Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,wszystkich włąsnie jestem "szczęśliwym" posiadaczem od 1 dnia gazu OMVL Drem XXI N, który się usamażył po 10 km tzn dokładniej, wylały się 4 cewki od wtryskiwaczy :D . Jutro będą montować jeszcze raz wtryski i nowy komputer bo nie wiadomo czy wadliwe są cewki czy komputer podał złe napięcie (za wysokie). I tu mam pytanie do ludzi posiadająch taką instalację: w którym miejscu maja zamontowany komputer i w jakiej temp moze on pracować, oraz czy ktos bawił się z rozwiercaniem końcówek wtryskiwaczy bo już wiem, że w aucie spadła moc. Tylko musi być to ten sam silnik i ta sama instalacja?

Dzieki wszystkim za odpowiedzi

Adrian

:cool2:

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam ja miałem tą instalację tyle tylko że w 740 i nie ma większego znaczenia gdzie jest zamonowany komputer byle nie przy kolektorze wydechowym ta elektronika śmiało wytrzymuje temp. pracy do 90 stp.C a jeżeli chodzi o magistrale wtryskową to powinna być zamontowana jak najbliżej kolektora ssącego aby zapewnić jak najkrótszy czas wtrysku.

Co do spadku mocy to nietylko końcówki wtrysków do tego silnika wystarczają 2,5 do 2,7 mm to jest standard i nie trezba ich rozwiercać tylko dobrze ustawić mapę.

Przestudiowałem dokładnie od A-Z tą instalację na różnych wtryskach od 2 do 4 mm i 2 są zamałe a 4 za duże kwestia leży w mapie i optymalnym ustawieniu na dyszach 2,5.

Ale wiem z doświadczenia że te instalacje robią taki numer mojemu znajomemu po 300 km spaliło się to co Tobie.

Ja miałem inne problemy z tą insralacją i wymienili mi na najnowsze LOvATO i jest SUPER.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Witam ja miałem tą instalację tyle tylko że w 740 i nie ma większego znaczenia gdzie jest zamonowany komputer byle nie przy kolektorze wydechowym ta elektronika śmiało wytrzymuje temp. pracy do 90 stp.C a jeżeli chodzi o magistrale wtryskową to powinna być zamontowana jak najbliżej kolektora ssącego aby zapewnić jak najkrótszy czas wtrysku.

Co do spadku mocy to nietylko końcówki wtrysków do tego silnika wystarczają 2,5 do 2,7 mm to jest standard i nie trezba ich rozwiercać tylko dobrze ustawić mapę.

Przestudiowałem dokładnie od A-Z tą instalację na różnych wtryskach od 2 do 4 mm i 2 są zamałe a 4 za duże kwestia leży w mapie i optymalnym ustawieniu na dyszach 2,5.

Ale wiem z doświadczenia że te instalacje robią taki numer mojemu znajomemu po 300 km spaliło się to co Tobie.

Ja miałem inne problemy z tą insralacją i wymienili mi na najnowsze LOvATO i jest SUPER.

Widzę że dałeś sobie radę z "wariatorem"

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
Nie dokońca bo nie dobrali mi typowego pod ten typ auta ale założyłem taki programowalny i testuje a taki jak ma być ma przyść na dniach to będe widział co się będzie działo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.