Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chcę zagazować swoją "ieskę" ale nie wiem co i z czym.

Jaki typ instalacji proponujecie :?:

Dziś byłem u gazownika pod Wołominem i za sekwencje liczy sobie 3700zł.

To duż czy mało :?: Jak się doczytałem to montuje instalacje firmy BRC.

Opublikowano
Witaj, ja tez jestem na etapie zagazowywania swojego autka.Widzę, że zdecydowałes się na wtrysk i dobrze :cool2: Co do ceny to jest średnia, mój gazownik chce 3600zł, ale podobno można założyć sekwencję w Wawie za 3000zł i mniej tylko niestety nie wiem gdzie :(
Pozdrawiam Grzesiek
Opublikowano

Witam!

Ja mam IS zagazowany podciśnieniową z komputerwm Bingo S (wszystko ster. z komputera, bez mechanicznej śróby, czy takie tam) i szczerze mogę polecić. zapłaciłem 1750zł, (z odcięciem pompy paliwa). auto jeździ płynnie, naprawdę, wszystko działa jak należy. ma moc i wogóle nie ma z tą instalacją problemu, a cena o niebo niższa od wtrysku. gadałem z kolesiami u gazownika (łepkami co pracują u niego) i mówili że bez sensu przepłacać z wtrysk przy tym silniku.

pozdrowionka.

Opublikowano
Witam!

Ja mam IS zagazowany podciśnieniową z komputerwm Bingo S (wszystko ster. z komputera, bez mechanicznej śróby, czy takie tam) i szczerze mogę polecić. zapłaciłem 1750zł, (z odcięciem pompy paliwa). auto jeździ płynnie, naprawdę, wszystko działa jak należy. ma moc i wogóle nie ma z tą instalacją problemu

Witaj,ja miałem podobną instalację w E30 i w sumie bylem zadowolony ale do czasu.Autko potrafiło czasem strzelić(zwłaszcza jak dorwał się do niego mój szwagier :lol: ), a po dwóch latach jazdy na gazie przestało ładnie chodzić na benzynce, no i palił sredni 2l więcej niż Pb, a i nie wieżę w tezę, że auto na Lpg II generacji nie traci na mocy. IS ma długi i pokręcony kolektor i głównie z tego powodu warto założyć sekwencję,aby weliminować strzały do tego brak spadku mocy i pali tyle co benzynki więc dodatkowe koszta się zwróca po jakiś 40tyś.Sam myslałem o lpg II generacji,ale jak przejechałem się 520 kumpa z sekwencja to zmieniłem zdanie.Pozdro.

Pozdrawiam Grzesiek
Opublikowano

wiesz, szwagrowie to faktycznie jakaś taka grupa... mój też jak mi beemkę dopadnie to po powrocie śmierdzi dosłownie wszystko:) :duh: ale cóż tacy już są. nawet nie będę próbował wmawiać że napewno nic koników mi nie umarło, ale póki co nie padło ich tyle żebym czuł jakiś wyraźny spadek mocy. może to też kwestia regulacji. mam nadzieję że efekty po 2 latach używania o których mówisz mnie nie dopadną, ale dzięki, zwrócę na to uwagę :worried: Ale co do 520 na sekfencji, to rozumiem że cię pozytywnie zaskoczyła. przyznam że mam znajomego który właśnie taki zestaw posiada, i szczerze, mnie nie powalił, i on tez tak naprawdę narzeka. ale tu powrót do sedna. wszystko zależy kto i jak to założył. nawet najlepszy system gazowy może okazać się lipą jak gazownik dał ciała :mad2:

Pozdrowionka

Opublikowano
nawet najlepszy system gazowy może okazać się lipą jak gazownik dał ciała

Tu się z Tobą całkowicie zgadzam, mam kumpla który posiada Forda Probe na sekwencji.Zapłacił za instalke 5000zł, a auto nie chce na tym jezdzic.Dusi sie gaśnie i traci strasznie na mocy.Męczy się chłopak z nim juz prawie 2lata i nic.Dokad obowiazywała gwarancja to spoko bo jezdził do gazoli za friko, a teraz objezdza wszystkie zakłady w okolicy i nic.Kazdy cos pogrzebie wezmie 100zł, a po 2 dniach usterka powraca :mad2:Dlatego wole drozszego i sprawdzonwgo gazownika niż taniego partacza bo to tylko pozorna oszczędnośc.

PS.Co do tych objawów po 2 latach jazdy na gazie, to polecam Ci przejechać się co jakiś czas na benzynce(np1000km gaz-50benzyna)bo inaczej możesz miec podobne problemy.Pozdro.

Pozdrawiam Grzesiek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.