Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

miałem na mysli ze miejsca powypadkowe czyli tył i przód nie bierze bo nie było tam kolizji jedyne miejsce na którym mam śpachel to dół przedniego prawego błotnika przy nadkolu i tyle i sie z tego ciesze ze to tylko to wymieniam błotnik na nowy i mam samochód bez grama szpachli.

Auto od nowości z rodziny praktycznie od stryja Siergieja

Opublikowano

Kaczydj oglądałem galerie twojej rdzy. Powiem Ci tak nie ma dramatu. Daj to na wiosnę do jakiegoś lakiernika dopilnuj go żeby nie zrobił lipy i jeszcze bumka długo Tobie posłuży. Przy okazji niech ją zakonserwuje. Myśle że cały koszt nie przekroczy 500zł. Bynajmniej u mnie w mieście tyle blacharze biorą.

Pozdro!!!!!

Opublikowano
mam po sąsiedzku blachaża razem sie to przezwyciezy a konserwacje podwozia mam chyba fabryczna albo juz ktos kiedys robił bo widac taką chropowatą czarną warstwe
Opublikowano

Po pierwsze-jak już zostało zauważone w temacie-te auta mają po 20 lat i pareset tys. kilosów.Jak są jeżdzone na codzień to nie ma bata żeby nie przyrosować gdzieś albo żeby odprysków nie było. Tak samo w zimie-jeden właściciel dba o podwozie,myje itd.a inny jeździ i umyje raz na ruski rok.Też zależy gdzie auto jeździ,jak duża wilgoć a w zimie i sól (lub inne środki) to przecież wiadomo że korozja ma lepsze warunki do rozwoju.

Co do zdjęć-fakt,tragedii nie ma,ale http://kaczydj.fotosik.pl/albumy/804831-11.html to zdjęcie mnie zastanawia,bo u mnie tak poszła rdza jak dostałem strzała w drzwi.

Miałem 3x E34, w pierwszej-zadbanej na maxa,rdzy nie było,po stłuczce została naprawiona dobrze,zakonserwowana i też nic nie było. Druga-typowo do ciorania,była bita z wielu stron i nie konserwowana-rdza sie pojawiła,choć w miejscach gdzie np były wgniecenia/rysy-nie,tylko tam gdzie coś więcej. Trzecia-sciągnięta z Reichu i tylko ranty drzwi szły. O "nadszybiu" nie ma mowy żeby tam rdza sie pojawiła,tam rdzewieją paździerze typu Polonez etc (tak samo miałemTrucka-gnił aż miło...)

Wspólnik ma E34 od parunastu lat,do ciorania-poszły ranty drzwi lekko,tylko w jednych gdzie uderzona była-mocniej,tylny błotnik zaczął rdzewieć dopiero po uderzeniu.

E36 jest słabsza pod tym względem,ale jak zadbana to też rdzy wiele sie nie znajdzie.Jak bita i źle zrobiona-wszędzie może być.

Co do Peugeota-hm...tego bym nie był pewien czy takie świetne blachy. Np Partner-gnije wszędzie...a jak już jest odprysk/rysa to szkoda gadać...

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
mój wujek miał 205 i samochody roczniki 91 nowe nie wiem. Ale 205 miałą super blache. a co do zdjęcia strzała nie było ale straszy zaciekami i wygląda gorzej
Opublikowano
Z tym 205, to raczej byl wyjatek potwierdzajacy regule. Pugi 205 mialy nie tylko sredniej jakosci blache, ale w dodatku bardzo malo sztywne nadwozie - dlatego np. wiekszosc Pugow 205 GTI, ktore jeszcze jezdza, maja popekane nadwozie.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

Witam.Moja opinia na temat blach serii e32 jest jak najbardziej pozytywna.

Stwierdzam to na podstawie mojej bumy. Rocznik '87 ,posiadam ją 6 zimę i czyściutko wszędzie-100% bezwypadkowa.Może jednak większość zależy od przeszłości eksploatacyjnej auta , a nie błędów fabrycznych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.