Skocz do zawartości

Pytanie odnosnie falujacych obrotow.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Pytanie jak w temacie dotyczy falujacych obrotow. Po odpaleniu silnika mam chustawke pomiedzy 1000~1300obr. Gdy silniki nabierze temperatury 90°C obroty sie stabilizuja do 900. Gdyby to bylo problemem to jakos poradzilbym sobie ale co mnie wczoraj zaskoczylo to to ze gdy silnik pracuje rownomiernie na 900 obrotach a ja wlacze dmuchawe, opuszcze szybe czy otworze szyberdach to obroty spadna do 800~900 po czym wskakuja na 1100~1200 i faluja pomiedzy 900~1100. Wyglada na to ze uzycie elektryki wplywa na prace silnika. Mieliscie moze taki problem? Macie jakies pomysly gdzie szukac problemu? Dla sprostowania wszelkich niejasnosci dodam ze mam elektryczny szyby i elektryczny szyberdach:)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może masz coś z ładowanie alternatora, Wahania ładowania mogą mieć wpływ na zachowanie elektryki silnika.
Opublikowano
Ostatnio po odpaleniu silnika slychac piski, ktore po jakims czasie ustaja. Mysle ze za te piski bedzie odpowiedziakny alternator ale czy to moze wplywac na prace silnika?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ogólnie falowanie przez żle naciągniety pasek (piszczy) może być ale w jakiś mały zakresie. PO włączeniu el.szyb i innych rzeczy następuje obciążenie alt. Komputer jest tak ustawiony ze przy obciążeniu elektycznym w pewnym zakersie regulować dawką paliwa by utrzymać zakładane 800. Ale jak u Ciebie faluje na poziome 1000-1300 to bym szukał winy w lewym powietrzu, sondzie lub silniku krokowym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.