Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie, czy montował ktoś może gwint tej firmy? Aktualnie mam do standartowych amortyzatorów założone sprężyny h&r i poza efektem wizualnym nie widzę żadnych innych zalet. Auto strasznie prowadzi się na nierównościach, brakuje tylko żeby mi jeszcze wypadały plomby na dziurach ;d . Dla porównania jeździłem ostatnio subaru imprezą, która pomimo tego że też jej zawias jest sztywny to jednak dużo przyjemniej wybiera wszelkie dziury. Czy jest sportowe zawieszenie do e36, które da się użytkować w taki sam sposób jak jest to możliwe przy zawieszeniu montowanym standartowo w fabryce? Chodzi mi głównie o to by samochód miał delikatnie sztywniejsze zawieszenie niż seria a przy tym dawał porównywalny komfort co do fabrycznego zawieszenia.
Opublikowano

K-sport jest twarde jak beton :!: Chyba tylko Ta-Technix jest twardsze :(

Szukasz komfortu w sportowym zawieszeniu :?: Hm, to dość dziwne bo te dwie rzeczy wykluczają się z zasady.... Każde sportowe zawieszenie jest twarde - taki jego urok :mrgreen:

 

Pozdrawiam,

Prawdziwy facet ma wał a nie przeguby :P


Gdyby bóg kochał przedni napęd, to chodzilibyśmy na rękach i jedli dupami :D

Opublikowano
mialem gwint K&W i sprzedalem. bylo bardzo twardo i mimo ruznych regulacji nie udało mi sie opracowac optymalna opcje komfortu. zamienilem gwint na springi firmy weitec -40 na seryjnym amorku polecam ta kompilacje
Opublikowano
Zawieszenie KONI spelni twoje wymogi dokladnie to amory z serii sport i sprezyna seria lub M-pakietowa

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Zawieszenie KONI spelni twoje wymogi dokladnie to amory z serii sport i sprezyna seria lub M-pakietowa

 

 

Żeby kupić Koni trzeba mieć szmalu jak małpa kitu... Ale, fakt - jest optymalnym rozwiązaniem takiego problemu :cool2:

 

 

Pozdrawiam,

Prawdziwy facet ma wał a nie przeguby :P


Gdyby bóg kochał przedni napęd, to chodzilibyśmy na rękach i jedli dupami :D

Opublikowano
Kosztuje podobnie jak Bilstein B8 ogolnie Koni wcale nie jest jakos wyraznie droższe od innych firm opodobnej renomie

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

Kiedyś chciałem kupić do Mercedesa c-klasy i cena mnie zabiła :( Może teraz jest taniej, ale jakieś 7-8 lat temu koszt kompletu do merca to (bagatela) ok 4000 :roll:

 

Pozdrawiam,

Prawdziwy facet ma wał a nie przeguby :P


Gdyby bóg kochał przedni napęd, to chodzilibyśmy na rękach i jedli dupami :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.