Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ciężko coś znaleźć konkretnego na forum więc spytam otwarcie:

Czy automaty 530d e39 psują się tak często jak mawiają ludzie?

Czy rzeczywiście każda skrzynia nie wytrzymuje dużego momentu obrotowego i klęka?

Chcę kupić owo beemke i bardzo chciałbym aftomata :D

Tylko, że ponoć takie średnie koszta naprawy takiej skrzynki sięgają 4000 i więcej, prawda? Nie chcę pakować się w koszta :cry:

Bardzo proszę o opinie doświadczonych użytkowników

Opublikowano

Jeśli boisz się remontu skrzyni automatycznej to kup sobie manuala.

Jak kupisz auto ze skrzynią, która była należycie serwisowana i użytkowana, a Ty będziesz to kontynuował, to automat odwdzięczy się bezawaryjnością.

Skrzynie w 530d nie należą do najmocniejszych, ale nie ma się co dziwić, że mogą paść skoro co chwila dostają po du..., a od 10 lat nawet nikt w nich nie wymieniał oleju czy filtra.

Jak dbasz to masz.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zgadza się. Najważniejsze to wymieniać regularnie olej, najlepiej co 60-70 tys km. Te skrzynie padają bo wg zaleceń BMW nikt w nich oleju nie wymienia a te same skrzynie wg Opla powinny mieć wymieniany co 60 tys km. (o ile kojarzę).

 

A teraz sobie pomyśl, że 90% 530d sprowadzanych do Polski ma z 300-400 tys km to co się dziwić, że jak skrzynia nie padła Niemcowi to wielki fart i szybko będzie po niej a koszt przejdzie na nowego, polskiego nabywcę. Te skrzynie potrafią klęknąć i po tylko 160-170 tys km jeżeli nikt w nich oleju nie wymieniał np przez 10 lat, bo trzeba pamiętać, że auta są różnie eksploatowane i przebieg jest robiony w różnych warunkach (miasto, autostrada itd).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.