Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

 

sprawa ma sie tak:

 

jak odpale z rana auto, problem nie wystepuje, moge dojechac na koniec swiata i silnik nie gasnie, dopiero po wylaczeniu silnika i odpaleniu go dajmy na to po kilkunastu minutach auto po kilkuset metrach lubi zgasnac. zazwyczaj dzieje sie to na niskich obr. lub na postoju. po zgasnieciu zazwyczaj jest problem z odpaleniem - daje zaplon a wskaznik temp. idzie na full i kontrolka ABSu nie gasnie, rozrusznik smiga ale silnik nie zapala. po kilku probach wszystko wraca do normy i auto odpala od pierwszego i znow moge jechac na koniec swiata dopoki nie zgasze silnika. 2 razy zdarzylo mi sie, ze wyskoczyl blad urzadzenia wtryskowego i dsc nie gaslo. dzieje sie to niezaleznie czy mam pelen czy pusty bak. co to moze byc?

Opublikowano

Problemy z odpaleniem sugerowałyby w pierwszej chwili padającą pompkę progową ale kiedy dochodzą do tego jeszcze mrygania kontrolek itp to nie jest to już takie jednoznaczne. Podłączałeś już auto pod kompa czy wypluł jakieś błędy? Sprawdziłeś wszystkie bezpieczniki?

Pzdr.

Opublikowano

najgorsze jest to, ze juz u 2 mechanikow podlaczalem pod kompa i na 2 programach bylo probowane i nie chcial sie polaczyc, bezpiecznikow nie sprawdzalem jeszcze, ale dobra mysl, dzisiaj sprawdze

 

a co z tym wskaznikiem temperatury?

Opublikowano
a co z tym wskaznikiem temperatury?

No właśnie to mi w ogóle nie pasuje do problemów z pompką. Swego czasu czytałem jakieś posty kogoś, kto miał problem właśnie ze wskaźnikiem temperatury, który pokazywał co chciał. Finalnie - z tego co pamiętam - okazało się chyba, ze padł czujnik temperatury ale nie wewnętrzny tylko jeszcze inny, który jest gdzieś w silniku. Może u Ciebie też problemem jest czujnik i komp myśląc, że silnik jest prawie zagotowany odcina zapłon aby go nie odpalać/katować? Oczywiście nie mam do tego jakiegoś wielkiego przekonania - tak tylko głośno myślę.

Dziwne też to, że nie możesz się podłączyć pod kompa. Może coś z samym komputerem auta jest nie tak. Jeśli bezpieczniki są ok to chyba jeszcze spróbowałbym odpięcia aku na całą noc aby zresetować kompa i wtedy zobaczyć czy będzie ok (czy odpalisz bez problemu, podłączysz pod kompa itp, itd...) bo to w tej chwili jedyne czynności, które możesz zrobić niejako w domu.

Może jeszcze napisze ktoś, kto się zetknął z podobnym problemem i będzie wiedział o co kamman.

Pzdr.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

dopiero teraz cos sie w tym kierunku ruszylo, poszla na servis, bo zaden elektro-mechanik u mnie w miescie nie byl w stanie stwierdzic co jej dolega, niedlugo bede wiedzial wiecej :)

 

no i jestem po wizycie, podlaczyli pod kompa i okazalo sie, ze jest pelno starych bledow, glownie tablicy rozdzielczej, pokasowali i narazie silnik nie gasnie (koszt imprezy to 360zl :P). kto mi powie dlaczego u dwoch niezaleznych mechanikow, na dwoch roznych kompach i przy wykorzystaniu 2 roznych programow (INPa i carsoft) podlaczenie nie dawalo zadnej reakcji ze strony kompa, a w servisie nie mieli z tym problemu?

 

aha, jeszcze wyszlo, ze powoli akumulator kfalifikuje sie do wymiany, sprawdzalem juz, koszt to jedyne 569zl :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.