plastiku - kwestia rozkręcenia plastików i osłon od kiery/po kierą i obejrzenia gdzie może coś ocierać o inne elementy - odrobina jakiegoś środka smarnego i powinno być ok (najlepiej jakiś teflon w sprayu bo nie jest tłusty więc nie uświni tak bardzo plastików a i kurz na nim tak nie osiada upierdliwie).

Pzdr.

  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.