Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

auto nie chce zapalac wczesniej krecil tylko rozrusznik i byl blad 4a63 ews w silniku . po wyjeciu bateri przestal juz nawet krecic i blad zmienil sie na 4a62 ews manipulation czy jakos tak,

Blad 4a62 falsher start wert( falsche ews oder glache zufallszhahl beim ruckseten_) tastbeimung erfuellt felller momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert feler ist entrprellphose.

 

w cas brak bledów

 

 

 

zrobilem synchro i reset dla modulu ubersetszen czyli tego samego co byl w aucie i pojawia sie komunikat ze brak slowa startowego czy jakos tak w statusie tez tak pisze ze nicht gefunden start wert. I nie ma opcji zapisz. tak ze juz sam nie wiem czy myszy przegryzly jakis kabel miedzy ews i silnikiem czy wysypal sie eprom w ews. W opisie bledu jest nie orgialne ews , albo cos tam sie przestawilo.

moze wystarczy zrobic jeszcze synchro w ews?Ale cy nie wykasuje kluczyków?

 

 

Jak to ruszyc inpa?

Opublikowano
W E60 powinien byc już CAS i najlepiej zrobic to DISem synchronizacja DDE z CAS i powinno byc ok,ewentualnie transport mode wyłaczyć.
Opublikowano

z cas laczylem sie i brak w nim bledów tylko w zakladce IS lesen pokazalo ze niepoprawny sygnal czy jakos tak,nie dalo sie tego wykasowac. Robilem synchro DDE z EWS ale byla tylko opcja reset , nie bylo opcji zapisz czyli synchro, wyrzucilo komunikat ze nie odczytano slowa startowego

 

Dostalem info ze musze jeszcz zrobic reset w ews oraz blokadzie kierownicy , ale boje sie ze jeszdcze bardziej namieszam , usune klucze itp. Co myslicie o tym reset w ews ?

Niestety dis nie posiadam.

Opublikowano
Masz zrobic DDE z CAS E6X nie posiadaja EWS.

niestety u mnie w inpie jest tylko opcja synchro dde z ews. Widze ze bez dis nic tu sie nie zdziala

Opublikowano

bezwzględnie potrzebny DiS , Inpa tego nie ruszy mieliśmy to samo

pozdr

specjalizacja napędy X-drive , posiadamy oryginalne łańcuchy do X3 X5

kodowanie , diagnostyka

531 967 978

dla klubowiczów 10% zniżki na części , piszcie na private nie zawsze mam czas odpisać na forum

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

witam panowie otoz rozwiazalem problem z bledem ``4a63`` programem INPA mam e46 320 d w autku byl ten blad krecilo rozrusznikiem i oczywiscie nie odpalalo zeby to naprawic w inpa ... potpinamy lapa z obd ,przekrezamy zaplon odpalamy inpa wybieramy model w moim przypadku e 46 (jesli w waszej inpa nie ma e46 wybierzcie e81,e82,e88 czyli bmw seria 1 )

1 .wybieramy silnik

2 .wybieramy model silnika (w moim przypadku dde 5.0 for m47 ,musicie znac swoj model silnika jesli korzystacie z wersji bez e 46 bmw 1 ma te same kody wybieramy nasz np dde5.0 m57 pisze version do not match malfunction possible klikamy ok)

3. wybieramy ``activate``( u mnie jest pod f5 u was moze byc inaczej )

4. wybieramy ``ews``

5. wybieramy ``reset`` wyskakoje in progres klikamy ok

6.wracamy do glownego menu czyli ; back ,back,back ;zamykamy inpa wylaczamy zaplon wyjmujemy nasze zlacze obd z gnazda przekrecamy zaplon i odpalamy ...a autko odpala :)) (WAZNE !!! zeby zrobic to w dokladnie w tej kolejnosci i nie wylaczac zaplonu ani nie wypinac obd wczesniej niz opisalem poniewaz EWS nie zresetoje sie )

po udanum zabiegu podlaczamy sie jeszce raz kasojemy blad i juz po wszystki czytamy jeszcze raz no ,,fault codes found,,,, zrobione odpala i nie ma bledow :))

pozdrawiam

  • 3 lata później...
Opublikowano

Cześć,

wiem wiem, że jak trwoga to do boga ale troche namieszaliśmy z ziomkiem i jego e60 530d. edit - 2003/2004 rok.

krótkie pytanie:

 

Czy jak błedy imomobilisera się pojawiły i zostały wykasowane z dde oraz CAS (przez inpe) to pojawią się poraz kolejny przy próbie odpalenia?

 

W inpa teraz pojawiajś się błedy odnośnie swięc zarowych (wszystkich)

 

Generalnie wyssało akumulator i pojawiało się mnóstwo błędów (abs, żółta kierownica z wykrzyknikiem, szyba, cisnienie w oponach (ta się pojawiałą przed padnieciem aku),

 

Ogółnie przed padnięciem aku próbowaliśmy uruchomić ccc po tym jak się wysypała po próbie instalacji polskiego jezyka z chomika.

Okazało się ze znajomy włączył transport mode w inpa. Ja natomiast disem tą opcje wyłączyłem tylko ze zapytał o numery telefponó do serwisów itd, więc zostały wpoisane + daty jakichś inspekcji) po wyłączeniu DIS'a pojawiły się wszystkie te błedy o których wspominałem na poaczątku.

 

Po wymianie aku kręci ale nie odpala, wiem ze w inpa były błędy odnośnie swiec i dwa inne (cos tam immobilizacion było na bank) błędy zostały wykasowane ale to nie pomoglo w uruchomieniu.

 

Pytanie drugie - czy w momencie próby synchro ews/cas w inpa trzeba najpierw wziąć opcje:

F1 EWS-startwert uebertreagen (tutaj pojawia się komunikat no start value coś tam)

F2 EWS-startweart zurucksetzen (czy zeby skorzystać z tej opcji trzeba ją wcisnąć raz pojawi się okienko ze reset in progres i wcisnac ok i wyjsc z inpa, czy wcisnąć raz i czekać aż się pojawi drugi komunikat ze reset jest ok?)

 

Z góry dzieki za odpowiedź.

 

P.s. Do czego służą pliki SP Daten? czy za ich pomocą jesteśmy w stanie wgrać od nowa oprogramowanie do nawigacji?

Opublikowano

Delikatny UP - wczoraj zaczytalem wszystkie błędy, wykasowałem i ponownie zczytalem po próbie odpalenia. Czy ktoś może mi powiedzieć co zrobić, żeby odpalić ten samochód? drugi tydzień stoi, ma juz nowy aku i dalej nic. Kontrolnie sciągnałem SPdaten do e60. Generalnie zczytałem co się da - próbowałem przerowadzić synchro dde - cas (przez f2 - reset) zrobiłem tak jak to było opsiane i dalej nie pali.

 

W cas błędów nie ma (to co zamiesciłem jest z information memory), natomiast DDe wywala błąd o swiecach - sterownik prawdopodobnie.

 

P.S. tak jak mówiłem wcześniej - wydaje mi się ze na samym początku był jakiś błąd z immo. Natomiast po usunięciu więcej się nie pojawia. Czy ma ktoś pomysł? Proszę o pomoc - przez tą usterke stoi w miejscu mój projekt e36 :/

 

http://i.imgur.com/xXLbJBf.jpg

http://i.imgur.com/0mkeD9w.jpg

http://i.imgur.com/wNuUIGC.jpg

http://i.imgur.com/BDRm4cv.jpg

http://i.imgur.com/lzHrsQa.jpg

http://i.imgur.com/LMOhsvE.jpg

http://i.imgur.com/l0D4J27.jpg

http://i.imgur.com/eF6KryS.jpg

http://i.imgur.com/K45OciY.jpg

http://i.imgur.com/r0a9PiQ.jpg

http://i.imgur.com/yDmTIo2.jpg

http://i.imgur.com/Z5jU5hz.jpg

http://i.imgur.com/Vxck2Vu.jpg

http://i.imgur.com/EaaeB26.jpg

 

i tu moja padczka, może ruszy kogoś sumienie ;)

 

http://i.imgur.com/RHhX83G.jpg

Opublikowano

Jak jest ok to powinien odpalić tak czy tak. Jak nie odpala to próbuj z i bez.

czytaj błędy po każdej próbie. To co Ci napisałem przytrafiło mi się kilka razy po próbie odpalania z kablem w obd. Nie było błędu rzadnego nigdzie a auto nie paliło (e60 i e90). Po wykasowaniu błędów (wszędzie było bez błędów) auto odpala.

Jeśli nie odpala czytaj błędy. Powinny być tylko te co go trzymają.

Opublikowano
tak dla potomnych - błędem było za mało paliwa.. Furacz odpala, jeeszcze tylko ccc do podniesienia i wracam do rozkminiania nierónej pracy m52b28 po demontażu gazu..
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam

 

Mam problem w E65 3.0d 2006r. Akumulator padł do konca. Auto nieodpala ale kręci. Nie ma synchronizacji immobilizera z DDE. Czy da sie to zrobic ICOM-em Rheingold ?

 

Pozdro

Lechu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.