Skocz do zawartości

Brak iskry i nie kreci sie pasek rozrzadu e36 318i


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak jak w temacie w czasie jazdy zgasł mi samochod a gdy chcialem go odpalic slychac tylko bzzzzz i to wszystko paski i iwtrak sie kręca ale pasek rorzadu nie i nie ma iskry. Pomoze ktoś?
Opublikowano
kolko rozrzadu sie uszkodzilo a co za tym idzie mogly sie pokrzywic zawory, lepiej daj to kommus kumatemu do roboty

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
jeżeli silnik kręci a pasek stoi to ewidentnie w dupe dostalo koło pasowe wału.Jeżeli kręciłeś to pewnie masz pogięte zawory i trzeba robić głowice.Co do iskry to nie kręci się palec i dlatego zwyczajnie brak jej
Opublikowano
no auta nie odpalałem z popychu tylko z kluczyka mozliwe ze mogło sie nic nie uszkodzic?? i czy po zdjeciu tego dekileka od zaworów bedzie widac ze one sa krzywe?? Jakie koszta naprawy tego moga byc??
Opublikowano
obojętnie czy na pycha,czy z kluczyka jeżeli silnik kręci a pasek rozrządu stoi to i tak nastąpi kolizja.Zey sprawdzić zawory trzeba zrzucić głowice,a raczej na bank są wygięte.Co do kosztów to zależy.Moim zdaniem lepiej kupić wtedy używke jak robić tą
Opublikowano

Koszty to tak remont glowicy kolo 1000 zl rozrzad i kolko pewnie coskolo 500 wyjdzie inne czesci i plyny 150-200 robota mechanika z 350-400

Albo nowy slupek 800-1000 i przekladka 400 zl :twisted:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
nom okazało sier ze to pasek rozrządu mial spiłowane chyba z 10 ząbkow a poprzedni własciciel mowił ze byl wymieniany 9 misiecy temu;/ niby zaowry oki. Jutro do 14 postaram sie ja złozyc i zobaczymy co bedzie. POZDRAWIAm
Opublikowano
No iskre odzyskałem po zmianie paska rozrzadu. czy jest mozliwe ze mialem taki fart i pochowało mi zawory a tylko uszczelke mi wydmuchlo bo po zmianie paska nie mam cisnienia na tłokach.
Opublikowano

Przykro mi to pisać ale masz na 100% krzywe zawory. :( Bezkolizyjny silnik ma tylko stary opel 8V.

W silniku nie ma tak ze wszystkie zawory są pochowane i pęka rozrząd. (Opel po prostu ma głębokie kolory spalania w głowicy i nawet podparty zawór nie dotknie tłoka)

Opublikowano
mam pogięte zawory i wałek rozrzadu porysowany... teraz moge wymienic tylko cylinder?? bo mam tylko lekko ruszony jeden tłok tzn mała ryska na nim od góry ale takto pracuje dobrze jak kręciłem wałem...
Opublikowano
jak mozesz to wstaw zdjecie w jakim stanie jest ten tłok. Dużo zależy jak głęboko jest wgnieciony i czy zmieniło to wymiary tłoka. Zobacz też czy nie ma jakiegoś przymatowania na gładzi cylindra na tym w którym jest uszkodzony tłok.
Opublikowano
no nie mam za bardzo dobrego aparaciku... ale ryska jest malutka i nie rysuje bloku a tłokk chodzi idealnie... nie wiem czy to ze ona jest od gotru na tłoku bedzie wpływało to na prace silnika jak kupie inny cylinder...
Opublikowano
no nie mam za bardzo dobrego aparaciku... ale ryska jest malutka i nie rysuje bloku a tłokk chodzi idealnie... nie wiem czy to ze ona jest od gory na tłoku bedzie wpływało to na prace silnika jak kupie inny cylinder...
Opublikowano
to jest najekonomiczniejsze rozwiązanie. Kupujesz głowice, zmieniasz uszczelniacze zaworowe, planujesz i modlisz się żeby po złożeniu nie stukał na żadnym popychaczu.
Opublikowano
ok za jakis miesiac to zrobie bo nie mam kasy teraz za bardzo, i napisze na forum czy mi sie udało;] Pozdrawiam i dziekuje za pomoc!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.