Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam niedawno stałem się posiadaczem e34 i mam mały problem z nia a mianowicie gdy szybko przyspieszam np. w trakcie wyprzedzania na 3 lub 4 przy 3 tysiącach obrotów silnik gaśnie i odrazu odpala z powrotem czy wie może ktoś co to może być? i mam jeszcze jedno pytanie na które mam nadzieję że ktoś będzie potrafił odpowiedzieć, gość od którego kupiłem tą bmke twierdził że ma ona założone gwintowane zawieszenie dodam że przód jest bardzo twardy i obniżony jak to można potwierdzić a raczej jak poznać czy to gwintowane zawieszenie czy nie, jeśli tak czy można je poluźnić bo niestety na polskich drogach nie za przyjemnie się jeździ na tak twardym zawieszeniu? jeśli był już taki temat na forum to bardzo przepraszam ale niestety nic nie mogłem znaleźć na ten temat.
Opublikowano

To że zapala po wyłączeniu to normalne :) masz włączony zapłon więc działa to jakbyś go zapychał. A teraz poważnie gaśnie Tobie podczas dodawania gazu? Nie piszesz nic o LPG, rozumiem, że to kwestia benzyny? Czy tylko pod obciążeniem czy na parkingu na luzie też?

Tak drastyczne wyłączanie jednostki może mieć niestety wiele przyczyn. Od sterownika po pompę paliwa i cewkę. Raczej nie przewody, świece i rozdzielacz.

 

Jeśli chodzi o zawieszenie gwintowane. Podnosisz autko i wszystko jest jasne. Nie chodzi mi o kolor :norty: Gwintowane zawieszenie ma możliwośc regulacji którą od razu zobaczysz. Takie daje możliwość regulacji twardości i wysokości oczywiście w pewnych granicach. Zwykłe obniżone cóż tu problemu nie ma bo wiesz że jest twardo i nisko :cool2:

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
zdaża się to tylko i wyłącznie podczas jazdy na niższych biega 1 i 2 nic takiego się nie dzieje. Dodam że odrazu po zakupie nic takiego się niedziało dopiero po około 2 tygodniach użytkowania zaczeło się to dziać po zatankowaniu paliwa na podwodnej stacji benzynowej (niestety nie było innego wyjścia) autko nie posiada lpg i nigdy go nie miało, a czy jest jakaś możliwość sprawdzenia sterownika bez wizyty w warsztacie czy jedynie po podłączeniu do komputera można to sprawdzić?
Opublikowano

Nie wiem czy rozumiem... na niższych czy wyższych? Znaczy na 1 i 2-ce nie gaśnie a na 3-4-5 tak?

sterownik najprościej zamienić między autami jeśli masz taka możliwość. Ciekawi mnie jednak dlaczego tylko na wysokich biegach. Być może jeszcze przepływka, nie podaje powietrza tyle ile powinna przy takich obrotach...

Kiedyś przy instalacjach II gen LPG auta mające za dużo powietrza zachowywały sie podobnie :(

Jeśli auto pracuje na wolnych równo, nie faluje, sprawdził bym zasilanie PB od pompy, może filtr paliwa lub pompa.

Kiedyś miałem przypadek zdławienia mocy przy 3,5 tys obrotów, w Poegeocie 307, tam był winny wyjechany wałek już przy przebiegu 59tys :mad2:

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
Dobrze rozumiesz. Będe musiał poszukać kogoś z takim samochodem. nie pamiętam właśnie czy na 5 biegu gaśnie bo narazie samochód stoi u blacharza niestety :mad2: a przepływkę można jakoś sprawdzić czy także najlepsze rozwiązanie pożyczyć od kogoś na chwile?? sorki że tak pytam ale laik jestem troszkę w tym temaci
Opublikowano

Jak przepływka siada na luzie obroty falują, możesz obserwować spadek mocy, dławienie się... i inne objawy. Powstaje problem z dawkowaniem powietrza... sprawdzenie cóż najprościej przełożyć choć elektronicznie też można pomierzyć. Generalnie chodzi o klapkę która zamyka lub otwiera dopływ powietrza. Jak jest zupełnie padnięta i ją odłączysz nie będziesz miał żadnej różnicy, jak jest sprawna auto zgaśnie.

 

Masz niestety trochę do sprawdzenia bo jeśli się tak dobrze zastanowić sporo elementów może powodować takie zachowanie :(

Pytanie też czy za każdym razem gaśnie czy raz na jakiś czas. Stanu silnika jak rozumiem jesteś pewien? Pytam bo różne kwestie już przerabiałem, łącznie z podkręconymi obrotami na lince żeby kontrolka ciśnienia oleju gasła :mad2:

Ja przy moim silniku mogę pomarzyć o sprawnym wyprzedzaniu na 4 przy 3tys obrotów :)

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
Nie jestem pewny tego silnika ale chyba będe zmuszony podjechać do jakiegoś mechanika żeby ją sprawdził na komputerze może coś zrobi. obroty raczej nie były podkręcane tak mi się wydaje spadku mocy też nie odczułem. Jutro odbieram ją od blacharza to się okaże co dalej. może się jej naprawiło jak postała dwa miesiące nie jeżdżona tylko odpalona na chwilę żeby silnik przesmarowć.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Miałam podobny przypadek miesiąc po zakupie swojego auta. Silnik gasł w trasie z tą różnicą, że gasł przy dużej prędkości na luzie; nigdy to się nie zdarzało na postoju i przy małej prędkości co dziwne. Wymiana filtra paliwa załatwiła sprawę. Auto po zakupie również zostało zatankowane na jakiejś dziwnej stacji benzynowej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.