Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Nie wiem czy moje odczucia są prawidłowe, ale wydaje mi się ze moje m30b35 powinno lepiej się zbierać od dołu.

Co może wpływać na pogorszenie osiągów?

Dwie sprawy o których wiem i które mogą akurat u mnie pogarszać osiągi a tym samym zwiększać spalanie to:

 

-Stożek i to że pobiera ciepłe powietrze z komory silnika. To może w tym tygodniu wyeliminuję.

 

- Wypalony wydech, który już dość słyszalnie buczy. Podoba mi się ten dźwięk, ale jeśli jest winny to wymiana.

Nie wiem czy tylko ostatni czy środkowy też. Ktoś jest w stanie to stwierdzić?

Co jeszcze może być przyczyną?

 

Sonda sprawna

Opublikowano

Witam

 

Stożek, to jest dobry, ale do.... no właśnie, do niczego nie jest dobry. Trzeba by mieć cały układ profesjonalny, to wtedy tak. Wywalić!

Wydech raczej nie ma wpływu, jak nie ma dziur i nie ma zapchanego kata. Ten dźwięk, który wydaje może być objawem rozsypanego katalizatora.

 

Sprawdź świece, kable, kopułkę i palec. To taki standard, jak Ci moc obcina w M20/M30

Wyczyść przepływkę, przepustnicę i krokowy.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Stożek jest bo niestety nie zmieszczę puszki filtra. Blos i zabezpieczenie antywybuchowe (własnej konstrukcji o dużym przekroju) zajmuje tyle, że przepływa jest cofnięta o jakieś 5-10cm.

 

Zamiast katów są dwie strumiennice.

Opublikowano

Witam

 

Więc zostaje Ci ostatnia z zasugerowanych przeze mnie opcji. Czyli zapłon. Nie wspominałeś, że masz lpg z blosem - może czas na regulację....

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Sprawa jeździe na gazie to już osobna sprawa. Przez zbyt mały reduktor gaz kończy się przy 4tys obr.

Porównanie osiągów odbywało się oczywiście na benzynie.

 

Przeczyściłem kopułkę. Ma dość mocne wżery. Pod palec wsadziłem podkładkę która spowodowała, że koniec palca obniżył się ok 3mm przez co nie styka się teraz z miejscami gdzie są wżery.

Cała operacja nie przyniosła żadnych zmian.

 

Sprawdzałem w ciemności czy nie przeskakują iskry z kabli. Zero przeskoków (bez zraszania wody).

 

Profilaktycznie wymienię świece, rozbiorę przepływkę i sprawdzę czy wartości potencjometrów są prawidłowe. No i wspomniane odseparowanie ciepłego dolotu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podłącze się pod temat by nie tworzyć nowego. W mojej e30 mam gaz II generacja ze sterownikiem Bingo M. Czy zmiana na blos wplynie korzystnie czy niekorzystnie na prace tego silnika? Czy warto wogóle coś robić. W tej chwili nie mam żadnego problemu z gazem a ostatnio słyszałem że Blos jest lepszy. Warto się zastanawiać nad zmianą czy jeździc skoro wszystko dobrze się sprawuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.